Hoveddata

Billede
Billede
IMO
8922010
MMSI
375842000
ENI
Kaldesignal
J8B4819
Hjemhavn
Kingstown
Pennant
Egenskab
Klasse
Byggeår
1990
Byggepris
Stenfisker-nummer
Kontrol-nummer
Havnekending Nr.
EU-identifikation
Ophugget
2014
Forlist
Udgået
Levetid
24år
Nyt IMO
Tidligere IMO
Note Hoveddata

Dimensioner

Længde
104meter
Længde imellem perpendikulær
0
LOA
114meter
Længde bovspryd
0
LOA incl. bovspryd
0
Bredde
17meter
Bredde Ext.
0
Bredde Ext. (incl. redningsbåd)
0
Bredde hvert skrog
0
Højde (Airdraft)
0
Dybgang
5,91meter
Dybgang design
0
Dybgang Ro-Ro
0
Dybgang Ro-Pax
0
Dybgang med ride control
0
Dybgang uden ride control
0
Dybgang med stabilisator
0
Dybgang uden stabilisator
0
Dybde
6,2meter
Dybde til hoveddæk
6,2meter
Dybde til øvredæk
0
Dybde til vejrdæk
0
Dybde nedre dæk
0
Dybde shelter dæk
0
Dybde båddæk
0
Dybde til togdæk
0
Dybde til bildæk / RO-RO dæk
0
Dybde til passager landgang
0
Dybde salon dæk
0
Dybde til promenadedæk
0
Dybde skot dæk
0
Loadline længde
0
Loadline Bredde
0
Længde bro til stævn
0
Længde bro til hæk
0
Bredde Brovinger
0
Fribord
Køl til mast
0
Køl til skorsten
0
Mastetop over havoverfladen
0
Højde på skorsten
0
Broens øjehøjde
0
Højde til båddæk
0
Højde til vejrdæk
0
Højde til hoveddæk
0
Højde øvredæk
0
Højde til dæk 3
0
Stævn udhæng
0
Agter udhæng
0
Bulb Længde
0
Frihøjde Vogndæk
5,6meter
Deplacement
0
Rækkevidde
0
Længde promenade dæk
0
Bredde promenade dæk
0
Højde promenade dæk
0
Testdybde
Note Dimensioner

Skrog

Værft
C. Cassens Schiffsw.& M. (Emden), Tyskland
Skrog nr.
190
Værft Skroget
Skrog nr. / Skrogværft
Skrogform
Skrog konstruktion
Skot
Skot olie
Gennemgående Dæk
Dæk delvise
Dæk Total
Design
Outfitter
Towing tank
Model test
Aluminium
Manøvreringstest
Vindues vasker
Koøjer
Vinduer
Vinduer
Døre
Kahytter
Luger
Rør
Maling
Fortøjningsspil
Isbrydende Kapacitet
0

Maskine

Beskrivelse
1 stk. KHD/MWM SBV8M640 diesel, 3235 kW 3 stk. MWM TBD604B2 diesel hjælpemaskine, 520 kW
Effekt
3.235KW
HK
4396HK
rpm
0
Boring
0
Slaglængde
0
Hjælpemaskineri
Design Max Hastighed
0
Trial Speed
15,5knob
Servicefart
15knob
Note servicefart
Økonomifart
0
Hastighed for sejl
0
Fart uddykket
0
Fart neddykket
0
Maskine bygge sted
Maskine Bygge dato
Drivmiddel
Olie
Brændstof-kvalitet
IF 30/60
Brændstof-forbrug
14,5tons i døgnet
Havneforbrug
0
Brændstof optimering
Brændstof-forbrug Note
Propeller
1
Propeller Type
Lips propel med justerbare skrueblade
Propel Diameter
0
Propel RPM
150
Propelaksel længde
0
Aksel diameter
Padlehjul
Padlehjul effekt
0
Padlehjul diameter
Bovpropeller
1
Bovpropel Producent
Jastram
Bovproller Effekt
350KW pr. stk.
Bovproller Effekt
0
Bovpropel diameter
0
Hækpropeller
Hækpropel Producent
Hækpropeller effekt
0
Hækpropeller effekt
0
Hækpropel diameter
0
Ror
Barkemeier 1 blad
Stabilisator
Anti krængning: Intering
Ride control
Generatorer
3 stk. A.v.Kaick Generators, 300 kVA
Strømspænding
0
Belysnings-spænding
0
Frekvens
0
Nødgenerator
Akselgeneratorer
1 stk. A.v.Kaick Generator, 550 kVA
Kedler
Kedler Type
Udstødnings-gaskedel
Gear reduktion
Akselsystem
Fremdriftkontrol
Styremaskine
Trykluft receivers
Anti vibration
Vibrations beregning
Automatisering af maskinrum
Heeling-system
Stabilitetsberegning
Landstrøm
Scrubber
Elinstalationer
Separatorer
Kompressorer
Renseanlæg
Master
Mastehøjde
0
Sejl
Sejl Areal
0
Rotorsejl
Note: Rotorsejl
Tovværk
Tovender
Noter maskinen

Management

Rederi

MOON LIGHT SHIPPING OFFSHORE, Saida, Lebanon

Rederi IMO
5537516
Ejer

COIBA MARITIME CORP, Saida, Lebanon

Ejer IMO
5538050
ISM Manager
ISM IMO
Klassen leveret
Klassen suspenderet
DNV GL id
Lloys's
BV Reg
RI
ABS
CRS
RS
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
Korean ship register
Polish Register of Shipping (IACS)
Biro Klasifikasi Indonesia
Dromon Bureau of Shipping
Note: classification
P&I Forsikrings selskab
Station
Mægler
Rute
Sejltid

Tonnage

Dødvægt
4300tons
Dødvægt design
0
Dødvægt Ro-Ro
0
Dødvægt Ro-Pax
0
Bruttotonnage
5.999tons
Nettotonnage
1.933tons
Bruttoregisterton
1.595tons
Nettoregisterton
0
Displacement
0
Displacement uddykket
0
Displacement neddykket
0
Bruttotonnage Suez
0
Bruttotonnage Panama
0
Nettoregisterton Suez
0
Nettoregisterton Panama
0
Note Tonnage

Kapacitet

Lastrum
3
Dæksplads
0
Gods kapacitet
Lastrum 1 & 3: 25,2 x 14,5 meter. Lastrum 2: 12,6 x 10,1 meter
Lastrum Note:
Containere TEU
292
Container 14mt
Kølecontainere / Reefer plugs
Udholdenhed
Pæletræk
0
Person kapacitet
Besætning
11
Besætning fordeling
Passagerer
Note Passagerer
Crew / Pax-forhold
Elever
Dæk
Passagerdæk
Kahytter
Dæk med kahytter
Køjer
Underkøjer
Hængekøjer
Sæder
Dækspladser
Kahytter med balkon
Andel af udvendige kahytter
Kahytter Typer
Kahyts størrelse
Kahytter Besætning
Beskrivelse
Biler
Lastbiler
Note: Lastbiler
Trailere
30
Note Trailere
Busser
Lanemeter
Camper stik
Note: RoRo / Bildæk
Vejrdæk: Fh åbent, 180 TEU. Hoveddæk: FH 5,6 meter, 112 TEU, 30 trailere. Nedre dæk: FH 4,2 meter. FH: frihøjde
Jernbanespor
Jernbanespor længde
0
Note: Spor
Cykler
Lighters
Note: Kapacitet

Passager faciliteter

Passager faciliteter
Restauranter
Barer
Barer
Catering område
Note Spisesteder
Swimmingpool
Swimming pool
Spabad
Solarium
Butikker
Underholdning & højttaleranlæg
Audiovisuelt udstyr
Passager info system
Teater udstyr
Underholdningssystem
Pool udstyr
Note forbrug
Tidligere Passager Faciliteter

Indretning

Indretnings-arkitekt
Interiør
Kahyts lås
Pengeskabe i kahyt
Tæpper
Lofter
Gulve
Møbel & gardin-stof
0
Stof
Læder
Møbler
Flysæder
Dæk
Teak dæk
Dækbelægning
Fliser
Marmor
Skiltning
Porcelæn
Minibar
Flysæder
Lamper i passager-områder
Lys
Telefon system
Glas dekorationer
Væg dekorationer
Sammenfoldelige vægge
Galleri udstyr

Tanke

Lasttankens kapacitet
Slop-tank kapacitet
Balasttanke
1.450m3
Balasttanke
0
Brændstof-tanke
400m3
Brændstof-tanke
0
HFO
0
HFO
0
LNG
0
Gasolie
0
Dieselolie
0
Dieselolie
0
Lavsvovl Diesel
0
Smøreolie
12m3
Smøreolie
0
Frisk Vand
42m3
Frisk Vand
1tons
Spildevand
0
Spildevand
0
Kloak Grå
0
Kloak Sort
0
Urin
0
Behandlet Vand
0
Slam
0
Vaskevand
0
Kedelfødevand
0
Krængnings-tanke
0
Krængnings-tanke
0
Trim tanke
0
LBC
0
Tank Kapacitet
Spildevandsbehandling
Ballast Kontrol System
LNG tanke
Frisk Vand Anlæg
Brændstof / smøreolie separator
Note: tanke

Sikkerhed

Redningsbåde
Redningsbåde type
Fritfalds redningsbåd: Hatecke
Redningsflåder
0
Note: Redningsflåde
Buoyant apparatus
Note Buoyant apparatus
Redningsveste
0
Redningskrandse
Design software
Mob-boat
CO2 anlæg
Davits
Marine evacuation system
MES kapacitet
MES System
Brand detektor system
Alarm & overvågning
Brand alarm system
Brandslukning
Brandslukningsmaskine
Ildslukker
Branddøre
Sprinkler
Nødbelysning
Vandtætte døre
Survey TV
Nød belysning
GMDSS
Sikkerheds glas
Marine escape system
Evakueringssystem
Nødautomatisering
Note: sikkerhed

Udstyr

Ramper
Ramper
Hæk rampe: 12,0+3,0 x 9,75/8,5 meter. (LxB) 2 stk. elevatorer (en på hver side): max 12 tons. 1,7 x 3,2 meter.
Adgangsveje
MacGregor Navire
Køretøjs-elevator
Udstyr
Gaffeltruck: Linde
Strømforsyning
Elevator
Elevatorer
Rulletrapper
Tender
Ankerkæde længde
0
Ankerkæde diameter
0
Karakter af ankerkæder
Anker total vægt
0
Ankre
Kraner
TV
Air Condition
AC-kølere
Ventilation
Fordampere
Pool sliding dome
Selvbetjeningstællere
Dispenser
Kabys
Pentry
Kassesystem
Proviant håndtering
Drikkevarer dispenser
Affald behandling
Affaldsskakt
Kompostkværne
Køling
Omvendt osmoseanlæg
Skinner
Aluminiums Paneler
Paneler
Toiletter
Vacum toiletter
Badeværelses-enheder
Elektriske installationer
Elektronik
Pooldæk cover
Lufttørringsanlæg
Vaskeri
Bildæk
Surringsudstyr
Pumper
Manifold
Septic Plant
Behandling af sort vand
Tank sounding
Wet units
Profiler
Platformkontrol
Helipad
Aluminiumslegering
Koblinger
Ben
Ben Længde
0
Hoved Slæbewire
Note Udstyr

Historik

Historiske navne
Alteland (1990 - december 1990) Ortviken (december 1990 - januar 1996) Alteland (januar 1996 - 1. april 2008) Lehmann Paper (1. april 2008 - 1. januar 2010) Alteland (1. januar 2010 - 1. marts 2013) Lady Misurata (1. marts 2013 - )
Historiske ejere
COIBA MARITIME CORP (marts 2013 - )
Historiske Rederier
MOON LIGHT SHIPPING OFFSHORE (1999 - )
Historiske ISM
JENS & MEYER SCHIFFAHRTS KG (24. februar 2000 - 9. februar 2011) ASTROMARE BEREEDERUNGS GMBH (9. februar 2011 - 9. december 2011) ASTROMARE BEREEDERUNGS GMBH (9. december 2011 - 1. marts 2013) Ukendt (1. marts 2013 - )
Historiske Ruter
Historiske Hjemsteder
Hamburg (17. februar 1972 - 1. december 2011) St. John´s (1. december 2011 - 1. marts 2013) Kingstown (1. marts 2013 - )
Historiske Flag
Tyskland (december 1990 - 1. december 2011) Antigua og Barbuda (1. december 2011 - 1. marts 2013) Saint Vincent og Grenadinerne (1. marts 2013 - )
Historiske Kaldesignal
DALG (december 1990 - 1. december 2011) V2FX2 (1. december 2011 - 1. marts 2013) J8B4819 (1. marts 2013 - )
Historiske MMSI
211202550 (december 1990 - 1. december 2011) 305830000 (1. december 2011 - 1. marts 2013) 375842000 (1. marts 2013 - )
Historik Pennant:
Historiske Havnekendings Nr.
Historiske Kontrol-numre
Historiske P&I forsikringsselskab
Historisk type
Historiske klasseselskaber
Kaptajn
Søsterskibe
Projekteret
Bestilt
Første Stål Skåret
Kølstrakt
23/10/1989
Søsat
23/10/1990
Prøvetur
Prøvetur slut
Prøvetur
Prøvetur slut
Bilbrev
Færdig
31/12/1990
Leveret
17/02/1991
Døbt
Døbt Sted
Gudmor
Jomfrurejse
Jomfrurejse rute
Udgået
Renoveret
Hændelser og særlige begivenheder

30. juni 2014 - Ankom Aliaga, Tyrkiet

Noter
Horn
Billeder
Billeder