Hoveddata

Billede
Billede
IMO
9291523
MMSI
440169860
ENI
Kaldesignal
V7UM9
Hjemhavn
MOKPO
Pennant
Egenskab
Klasse
Byggeår
2003
Byggepris
Stenfisker-nummer
Kontrol-nummer
Havnekending Nr.
EU-identifikation
Ophugget
Forlist
Udgået
Levetid
0
Nyt IMO
Tidligere IMO
Note Hoveddata

Dimensioner

Længde
132meter
Længde imellem perpendikulær
0
LOA
145,62meter
Længde bovspryd
0
LOA incl. bovspryd
0
Bredde
22meter
Bredde Ext.
22meter
Bredde Ext. (incl. redningsbåd)
0
Bredde hvert skrog
0
Højde (Airdraft)
0
Dybgang
6,264meter
Dybgang design
0
Dybgang Ro-Ro
0
Dybgang Ro-Pax
0
Dybgang med ride control
0
Dybgang uden ride control
0
Dybgang med stabilisator
0
Dybgang uden stabilisator
0
Dybde
14,25meter
Dybde til hoveddæk
7,67meter
Dybde til øvredæk
14,25meter
Dybde til vejrdæk
0
Dybde nedre dæk
0
Dybde shelter dæk
0
Dybde båddæk
0
Dybde til togdæk
0
Dybde til bildæk / RO-RO dæk
0
Dybde til passager landgang
0
Dybde salon dæk
0
Dybde til promenadedæk
0
Dybde skot dæk
0
Loadline længde
0
Loadline Bredde
0
Længde bro til stævn
0
Længde bro til hæk
0
Bredde Brovinger
0
Fribord
1435mm.
Køl til mast
0
Køl til skorsten
0
Mastetop over havoverfladen
0
Højde på skorsten
0
Broens øjehøjde
0
Højde til båddæk
0
Højde til vejrdæk
0
Højde til hoveddæk
0
Højde øvredæk
0
Højde til dæk 3
0
Stævn udhæng
0
Agter udhæng
0
Bulb Længde
0
Frihøjde Vogndæk
5,5meter
Deplacement
0
Rækkevidde
0
Længde promenade dæk
0
Bredde promenade dæk
0
Højde promenade dæk
0
Testdybde
Note Dimensioner

Skrog

Værft
YAMANISHI SHIPBUILDING CO., LTD, Japan
Skrog nr.
1028
Værft Skroget
Skrog nr. / Skrogværft
Skrogform
Skrog konstruktion
Skot
Skot olie
Gennemgående Dæk
Dæk delvise
Dæk Total
Design
Outfitter
Towing tank
Model test
Aluminium
Manøvreringstest
Vindues vasker
Koøjer
Vinduer
Vinduer
Døre
Kahytter
Luger
Rør
Maling
Fortøjningsspil
Isbrydende Kapacitet
0

Maskine

Beskrivelse
2 stk. Pielstick diesel, 6615 kW 3 stk. Yanmar 6N260L-SV diesel hjælpemaskine, 1214 kW hver
Effekt
13.230KW
HK
17987HK
rpm
0
Boring
0
Slaglængde
0
Hjælpemaskineri
Design Max Hastighed
23,9knob
Trial Speed
0
Servicefart
21,5knob
Note servicefart
Økonomifart
0
Hastighed for sejl
0
Fart uddykket
0
Fart neddykket
0
Maskine bygge sted
Maskine Bygge dato
Drivmiddel
Olie
Brændstof-kvalitet
3500 sec RI
Brændstof-forbrug
51,3tons i døgnet
Havneforbrug
0
Brændstof optimering
Brændstof-forbrug Note
Propeller
2
Propeller Type
Kamome
Propel Diameter
4,5meter
Propel RPM
140
Propelaksel længde
0
Aksel diameter
Padlehjul
Padlehjul effekt
0
Padlehjul diameter
Bovpropeller
1
Bovpropel Producent
Kamome
Bovproller Effekt
837KW pr. stk.
Bovproller Effekt
0
Bovpropel diameter
0
Hækpropeller
1
Hækpropel Producent
Kamome
Hækpropeller effekt
837KW pr. stk.
Hækpropeller effekt
0
Hækpropel diameter
0
Ror
Stabilisator
Sperry
Ride control
Generatorer
Strømspænding
0
Belysnings-spænding
0
Frekvens
0
Nødgenerator
Akselgeneratorer
Kedler
Kedler Type
Udstødnings-gaskedel
Gear reduktion
Akselsystem
Fremdriftkontrol
Styremaskine
Trykluft receivers
Anti vibration
Vibrations beregning
Automatisering af maskinrum
Heeling-system
Stabilitetsberegning
Landstrøm
Scrubber
Elinstalationer
Separatorer
Kompressorer
Renseanlæg
Master
Mastehøjde
0
Sejl
Sejl Areal
0
Rotorsejl
Note: Rotorsejl
Tovværk
Tovender
Noter maskinen

Management

Rederi

NAM HAE EXPRESS CORP, Sydkorea

Rederi IMO
0691975
Ejer

NAM HAE EXPRESS CORP, Sydkorea

Ejer IMO
0691975
ISM Manager
ISM IMO
Klassen leveret
Klassen suspenderet
DNV GL id
Lloys's
BV Reg
RI
ABS
CRS
RS
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
Korean ship register
0300021
Polish Register of Shipping (IACS)
Biro Klasifikasi Indonesia
Dromon Bureau of Shipping
Note: classification
JG
P&I Forsikrings selskab
Station
Mægler
Rute
Sejltid

Tonnage

Dødvægt
4284tons
Dødvægt design
0
Dødvægt Ro-Ro
0
Dødvægt Ro-Pax
0
Bruttotonnage
6.266tons
Nettotonnage
0
Bruttoregisterton
0
Nettoregisterton
0
Displacement
0
Displacement uddykket
0
Displacement neddykket
0
Bruttotonnage Suez
0
Bruttotonnage Panama
0
Nettoregisterton Suez
0
Nettoregisterton Panama
0
Note Tonnage

Kapacitet

Lastrum
Dæksplads
0
Gods kapacitet
Lastrum Note:
Containere TEU
Container 14mt
Kølecontainere / Reefer plugs
Udholdenhed
Pæletræk
0
Person kapacitet
Besætning
23
Besætning fordeling
9 officerer 14 besætningsmedlemmer
Passagerer
240PAX
Note Passagerer
Crew / Pax-forhold
Elever
Dæk
Passagerdæk
Kahytter
Dæk med kahytter
Køjer
Underkøjer
Hængekøjer
Sæder
Dækspladser
Kahytter med balkon
Andel af udvendige kahytter
Kahytter Typer
Kahyts størrelse
Kahytter Besætning
23
Beskrivelse
9 stk. enkelt officers kahytter 14 stk. enkelt besætningskahytter
Biler
100
Lastbiler
Note: Lastbiler
Trailere
Note Trailere
Busser
Lanemeter
595meter
Camper stik
Note: RoRo / Bildæk
Mellem dæk: frihøjde 1,80 meter, 40 biler. Dæk C, frihøjde 4,20 meter, 50 biler, 340 lanemeter. Hoved dæk, frihøjde 5,50 meter, 10 biler, 255 lanemeter, 140 containere. Nedre dæk, frihøjde 5,45 meter, 90 containere. Containerne er 10'
Jernbanespor
Jernbanespor længde
0
Note: Spor
Cykler
Lighters
Note: Kapacitet

Passager faciliteter

Passager faciliteter
Restauranter
Barer
Barer
Catering område
Note Spisesteder
Swimmingpool
Swimming pool
Spabad
Solarium
Butikker
Underholdning & højttaleranlæg
Audiovisuelt udstyr
Passager info system
Teater udstyr
Underholdningssystem
Pool udstyr
Note forbrug
Tidligere Passager Faciliteter

Indretning

Indretnings-arkitekt
Interiør
Kahyts lås
Pengeskabe i kahyt
Tæpper
Lofter
Gulve
Møbel & gardin-stof
0
Stof
Læder
Møbler
Flysæder
Dæk
Teak dæk
Dækbelægning
Fliser
Marmor
Skiltning
Porcelæn
Minibar
Flysæder
Lamper i passager-områder
Lys
Telefon system
Glas dekorationer
Væg dekorationer
Sammenfoldelige vægge
Galleri udstyr

Tanke

Lasttankens kapacitet
Slop-tank kapacitet
Balasttanke
2.887,4m3
Balasttanke
0
Brændstof-tanke
752,8m3
Brændstof-tanke
0
HFO
0
HFO
0
LNG
0
Gasolie
0
Dieselolie
0
Dieselolie
0
Lavsvovl Diesel
0
Smøreolie
40m3
Smøreolie
0
Frisk Vand
292,6m3
Frisk Vand
0
Spildevand
0
Spildevand
0
Kloak Grå
0
Kloak Sort
0
Urin
0
Behandlet Vand
0
Slam
0
Vaskevand
0
Kedelfødevand
0
Krængnings-tanke
0
Krængnings-tanke
0
Trim tanke
0
LBC
0
Tank Kapacitet
Spildevandsbehandling
Ballast Kontrol System
LNG tanke
Frisk Vand Anlæg
Brændstof / smøreolie separator
Note: tanke

Sikkerhed

Redningsbåde
Redningsbåde type
Redningsflåder
0
Note: Redningsflåde
Buoyant apparatus
Note Buoyant apparatus
Redningsveste
0
Redningskrandse
Design software
Mob-boat
CO2 anlæg
Davits
Marine evacuation system
MES kapacitet
MES System
Brand detektor system
Alarm & overvågning
Brand alarm system
Brandslukning
Brandslukningsmaskine
Ildslukker
Branddøre
Sprinkler
Nødbelysning
Vandtætte døre
Survey TV
Nød belysning
GMDSS
Sikkerheds glas
Marine escape system
Evakueringssystem
Nødautomatisering
Note: sikkerhed

Udstyr

Ramper
Ramper
Bov quarter rampe: 7,6 x 17,5 meter. (LxB) Hæk quarter rampe BB, 7,6 x 18,0 meter. (LxB) Interne ramper: Fast rampe dæk D-C Elevator 7,5 x 3,5 meter. (LxB)
Adgangsveje
Køretøjs-elevator
Udstyr
Strømforsyning
Elevator
Elevatorer
Rulletrapper
Tender
Ankerkæde længde
0
Ankerkæde diameter
0
Karakter af ankerkæder
Anker total vægt
0
Ankre
Kraner
TV
Air Condition
AC-kølere
Ventilation
Fordampere
Pool sliding dome
Selvbetjeningstællere
Dispenser
Kabys
Pentry
Kassesystem
Proviant håndtering
Drikkevarer dispenser
Affald behandling
Affaldsskakt
Kompostkværne
Køling
Omvendt osmoseanlæg
Skinner
Aluminiums Paneler
Paneler
Toiletter
Vacum toiletter
Badeværelses-enheder
Elektriske installationer
Elektronik
Pooldæk cover
Lufttørringsanlæg
Vaskeri
Bildæk
Surringsudstyr
Pumper
Manifold
Septic Plant
Behandling af sort vand
Tank sounding
Wet units
Profiler
Platformkontrol
Helipad
Aluminiumslegering
Koblinger
Ben
Ben Længde
0
Hoved Slæbewire
Note Udstyr

Historik

Historiske navne
Ryukyu Express (14. januar 2003 - 1. oktober 2017) Arion Jeju (1. oktober 2017 - )
Historiske ejere
ADVANCED TRANSPORT/OSHIMA UNYU (14. januar 2003 - 1. oktober 2017) NAM HAE EXPRESS CORP (1. oktober 2017 - )
Historiske Rederier
A LINE FERRY CO LTD (14. januar 2003 - 1. oktober 2017) NAM HAE EXPRESS CORP (1. oktober 2017 - )
Historiske ISM
Historiske Ruter
Historiske Hjemsteder
Naha (14. januar 2003 - 1. oktober 2017) Mokpo (1. oktober 2017 - )
Historiske Flag
Japan (14. januar 2003 - 1. oktober 2017) Sydkorea (1. oktober 2017 - )
Historiske Kaldesignal
JM6696 (14. januar 2003 - 1. oktober 2017) V7UM9 (1. oktober 2017 - )
Historiske MMSI
431602153 (14. januar 2003 - 1. oktober 2017) 440169860 (1. oktober 2017 - )
Historik Pennant:
Historiske Havnekendings Nr.
Historiske Kontrol-numre
Historiske P&I forsikringsselskab
Historisk type
Historiske klasseselskaber
Kaptajn
Søsterskibe
Projekteret
Bestilt
Første Stål Skåret
Kølstrakt
16/05/2002
Søsat
01/09/2002
Prøvetur
Prøvetur slut
Prøvetur
Prøvetur slut
Bilbrev
Færdig
Leveret
14/01/2003
Døbt
Døbt Sted
Gudmor
Jomfrurejse
Jomfrurejse rute
Udgået
Renoveret
Hændelser og særlige begivenheder
Noter
Horn
Billeder
Billeder