Maritime Billeder & Data

CROWN – IMO: 6609834

Hoveddata

Billede:
IMO:
6609834
MMSI:
ENI:
Kaldesignal:
Hjemhavn:
Moroni
Pennant:
Typebetegnelse:
Egenskab:
Klasse:
Byggeår:
1966
Byggepris:
Stenfisker-nummer:
Kontrol-nummer:
Skibsregister-nummer:
Havnekending Nr.:
Kendings-bogstaver:
EU-identifikation:
Sejl nr.:
Ophugget:
Forlist:
Udgået:
Levetid:
0
Levetid:
Levetid:
Nyt IMO:
Tidligere IMO:
Note Hoveddata:

Dimensioner

Længde:
0
Længde imellem perpendikulær:
129meter
LOA:
141,7meter
Længde incl. klapper:
0
Længde SOLAS:
0
Længde bovspryd:
0
LOA incl. bovspryd:
0
Bredde:
20,2meter
Bredde Ext.:
0
Bredde Ext. (incl. redningsbåd):
0
Bredde hvert skrog:
0
Højde (Airdraft):
0
Skrog højde:
0
Dybgang:
6,5meter
Dybgang design:
0
Dybgang Ro-Ro:
0
Dybgang Ro-Pax:
0
Dybgang med ride control:
0
Dybgang uden ride control:
0
Dybgang med stabilisator:
0
Dybgang uden stabilisator:
0
Dybgang is klasse:
0
Dybgang for min:
0
Dybgang for max:
0
Dybgang midtskibs min.:
0
Dybgang midtskibs max.:
0
Dybgang agter min:
0
Dybgang agter max:
0
Dybde:
8,8meter
Dybde til hoveddæk:
0
Dybde til øvredæk:
0
Dybde til vejrdæk:
0
Dybde nedre dæk:
0
Dybde shelter dæk:
0
Dybde båddæk:
0
Dybde til togdæk:
0
Dybde til bildæk / RO-RO dæk:
0
Dybde til top dæk:
0
Dybde til passager landgang:
0
Dybde salon dæk:
0
Dybde til promenadedæk:
0
Dybde skot dæk:
0
Load line længde:
0
Load line Bredde:
0
Længde bro til stævn:
0
Længde bro til hæk:
0
Bredde Brovinger:
0
Fribord:
0
Køl til mast:
0
Køl til skorsten:
0
Mastetop over havoverfladen:
0
Højde på skorsten:
0
Broens øjehøjde:
0
Højde til båddæk:
0
Højde til vejrdæk:
0
Højde til hoveddæk:
0
Højde øvredæk:
0
Højde til dæk 3:
0
Stævn udhæng:
0
Agter udhæng:
0
Rise of Floor:
0
Bulb Længde:
0
Frihøjde Vogndæk:
0
Længde på vogndæk:
0
Deplacement:
0
Rækkevidde:
0
Længde promenade dæk:
0
Bredde promenade dæk:
0
Højde promenade dæk:
0
Skrog seperation:
0
Dimensionstal:
0
Testdybde:
Note Dimensioner:

Skrog

Værft:
Lübecker Flender-Werke AG, Lübeck, Tyskland
Skrog nr.:
560
Værft Skroget:
Skrog nr. / Skrogværft:
Skrogform:
Skrog konstruktion:
Skot:
Skot olie:
Gennemgående Dæk:
Dæk delvise:
Dæk Total:
Skrog beskrivelse:
Design:
Outfitter:
Towing tank:
Model test:
Aluminium:
Manøvreringstest:
Lugetype:
Vindues vasker:
Koøjer:
Vinduer:
Bro:
Vinduer:
Døre:
Kahytter:
Magrodome:
Luger:
Luger:
Rør:
Maling:
Kabler:
Fortøjningsspil:
Fast ballast:
0
Isbrydende Kapacitet:
0

Maskine

Beskrivelse:

2 stk. Crossley Pielstick 18PC2V diesel, 6155 kW

Effekt :
12.310KW
BHP:
16.740BHP
IHK:
0
rpm:
0
Boring:
0
Slaglængde:
0
Middel effektivt tryk:
0
Stempel hastighed:
0
Hjælpe-maskineri:
Batterier:
Design Max Hastighed:
0
Trial Speed:
0
Servicefart:
23knob
Note servicefart:
Økonomifart:
0
Hastighed for sejl:
0
Fart uddykket:
0
Fart neddykket:
0
Maskine bygge sted:
Maskine Bygge dato:
Drivmiddel:
Olie
Brændstof-kvalitet:
Brændstof-forbrug:
0
Havneforbrug:
0
Brændstof optimering:
Brændstof-forbrug Note:
Propeller:
2
Propeller Type:
KaMeWa fastbladet propel
Propel Diameter:
0
Propel RPM:
Propelaksel længde:
0
Aksel diameter:
Padlehjul:
Padlehjul effekt:
0
Padlehjul diameter:
Sidehjul:
Bovpropeller:
1
Bovpropel Producent:
Bovproller Effekt:
Bovproller Effekt:
0
Bovpropel Effekt:
0
Bovpropel diameter:
0
Hækpropeller:
Hækpropel Producent:
Hækpropeller effekt:
0
Hækpropeller effekt:
0
Hækpropel Effekt:
0
Hækpropel diameter:
0
Ror:
Stabilisator:
Ride control:
Generatorer:
Strøm-spænding:
0
Belysnings-spænding:
0
Frekvens:
0
Nødgenerator:
Aksel-generatorer:
Kedler:
Kedler Type:
Starter type:
Udstødnings-gaskedel:
Gear reduktion:
Akselsystem:
Fremdriftkontrol:
Integreret fremdrift:
Styremaskine:
Trykluft receivers:
Anti vibration:
Vibrations beregning:
Automatisering af maskinrum:
Motorovervågning:
Heeling-system:
Stabilitetsberegning:
Dæks maskineri:
Landstrøm:
Scrubber:
Elinstalationer:
Separatorer:
Kompressorer:
Renseanlæg:
Forbrændingsanlæg:
Master:
Mastehøjde:
0
Sejl:
Sejl Areal:
0
Max. Sejl Areal:
0
Rotorsejl:
Note: Rotorsejl:
Tovværk:
Tovender:
Noter maskinen:

Management

Ejer:

Philot Shipping, Moroni, Comorerne

Ejer IMO:
1880558
Rederi:

Marlines, Piræus, Grækenland

Rederi IMO:
0032071
ISM Manager:
ISM IMO:
Klassen leveret:
Klassen suspenderet:
Skibsregister-nummer:
DNV GL id:
Lloys's:
BV Reg:
RI:
ABS:
CRS:
RS:
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY:
Nippon Kaiji Kyokai (IACS):
Korean ship register:
Polish Register of Shipping (IACS):
Biro Klasifikasi Indonesia:
Dromon Bureau of Shipping:
TL Register number:
Note: classification:
Station:
Mægler:
Rute:
Sejltid:

Tonnage

Bruttotonnage:
11.497tons
Nettotonnage:
4.494tons
Bruttoregister-ton:
0
Nettoregister-ton:
0
Dødvægt:
3.043tons
Dødvægt design:
0
Dødvægt Ro-Pax:
0
Dødvægt Ro-Ro:
0
Displacement:
0
Displacement uddykket:
0
Displacement neddykket:
0
Bruttotonnage Suez:
0
Bruttotonnage Panama:
0
Nettoregisterton Suez:
0
Nettoregisterton Panama:
0
Sikkerheds-tonnage:
0
Note Tonnage:

BRT: 9499, NRT: 5503, DW: 3425 (1966)
BT: 11497, NT: 4494, DW: 3043 (1990)

Kapacitet

Lastrum:
Dæksplads:
0
Gods kapacitet:
Lastrum Note::
Containere:
Containere:
Container 14mt:
Kølecontainere / Reefer plugs:
Note containere:
Udholdenhed:
Pæletræk:
0
Biler:
595
Lastbiler:
Note: Lastbiler:
Trailere:
Kassetter:
Note Trailere:
Busser:
Lanemeter:
Camper stik:
Note: RoRo / Bildæk:
Jernbanespor:
Jernbanespor længde:
0
Note: Spor:
Cykler:
Lighters:
Note: Kapacitet:

200 personbiler (1966)
595 personbiler (1990)

Person Kapacitet

Person kapacitet:
Besætning:
Besætning fordeling:
Passagerer:
1800PAX
Passagerer sommer:
Passagerer vinter:
Passagerer oceangående:
Passagerer kystfart:
Passagerer havnefart:
Note Passagerer:
Crew / Pax-forhold:
Elever:
Dæk:
Passagerdæk:
Fragtdæk:
Kahytter:
Dæk med kahytter:
Køjer:
Underkøjer:
Hængekøjer:
Sæder:
Dækspladser:
Kahytter med balkon:
Andel af udvendige kahytter:
Kahytter Typer:
Kahyts størrelse:
Kahytter Besætning:
Køjer besætning:
Beskrivelse:
Note Person Kapacitet:

693 passagerer, 350 køjepladser (1966)
1800 passagerer (1990)

Passager faciliteter

Passager faciliteter:
Restauranter:
Barer:
Barer:
Catering område:
Note Spisesteder:
Swimmingpool:
Swimming pool:
Spabad:
Jacuzzi:
Vand-rutchebaner:
Solarium:
Butikker:
Underholdning & højttaleranlæg:
Audiovisuelt udstyr:
Passager info system:
Teater udstyr:
Underholdningssystem:
Pool udstyr:
Tidligere Passager Faciliteter:
Note forbrug:

Indretning

Indretnings-arkitekt:
Interiør:
Kahyts lås:
Pengeskabe i kahyt:
Tæpper:
Lofter:
Gulve:
Møbel & gardin-stof:
0
Stof:
Læder:
Møbler:
Stole:
Flysæder:
Dæk:
Teak dæk:
Dækbelægning:
Fliser:
Marmor:
Laminat:
Skiltning:
Porcelæn:
Minibar:
Flysæder:
Lamper i passager-områder:
Lys:
Strømforsyning:
Telefon system:
Glas dekorationer:
Væg dekorationer:
Væg panel:
Sammenfoldelige vægge:
Galleri udstyr:

Tanke

Lasttankens kapacitet:
Slop-tank kapacitet:
Balasttanke:
0
Balasttanke:
0
Brændstof-tanke:
0
Brændstof-tanke:
0
HFO:
0
HFO:
0
LNG:
0
Gasolie:
0
Gasolie:
0
Dieselolie:
0
Dieselolie:
0
Lavsvovl Diesel:
0
Smøreolie:
0
Smøreolie:
0
Frisk Vand:
0
Frisk Vand:
0
Drikkevand:
0
Spildevand:
0
Spildevand:
0
Kloak Grå:
0
Kloak Sort:
0
Urin:
0
Behandlet Vand:
0
Slam:
0
Vaskevand:
0
Teknisk vand:
0
Kedelfødevand:
0
Krængnings-tanke:
0
Krængnings-tanke:
0
Trim tanke:
0
LBC:
0
Ferskvands-produktion:
Tank Kapacitet:
Spildevands-behandling:
Ballast Kontrol System:
Krængningstanke:
LNG tanke:
Frisk Vand Anlæg:
Brændstof / smøreolie separator:
Skralde Kapacitet:
0
Note: tanke:

Sikkerhed

Rednings-udstyr:
Redningsbåde:
Redningsbåde type:
Redningsflåder:
0
Note: Redningsflåde:
Buoyant apparatus:
Note Buoyant apparatus:
Redningsveste:
0
Redningskrandse:
Design software:
Mob-boat:
CO2 anlæg:
Davits:
Marine evacuation system:
MES kapacitet:
MES System:
Brand detektor system:
Alarm & overvågning:
Brand alarm system:
Brandslukning:
Brandslukningsmaskine:
Ildslukker:
Branddøre:
Sprinkler:
Nødbelysning:
Vandtætte døre:
Survey TV:
Nød belysning:
GMDSS:
Sikkerheds glas:
Marine escape system:
Evakuerings-system:
Nødautomatisering:
Note: sikkerhed:

Udstyr

Ramper:
Ramper:
Adgangsveje:
Linkspan design:
Køretøjs-elevator:
Udstyr:
Elevator:
Elevatorer:
Rulletrapper:
Tender:
Ankerkæde længde:
0
Ankerkæde diameter:
0
Karakter af ankerkæder:
Anker total vægt:
0
Ankre:
Kraner:
Laste computer:
TV:
Air Condition:
AC-kølere:
Ventilation:
Fordampere:
Pool sliding dome:
Selvbetjeningstællere:
Dispenser:
Hotel & Management System:
Kabys:
Pentry:
Kassesystem:
Proviant håndtering:
Drikkevarer dispenser:
Affald behandling:
Affaldsskakt:
Kompostkværne:
Zodiacs:
Zodiac beskrivelse:
Køling:
Omvendt osmoseanlæg:
Skinner:
Aluminiums Paneler:
Paneler:
Toiletter:
Toiletter:
0
Vacum toiletter:
Badeværelses-enheder:
Elektriske installationer:
Elektronik:
Pooldæk cover:
Lufttørringsanlæg:
Vaskeri:
Bildæk:
Surringsudstyr:
Pumper:
Manifold:
Septic Plant:
Behandling af sort vand:
Tank sounding:
Wet units:
Profiler:
Platformkontrol:
Helipad:
Aluminiumslegering:
Koblinger:
Ben:
Ben Længde:
0
Hoved Slæbewire:
Note Udstyr:

Historik

Historiske navne:
SkibsnavnPeriode
Jupiter(25. juni 1966 - oktober 1966)
Black Watch(oktober 1966 - maj 1967)
Jupiter(maj 1967 - oktober 1967)
Black Watch(oktober 1967 - maj 1968)
Jupiter(maj 1968 - oktober 1968)
Black Watch(oktober 1968 - maj 1969)
Jupiter(maj 1969 - oktober 1969)
Black Watch(oktober 1969 - maj 1970)
Jupiter(maj 1970 - oktober 1970)
Black Watch(oktober 1970 - maj 1971)
Jupiter(maj 1971 - oktober 1971)
Black Watch(oktober 1971 - maj 1972)
Jupiter(maj 1972 - oktober 1972)
Black Watch(oktober 1972 - maj 1973)
Jupiter(maj 1973 - oktober 1973)
Black Watck(oktober 1973 - maj 1974)
Jupiter(maj 1974  - oktober 1974)
Black Watch(oktober 1974 - maj 1975)
Jupiter(maj 1975 - oktober 1975)
Black Watch(oktober 1975 - maj 1976)
Jupiter(maj 1976 - oktober 1976)
Black Watch(oktober 1976 - maj 1977)
Jupiter(maj 1977 - oktober 1977)
Black Watch(oktober 1977 - maj 1978)
Jupiter(maj 1978 - oktober 1978)
Black Watch(oktober 1978 - maj 1979)
Jupiter(maj 1979 - oktober 1979)
Black Watch(oktober 1979 - maj 1980)
Jupiter(maj 1980 - oktober 1980)
Black Watch(oktober 1980 - maj 1981)
Jupiter(maj 1981 - oktober 1981)
Black Watch(oktober 1981 - maj 1982)
Jupiter(maj 1982 - oktober 1982)
Black Watch(oktober 1982 - maj 1983)
Jupiter(maj 1983 - oktober 1983)
Black Watch(oktober 1983 - maj 1984)
Jupiter(maj 1984 - oktober 1984)
Black Watch(oktober 1984 - maj 1985)
Jupiter(maj 1985 - oktober 1985)
Black Watch(oktober 1985 - august 1986)
Jupiter(august 1986 - oktober 1990)
Crown M(oktober 1990 - 2000)
Byblos(2000 - november 2005)
Crown(november 2005 - juli 2008)
Historiske ejere:
EjerPeriode
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(25. juni 1966 - august 1986)
Norway Line Invest K/S, Sandefjord, Norge(august 1986 - 1. januar 1990)
Color Line AS, Oslo, Norge(1. januar 1990 - oktober 1990)
Marlines, Piræus, Grækenland(oktober 1990 - 1993)
Lyroma Navigation, Limassol, Cypern(1993 - 17. december 1999)
Philot Shipping, Moroni, Comorerne(17. december 1999 - )
Historiske Rederier:
RederiPeriode
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(25. juni 1966 - oktober 1966)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1966 - maj 1967)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1967 - oktober 1967)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1967 - maj 1968)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1968 - oktober 1968)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1968 - maj 1969)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1969 - oktober 1969)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1969 - maj 1970)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1970 - oktober 1970)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1970 - maj 1971)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1971 - oktober 1971)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1971 - maj 1972)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1972 - oktober 1972)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1972 - maj 1973)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1973 - oktober 1973)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1973 - maj 1974)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1974 - oktober 1974)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1974 - maj 1975)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1975 - oktober 1975)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1975 - maj 1976)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1976 - oktober 1976)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1976 - maj 1977)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1977 - oktober 1977)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1977 - maj 1978)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1978 - oktober 1978)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1978 - maj 1979)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1979 - oktober 1979)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1979 - maj 1980)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1980 - oktober 1980)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1980 - maj 1981)
Det Bergenske Dampskibsselskab AS (BDS), Bergen, Norge(maj 1981 - oktober 1981)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1981 - maj 1982)
DFDS A/S, Danmark(maj 1982 - oktober 1982)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1982 - maj 1983)
DFDS A/S, Danmark(maj 1983 - oktober 1983)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1983 - maj 1984)
DFDS A/S, Danmark(maj 1984 - oktober 1984)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1984 - maj 1985)
DFDS A/S, Danmark(maj 1985 - oktober 1985)
Fred Olsen & Co., Kristiansand, Norge(oktober 1985 - maj 1986)
DFDS A/S, Danmark(maj 1986 - oktober 1986)
Norway Line Invest K/S, Sandefjord, Norge(oktober 1986 - 1. januar 1990)
Color Line AS, Oslo, Norge (1. januar 1990 - oktober 1990)
Marlines, Piræus, Grækenland(oktober 1990 - 1993)
Lyroma Navigation, Limassol, Cypern(1993 - december 1999)
Marlines, Piræus, Grækenland(december 1999 - )
Historiske ISM:
Historiske Ruter:
RutePeride
Bergen - Newcastle(juni 1966 - oktober 1966)
Krydstogter(oktober 1966 - maj 1967)
Bergen - Newcastle(maj 1967 - oktober 1967)
Krydstogter(oktober 1967 - maj 1968)
Bergen - Newcastle(maj 1968 - oktober 1968)
Krydtogter(oktober 1968 - maj 1969)
Bergen - Newcastle(maj 1969 - oktober 1969)
Krydstogter(oktober 1969 - maj 1970)
Bergen - Newcastle(maj 1970 - oktober 1970)
Krydstogter(oktober 1970 - maj 1971)
Bergen - Newcastle(maj 1971 - oktober 1971)
Krydstogter(oktober 1971 - maj 1972)
Bergen - Newcastle(maj 1972 - oktober 1972)
Krydstogter(oktober 1972 - maj 1973)
Bergen - Newcastle(maj 1973 - oktober 1973)
Krydstogter(oktober 1973 - maj 1974)
Bergen - Newcastle(maj 1974 - oktober 1974)
Krydtogter(oktober 1974 - maj 1975)
Bergen - Newcastle(maj 1975 - oktober 1975)
Krydstogter(oktober 1975 - maj 1976)
Bergen - Cuxhaven - Hamburg(maj 1976 - oktober 1976)
Krydstoger(oktober 1976 - maj 1977)
Bergen - Newcastle(maj 1977 - oktober 1977)
Krydstogter(oktober 1977 - maj 1978)
Bergen - Newcastle(maj 1978 - oktober 1978)
Krydstogter(oktober 1978 - maj 1979)
Bergen - Newcastle(maj 1979 - oktober 1979)
Krydstogter(oktober 1979 - maj 1980)
Bergen - Newcastle(maj 1980 - oktober 1980)
Krydstogter(oktober 1980 - maj 1981)
Bergen - Newcastle(maj 1981 - oktober 1981)
Krydstogter(oktober 1981 - maj 1982)
Bergen - Newcastle(maj 1982 - oktober 1982)
Krydstogter(oktober 1982 - maj 1983)
Bergen - Newcastle(maj 1983 - oktober 1983)
Krydstogter(oktober 1983 - maj 1984)
Göteborg - Esbjerg - Newcastle(maj 1984 - oktober 1984)
Krydstogter(oktober 1984 - maj 1985)
Bergen - Newcastle(maj 1985 - oktober 1985)
Krydstogter(oktober 1985 - maj 1986)
Bergen - Newcastle(maj 1986 - 2. oktober 1986)
Hotelskib i Kristiansand(2. oktober 1986 - april 1987)
Bergen - Stavanger - Newcastle(maj 1987 - december 1987)
Bergen - Stavanger - Newcastle(maj 1988 - november 1988)
Krydstogter(december 1988 - april 1989)
Bergen - Stavanger - Newcastle(maj 1989 - november 1989)
Krydstogter(november 1989 - april 1990)
Bergen - Stavanger - Newcastle(april 1990 - oktober 1990)
Ancona - Patras - Iraklio - Rhodos - Limassol(1991 - 1993)
Ancona - Patras - Iraklio(1993 - 1994)
Bari - Korfu - Igoumenitsa - Patras(1994 - 1995)
Ancona - Korfu - Igoumenitsa - Patras(1995 - 1997)
Hotelskib i Dubai(november 2005 - 2008)
Historiske Flag:
FlagstatPeriode
Norge(25. juni 1966 - oktober 1990)
Panama(oktober 1990 - 1992)
Malta(1992 - 1993)
Cypern
(1993 - november 2005)
Comorerne
(november 2005 - )
Historiske Hjemsteder:
HjemstedPeriode
Kristiansand(25. juni 1966 - august 1986)
Bergen(august 1986 - oktober 1990)
Panama(oktober 1990 - 1992)
Valletta(1992 - 1993)
Limassol(1993 - november 2005)
Historiske Kaldesignal:
Historiske MMSI:
Historik Pennant::
Historiske Havnekendings Nr.:
Historiske Kontrol-numre:
Historiske P&I forsikrings-selskab:
Historisk type:
Historiske klasseselskaber:
Kaptajn:
Søsterskibe:
SøsterskibIMO
Jupiter6613328
Projekteret:
Projekteret:
Bestilt:
Bestilt:
Første Stål Skåret:
Kølstrakt:
Kølstrakt:
Søsat:
5. marts 1966
Søsat:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Bilbrev:
Færdig:
Leveret:
25. juni 1966
Leveret:
Døbt:
Døbt Sted:
Gudmor:
Jomfrurejse:
Jomfrurejse rute:
Udgået:
Solgt til Skrotning:
Solgt til Skrotning:
juli 2008
Skrottet :
Skrottet:
Forlist:
Renoveret:
Hændelser og særlige begivenheder:
Tid / PeriodeBegivenhed / Hændelse
28. maj 1984Brand i maskinrummet nær Esbjerg.
23. juni 1984 - 23. juni 1985I drift igen efter reparation hos Blom & Voss, Hamburg, Tyskland.
juli 2008Solgt til ophugning i Indien.
Horn:
Noter:
Søskende:

Billeder

Billeder:

Statistik

Statistik:
Oprettet:
27. marts 2022 11:31
Sidst opdateret:
8. januar 2023 16:37

Nicolaj Jepsen

Indehaver af siden.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Tryk på ESC for at lukke

Du kan ikke kopiere indhold fra denne side.
Har du brug for billeder, kan du kontakte mig via Kontakt formularen, som findes øverst til højre.