Hoveddata

Billede
Billede
IMO
9004413
MMSI
253579000
ENI
Kaldesignal
LXHT
Hjemhavn
LUXEMBOURG
Pennant
Egenskab
Klasse
Byggeår
1991
Byggepris
YEN 1500 millioner
Stenfisker-nummer
Kontrol-nummer
Havnekending Nr.
EU-identifikation
Ophugget
Forlist
Udgået
Levetid
0
Nyt IMO
Tidligere IMO
Note Hoveddata

Dimensioner

Længde
100meter
Længde imellem perpendikulær
0
LOA
108,5meter
Længde bovspryd
0
LOA incl. bovspryd
0
Bredde
20meter
Bredde Ext.
0
Bredde Ext. (incl. redningsbåd)
0
Bredde hvert skrog
0
Højde (Airdraft)
0
Dybgang
5,81meter
Dybgang design
0
Dybgang Ro-Ro
0
Dybgang Ro-Pax
0
Dybgang med ride control
0
Dybgang uden ride control
0
Dybgang med stabilisator
0
Dybgang uden stabilisator
0
Dybde
0
Dybde til hoveddæk
0
Dybde til øvredæk
0
Dybde til vejrdæk
0
Dybde nedre dæk
0
Dybde shelter dæk
0
Dybde båddæk
0
Dybde til togdæk
0
Dybde til bildæk / RO-RO dæk
0
Dybde til passager landgang
0
Dybde salon dæk
0
Dybde til promenadedæk
0
Dybde skot dæk
0
Loadline længde
102,28meter
Loadline Bredde
20meter
Længde bro til stævn
0
Længde bro til hæk
0
Bredde Brovinger
0
Fribord
8310mm.
Køl til mast
0
Køl til skorsten
0
Mastetop over havoverfladen
0
Højde på skorsten
0
Broens øjehøjde
0
Højde til båddæk
0
Højde til vejrdæk
0
Højde til hoveddæk
0
Højde øvredæk
0
Højde til dæk 3
0
Stævn udhæng
0
Agter udhæng
0
Bulb Længde
0
Frihøjde Vogndæk
0
Deplacement
0
Rækkevidde
0
Længde promenade dæk
0
Bredde promenade dæk
0
Højde promenade dæk
0
Testdybde
Note Dimensioner
Dybde dæk A: 10,7 meter Dybde dæk B: 6,0 meter

Skrog

Værft
Kitanihon Zosen K.K., Hachinohe, Japan
Skrog nr.
257
Værft Skroget
Skrog nr. / Skrogværft
Skrogform
Skrog konstruktion
Skot
Skot olie
Gennemgående Dæk
Dæk delvise
Dæk Total
Design
Outfitter
Towing tank
Model test
Aluminium
Manøvreringstest
Vindues vasker
Koøjer
Vinduer
Vinduer
Døre
Kahytter
Luger
Rør
Maling
Fortøjningsspil
Isbrydende Kapacitet
0

Maskine

Beskrivelse
1 stk. Mitsubishi 8 UEC 45 LA diesel, 7060 kW
Effekt
7.060KW
HK
9595HK
rpm
158
Boring
0
Slaglængde
0
Hjælpemaskineri
Design Max Hastighed
0
Trial Speed
20,974knob
Servicefart
18,4knob
Note servicefart
Økonomifart
0
Hastighed for sejl
0
Fart uddykket
0
Fart neddykket
0
Maskine bygge sted
Maskine Bygge dato
Drivmiddel
Olie
Brændstof-kvalitet
380 cSt
Brændstof-forbrug
26tons i døgnet
Havneforbrug
0
Brændstof optimering
Brændstof-forbrug Note
Propeller
1
Propeller Type
Nakashima
Propel Diameter
0
Propel RPM
158
Propelaksel længde
0
Aksel diameter
Padlehjul
Padlehjul effekt
0
Padlehjul diameter
Bovpropeller
1
Bovpropel Producent
Bovproller Effekt
Bovproller Effekt
0
Bovpropel diameter
0
Hækpropeller
Hækpropel Producent
Hækpropeller effekt
0
Hækpropeller effekt
0
Hækpropel diameter
0
Ror
Stabilisator
Ride control
Generatorer
Strømspænding
0
Belysnings-spænding
0
Frekvens
0
Nødgenerator
Akselgeneratorer
Kedler
Kedler Type
Udstødnings-gaskedel
Gear reduktion
Akselsystem
Fremdriftkontrol
Styremaskine
Trykluft receivers
Anti vibration
Vibrations beregning
Automatisering af maskinrum
Heeling-system
Stabilitetsberegning
Landstrøm
Scrubber
Elinstalationer
Separatorer
Kompressorer
Renseanlæg
Master
Mastehøjde
0
Sejl
Sejl Areal
0
Rotorsejl
Note: Rotorsejl
Tovværk
Tovender
Noter maskinen
Bovpropel: 6T

Management

Rederi

LIVESTOCK EXPRESS BV, Breda, Holland

Rederi IMO
5362413
Ejer

LIVESTOCK CARRIER 2 BV

Ejer IMO
5777250
ISM Manager

LIVESTOCK EXPRESS BV, Breda, Holland

ISM IMO
5362413
Klassen leveret
11/05/2010
Klassen suspenderet
DNV GL id
Lloys's
BV Reg
RI
88260
ABS
CRS
RS
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
Korean ship register
Polish Register of Shipping (IACS)
Biro Klasifikasi Indonesia
Dromon Bureau of Shipping
Note: classification
NK NS* (Vihicle Carrier) "nf" MNS*
P&I Forsikrings selskab
North of England P&I Association
Station
Mægler
Rute
Sejltid

Tonnage

Dødvægt
3863tons
Dødvægt design
0
Dødvægt Ro-Ro
0
Dødvægt Ro-Pax
0
Bruttotonnage
7.896tons
Nettotonnage
0
Bruttoregisterton
0
Nettoregisterton
0
Displacement
0
Displacement uddykket
0
Displacement neddykket
0
Bruttotonnage Suez
0
Bruttotonnage Panama
0
Nettoregisterton Suez
0
Nettoregisterton Panama
0
Note Tonnage

Kapacitet

Lastrum
Dæksplads
0
Gods kapacitet
Dæksplads til foder: 400 m2 (dæk 5: 198 m2 - dæk 7: 202 m2) Last plads til dyr: 4314 m2
Lastrum Note:
Containere TEU
Container 14mt
Kølecontainere / Reefer plugs
Udholdenhed
Pæletræk
0
Person kapacitet
Besætning
36
Besætning fordeling
Passagerer
Note Passagerer
Crew / Pax-forhold
Elever
Dæk
Passagerdæk
Kahytter
Dæk med kahytter
Køjer
Underkøjer
Hængekøjer
Sæder
Dækspladser
Kahytter med balkon
Andel af udvendige kahytter
Kahytter Typer
Kahyts størrelse
Kahytter Besætning
Beskrivelse
Biler
Lastbiler
Note: Lastbiler
Trailere
Note Trailere
Busser
Lanemeter
Camper stik
Note: RoRo / Bildæk
Jernbanespor
Jernbanespor længde
0
Note: Spor
Cykler
Lighters
Note: Kapacitet
Som RoRo skib: FH dæk A: 4,1 meter FH dæk B: 3,8 meter Biler: 297 Besætning: 15

Passager faciliteter

Passager faciliteter
Restauranter
Barer
Barer
Catering område
Note Spisesteder
Swimmingpool
Swimming pool
Spabad
Solarium
Butikker
Underholdning & højttaleranlæg
Audiovisuelt udstyr
Passager info system
Teater udstyr
Underholdningssystem
Pool udstyr
Note forbrug
Tidligere Passager Faciliteter

Indretning

Indretnings-arkitekt
Interiør
Kahyts lås
Pengeskabe i kahyt
Tæpper
Lofter
Gulve
Møbel & gardin-stof
0
Stof
Læder
Møbler
Flysæder
Dæk
Teak dæk
Dækbelægning
Fliser
Marmor
Skiltning
Porcelæn
Minibar
Flysæder
Lamper i passager-områder
Lys
Telefon system
Glas dekorationer
Væg dekorationer
Sammenfoldelige vægge
Galleri udstyr

Tanke

Lasttankens kapacitet
Fodersilo: 1009 m3
Slop-tank kapacitet
Balasttanke
0
Balasttanke
0
Brændstof-tanke
0
Brændstof-tanke
0
HFO
0
HFO
0
LNG
0
Gasolie
0
Dieselolie
0
Dieselolie
0
Lavsvovl Diesel
0
Smøreolie
0
Smøreolie
0
Frisk Vand
1.607m3
Frisk Vand
0
Spildevand
0
Spildevand
0
Kloak Grå
0
Kloak Sort
0
Urin
0
Behandlet Vand
0
Slam
0
Vaskevand
0
Kedelfødevand
0
Krængnings-tanke
0
Krængnings-tanke
0
Trim tanke
0
LBC
0
Tank Kapacitet
Spildevandsbehandling
Ballast Kontrol System
LNG tanke
Frisk Vand Anlæg
2 x 40m3 pr. dag
Brændstof / smøreolie separator
Note: tanke

Sikkerhed

Redningsbåde
Redningsbåde type
Redningsflåder
0
Note: Redningsflåde
Buoyant apparatus
Note Buoyant apparatus
Redningsveste
0
Redningskrandse
Design software
Mob-boat
CO2 anlæg
Davits
Marine evacuation system
MES kapacitet
MES System
Brand detektor system
Alarm & overvågning
Brand alarm system
Brandslukning
Brandslukningsmaskine
Ildslukker
Branddøre
Sprinkler
Nødbelysning
Vandtætte døre
Survey TV
Nød belysning
GMDSS
Sikkerheds glas
Marine escape system
Evakueringssystem
Nødautomatisering
Note: sikkerhed

Udstyr

Ramper
Ramper
Adgangsveje
Køretøjs-elevator
Udstyr
Strømforsyning
Elevator
Elevatorer
Rulletrapper
Tender
Ankerkæde længde
0
Ankerkæde diameter
0
Karakter af ankerkæder
Anker total vægt
0
Ankre
Kraner
TV
Air Condition
AC-kølere
Ventilation
Fordampere
Pool sliding dome
Selvbetjeningstællere
Dispenser
Kabys
Pentry
Kassesystem
Proviant håndtering
Drikkevarer dispenser
Affald behandling
Affaldsskakt
Kompostkværne
Køling
Omvendt osmoseanlæg
Skinner
Aluminiums Paneler
Paneler
Toiletter
Vacum toiletter
Badeværelses-enheder
Elektriske installationer
Elektronik
Pooldæk cover
Lufttørringsanlæg
Vaskeri
Bildæk
Surringsudstyr
Pumper
Manifold
Septic Plant
Behandling af sort vand
Tank sounding
Wet units
Profiler
Platformkontrol
Helipad
Aluminiumslegering
Koblinger
Ben
Ben Længde
0
Hoved Slæbewire
Note Udstyr
Som RoRo skib: 1 stk. quarter rampe: max. 40 tons

Historik

Historiske navne
Ariake Maru No. 8 (9. marts 1991 - juli 2006) Leader (juli 2006 - januar 2011) Leader 1 (januar 2011 - 23. februar 2011) Orient 1 (23. februar 2011 - 4. januar 2014) Holstein Express (4. januar 2014 - )
Historiske ejere
ADVANCED TRANSPORT/HOSEI KISEN (2003 - 24. februar 2004) OSHIMA BUTSURYU CO LTD (24. februar 2004 - 1. juli 2006) FILENTZIO SHIPPING CO LTD (1. juli 2006 - februar 2011) ZIRAAT FINANSAL KIRALAMA AS (februar 2011 - 3. januar 2014) LIVESTOCK CARRIER 2 BV (3. januar 2014 - )
Historiske Rederier
MANO MARITIME LTD (1. december 2003 - december 2003) IKOUS CO LTD (december 2003 - februar 2011) HORIZON GEMI ISLETMECILIGI (februar 2011 - 3. januar 2014) LIVESTOCK EXPRESS BV (3. januar 2014 - 3. januar 2014) VROON BV (3. januar 2014 - )
Historiske ISM
MANO MARITIME LTD (15. november 2006 - 17. februar 2011) Ukendt (17. februar 2011 - 13. januar 2012) HORIZON GEMI ISLETMECILIGI (13. januar 2012 - 3. januar 2014) IVER SHIPS BV (3. januar 2014 - 30. april 2015) LIVESTOCK EXPRESS BV (30. april 2015 - )
Historiske Ruter
Historiske Hjemsteder
Kamo (9. marts 1991 - juli 2006) Limassol (juli 2006 - 23. februar 2011) Panama (23. februar 2011 - 25. januar 2018) Luxembourg (25. januar 2018 - )
Historiske Flag
Japan (9. marts 1991 - juli 2006) Cypern (juli 2006 - 23. februar 2011) Panama (23. februar 2011 - 25. januar 2018) Luxembourg (25. januar 2018 - )
Historiske Kaldesignal
JH3228 (9. marts 1991 - juli 2006) C4NP2 (juli 2006 - 23. februar 2011) HPWI (23. februar 2011 - 25. januar 2018) LXHT (25. januar 2018 - )
Historiske MMSI
209667000 (juli 2006 - 23. februar 2011) 352281000 (23. februar 2011 - 25. januar 2018) 253579000 (25. januar 2018 - )
Historik Pennant:
Historiske Havnekendings Nr.
Historiske Kontrol-numre
Historiske P&I forsikringsselskab
North of England P&I Association (22. juni 2021 - )
Historisk type
Ro-Ro fragtskib (1991 - 2009) Livestock Carrier (2009 - )
Historiske klasseselskaber
Nippon Kaiji Kyokai (IACS) (1991 - 20. oktober 2006) Russian Maritime Register of Shipping (IACS) (14. oktober 2006 - ) Registro Italiano Navale (IACS) (11. maj 2010 - )
Kaptajn
Søsterskibe
Projekteret
Bestilt
Første Stål Skåret
Kølstrakt
29/10/1990
Søsat
Prøvetur
Prøvetur slut
Prøvetur
Prøvetur slut
Bilbrev
Færdig
Leveret
09/03/1991
Døbt
Døbt Sted
Gudmor
Jomfrurejse
Jomfrurejse rute
Udgået
Renoveret
Hændelser og særlige begivenheder
Noter
Horn
Billeder
Billeder