Hoveddata

Billede
Billede
IMO
9234068
MMSI
235500000
ENI
Kaldesignal
ZIQE8
Hjemhavn
London
Pennant
Egenskab
Klasse
Byggeår
2002
Byggepris
Stenfisker-nummer
Kontrol-nummer
Havnekending Nr.
EU-identifikation
Ophugget
Forlist
Udgået
Levetid
0
Nyt IMO
Tidligere IMO
Note Hoveddata

Dimensioner

Længde
182,39meter
Længde imellem perpendikulær
0
LOA
193meter
Længde bovspryd
0
LOA incl. bovspryd
0
Bredde
26meter
Bredde Ext.
26,07meter
Bredde Ext. (incl. redningsbåd)
0
Bredde hvert skrog
0
Højde (Airdraft)
0
Dybgang
7,4meter
Dybgang design
0
Dybgang Ro-Ro
0
Dybgang Ro-Pax
0
Dybgang med ride control
0
Dybgang uden ride control
0
Dybgang med stabilisator
0
Dybgang uden stabilisator
0
Dybde
16,7meter
Dybde til hoveddæk
0
Dybde til øvredæk
16,7meter
Dybde til vejrdæk
0
Dybde nedre dæk
0
Dybde shelter dæk
0
Dybde båddæk
0
Dybde til togdæk
0
Dybde til bildæk / RO-RO dæk
0
Dybde til passager landgang
0
Dybde salon dæk
0
Dybde til promenadedæk
0
Dybde skot dæk
0
Loadline længde
0
Loadline Bredde
0
Længde bro til stævn
0
Længde bro til hæk
0
Bredde Brovinger
0
Fribord
Køl til mast
0
Køl til skorsten
0
Mastetop over havoverfladen
0
Højde på skorsten
0
Broens øjehøjde
0
Højde til båddæk
0
Højde til vejrdæk
0
Højde til hoveddæk
0
Højde øvredæk
0
Højde til dæk 3
0
Stævn udhæng
0
Agter udhæng
0
Bulb Længde
0
Frihøjde Vogndæk
6,8meter
Deplacement
0
Rækkevidde
9.200Sømil
Længde promenade dæk
0
Bredde promenade dæk
0
Højde promenade dæk
0
Testdybde
Note Dimensioner

Skrog

Værft
Flensburger Schiffsbau Gesellschaft AG, Flensburg, Tyskland
Skrog nr.
717
Værft Skroget
Skrog nr. / Skrogværft
Skrogform
Skrog konstruktion
Skot
Skot olie
Gennemgående Dæk
3
Dæk delvise
Dæk Total
Design
Outfitter
Towing tank
Model test
Aluminium
Manøvreringstest
Vindues vasker
Koøjer
Vinduer
Vinduer
Døre
Kahytter
Luger
Rør
Maling
Hempel
Fortøjningsspil
Isbrydende Kapacitet
0

Maskine

Beskrivelse
2 stk. MaK 7M43 diesel, 12600 kW 2 stk. MaK 9M20 diesel hjælpemaskine, 1530 hver
Effekt
12.600KW
HK
17123HK
rpm
0
Boring
0
Slaglængde
0
Hjælpemaskineri
Design Max Hastighed
21,5knob
Trial Speed
0
Servicefart
18knob
Note servicefart
Økonomifart
0
Hastighed for sejl
0
Fart uddykket
0
Fart neddykket
0
Maskine bygge sted
Maskine Bygge dato
Drivmiddel
Olie
Brændstof-kvalitet
380 cSt
Brændstof-forbrug
42,4tons i døgnet
Havneforbrug
0
Brændstof optimering
Brændstof-forbrug Note
Propeller
2
Propeller Type
WPM propel med justerbare skrueblade
Propel Diameter
5meter
Propel RPM
125
Propelaksel længde
0
Aksel diameter
Padlehjul
Padlehjul effekt
0
Padlehjul diameter
Bovpropeller
1
Bovpropel Producent
Brunvoll
Bovproller Effekt
1400KW pr. stk.
Bovproller Effekt
0
Bovpropel diameter
0
Hækpropeller
Hækpropel Producent
Hækpropeller effekt
0
Hækpropeller effekt
0
Hækpropel diameter
0
Ror
FSG 2 blade
Stabilisator
Flume Tanks
Ride control
Generatorer
Strømspænding
0
Belysnings-spænding
0
Frekvens
0
Nødgenerator
Akselgeneratorer
Kedler
Kedler Type
Udstødnings-gaskedel
Gear reduktion
Flender/Renk
Akselsystem
Fremdriftkontrol
Styremaskine
Trykluft receivers
Anti vibration
Vibrations beregning
Automatisering af maskinrum
Heeling-system
Stabilitetsberegning
Landstrøm
Scrubber
Elinstalationer
Separatorer
Kompressorer
Renseanlæg
Master
Mastehøjde
0
Sejl
Sejl Areal
0
Rotorsejl
Note: Rotorsejl
Tovværk
Tovender
Noter maskinen

Management

Rederi

FORELAND SHIPPING LTD, London, Storbritanien

Rederi IMO
4072594
Ejer

FORELAND SHIPPING LTD, London, Storbritanien

Ejer IMO
4072594
ISM Manager
ISM IMO
Klassen leveret
Klassen suspenderet
DNV GL id
Lloys's
LRV3008
BV Reg
RI
ABS
CRS
RS
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
Korean ship register
Polish Register of Shipping (IACS)
Biro Klasifikasi Indonesia
Dromon Bureau of Shipping
Note: classification
LR +100A1, RoRo Cargo Ship, IWS, LI, Ice 1A, +LMC, PSMR, SCM, IBS, NAV1, ICC, UMS
P&I Forsikrings selskab
North of England P&I Association
Station
Mægler
Rute
Sejltid

Tonnage

Dødvægt
13274tons
Dødvægt design
0
Dødvægt Ro-Ro
0
Dødvægt Ro-Pax
0
Bruttotonnage
23.235tons
Nettotonnage
6.971tons
Bruttoregisterton
0
Nettoregisterton
0
Displacement
0
Displacement uddykket
0
Displacement neddykket
0
Bruttotonnage Suez
0
Bruttotonnage Panama
0
Nettoregisterton Suez
0
Nettoregisterton Panama
0
Note Tonnage

Kapacitet

Lastrum
Dæksplads
0
Gods kapacitet
Lastrum Note:
Containere TEU
668
Container 14mt
Kølecontainere / Reefer plugs
30
Udholdenhed
Pæletræk
0
Person kapacitet
Besætning
18
Besætning fordeling
Total besætning: 18 Kadetter & Suez besætning: 8
Passagerer
12PAX
Note Passagerer
Crew / Pax-forhold
Elever
Dæk
Passagerdæk
Kahytter
6
Dæk med kahytter
Køjer
Underkøjer
Hængekøjer
Sæder
Dækspladser
Kahytter med balkon
Andel af udvendige kahytter
Kahytter Typer
6 stk. 2 sengs kahytter
Kahyts størrelse
Kahytter Besætning
Beskrivelse
Biler
668
Lastbiler
Note: Lastbiler
Trailere
189
Note Trailere
Busser
Lanemeter
2606meter
Camper stik
Note: RoRo / Bildæk
Øvre dæk: 1146 lanemeter, 2,0 t/m2. Hoved dæk: frihøjde 6,8 meter, 975 lanemeter, 5,0 t/m2. Tanktop: frihøjde 5,0 meter, 485 lanemeter, 7,5 t/m2.
Jernbanespor
Jernbanespor længde
0
Note: Spor
Cykler
Lighters
Note: Kapacitet

Passager faciliteter

Passager faciliteter
Restauranter
Barer
Barer
Catering område
Note Spisesteder
Swimmingpool
Swimming pool
Spabad
Solarium
Butikker
Underholdning & højttaleranlæg
Audiovisuelt udstyr
Passager info system
Teater udstyr
Underholdningssystem
Pool udstyr
Note forbrug
Tidligere Passager Faciliteter

Indretning

Indretnings-arkitekt
Interiør
Kahyts lås
Pengeskabe i kahyt
Tæpper
Lofter
Gulve
Møbel & gardin-stof
0
Stof
Læder
Møbler
Flysæder
Dæk
Teak dæk
Dækbelægning
Fliser
Marmor
Skiltning
Porcelæn
Minibar
Flysæder
Lamper i passager-områder
Lys
Telefon system
Glas dekorationer
Væg dekorationer
Sammenfoldelige vægge
Galleri udstyr

Tanke

Lasttankens kapacitet
Slop-tank kapacitet
Balasttanke
3.634m3
Balasttanke
0
Brændstof-tanke
1.648m3
Brændstof-tanke
0
HFO
0
HFO
0
LNG
0
Gasolie
0
Dieselolie
0
Dieselolie
0
Lavsvovl Diesel
0
Smøreolie
133m3
Smøreolie
0
Frisk Vand
164m3
Frisk Vand
0
Spildevand
0
Spildevand
0
Kloak Grå
0
Kloak Sort
0
Urin
0
Behandlet Vand
0
Slam
0
Vaskevand
0
Kedelfødevand
0
Krængnings-tanke
0
Krængnings-tanke
0
Trim tanke
0
LBC
0
Tank Kapacitet
Spildevandsbehandling
Ballast Kontrol System
LNG tanke
Frisk Vand Anlæg
Brændstof / smøreolie separator
Note: tanke

Sikkerhed

Redningsbåde
Redningsbåde type
Redningsflåder
0
Note: Redningsflåde
Buoyant apparatus
Note Buoyant apparatus
Redningsveste
0
Redningskrandse
Design software
Mob-boat
CO2 anlæg
Davits
Marine evacuation system
MES kapacitet
MES System
Brand detektor system
Alarm & overvågning
Brand alarm system
Brandslukning
Brandslukningsmaskine
Ildslukker
Branddøre
Sprinkler
Nødbelysning
Vandtætte døre
Survey TV
Nød belysning
GMDSS
Sikkerheds glas
Marine escape system
Evakueringssystem
Nødautomatisering
Note: sikkerhed

Udstyr

Ramper
Ramper
Agter rampe: 13,7+2,4 x 17,0 meter. (LxB) Side rampe: 12,5 x 4,6 meter. Interne ramper: Fast rampe fra hoved til øvre dæk 7,0 meter bred. Fast rampe fra hoved dæk til tanktop, luge: 46,5 x 4,0 meter.
Adgangsveje
Macor Neptun
Køretøjs-elevator
Udstyr
Strømforsyning
Elevator
Elevatorer
Rulletrapper
Tender
Ankerkæde længde
0
Ankerkæde diameter
0
Karakter af ankerkæder
Anker total vægt
0
Ankre
Kraner
TV
Air Condition
AC-kølere
Ventilation
Fordampere
Pool sliding dome
Selvbetjeningstællere
Dispenser
Kabys
Pentry
Kassesystem
Proviant håndtering
Drikkevarer dispenser
Affald behandling
Affaldsskakt
Kompostkværne
Køling
Omvendt osmoseanlæg
Skinner
Aluminiums Paneler
Paneler
Toiletter
Vacum toiletter
Badeværelses-enheder
Elektriske installationer
Elektronik
Pooldæk cover
Lufttørringsanlæg
Vaskeri
Bildæk
Surringsudstyr
Pumper
Manifold
Septic Plant
Behandling af sort vand
Tank sounding
Wet units
Profiler
Platformkontrol
Helipad
Aluminiumslegering
Koblinger
Ben
Ben Længde
0
Hoved Slæbewire
Note Udstyr

Historik

Historiske navne
Hurst Point (16. august 2002 - )
Historiske ejere
FORELAND SHIPPING LTD (16. august 2002 - )
Historiske Rederier
WEIR SHIPPING LTD (16. august 2002 - 24. november 2014) FORELAND SHIPPING LTD (24. november 2014 - )
Historiske ISM
Historiske Ruter
Historiske Hjemsteder
London (16. august 2002 - )
Historiske Flag
Storbritannien (16. august 2002 - )
Historiske Kaldesignal
ZIQE8 (16. august 2002 - )
Historiske MMSI
235500000 (16. august 2002 - )
Historik Pennant:
Historiske Havnekendings Nr.
Historiske Kontrol-numre
Historiske P&I forsikringsselskab
Historisk type
Historiske klasseselskaber
Kaptajn
Søsterskibe

Eddystone (9234070)
Hartland Point (9248538)
Finnmerchant (ex. Longstone) (9234082)
Anvil Point (9248540)
Beachy Head (9234094)

Projekteret
Bestilt
28/02/2001
Første Stål Skåret
31/08/2001
Kølstrakt
21/01/2002
Søsat
19/04/2002
Prøvetur
Prøvetur slut
Prøvetur
Prøvetur slut
Bilbrev
Færdig
16/08/2002
Leveret
Døbt
Døbt Sted
Gudmor
Jomfrurejse
Jomfrurejse rute
Udgået
Renoveret
Hændelser og særlige begivenheder
Noter
Horn
Billeder
Billeder