Tryk på ESC for at lukke

Maritime Billeder & Data

PARAGUANA I – IMO: 9125891

Hoveddata

Billede:
IMO:
9125891
MMSI:
312177000
ENI:
Kaldesignal:
YYOH
Hjemhavn:
Pennant:
Typebetegnelse:
Egenskab:
Klasse:
MDV 1200 class
Byggeår:
1996
Byggepris:
$29 millioner
Stenfisker-nummer:
Kontrol-nummer:
Skibsregister-nummer:
Havnekending Nr.:
Kendings-bogstaver:
EU-identifikation:
Sejl nr.:
Ophugget:
Forlist:
Udgået:
Levetid:
0
Levetid:
Levetid:
Nyt IMO:
Tidligere IMO:
Note Hoveddata:

Dimensioner

Længde:
82meter
Længde imellem perpendikulær:
0
LOA:
95meter
Længde incl. klapper:
0
Længde SOLAS:
0
Længde bovspryd:
0
LOA incl. bovspryd:
0
Bredde:
16meter
Bredde Ext.:
0
Bredde Ext. (incl. redningsbåd):
0
Bredde hvert skrog:
0
Højde (Airdraft):
0
Skrog højde:
0
Dybgang:
2,7meter
Dybgang design:
0
Dybgang Ro-Ro:
0
Dybgang Ro-Pax:
0
Dybgang med ride control:
0
Dybgang uden ride control:
0
Dybgang med stabilisator:
0
Dybgang uden stabilisator:
0
Dybgang is klasse:
0
Dybgang for min:
0
Dybgang for max:
0
Dybgang midtskibs min.:
0
Dybgang midtskibs max.:
0
Dybgang agter min:
0
Dybgang agter max:
0
Dybde:
0
Dybde til hoveddæk:
0
Dybde til øvredæk:
0
Dybde til vejrdæk:
0
Dybde nedre dæk:
0
Dybde shelter dæk:
0
Dybde båddæk:
0
Dybde til togdæk:
0
Dybde til bildæk / RO-RO dæk:
5,5meter.
Dybde til top dæk:
0
Dybde til passager landgang:
0
Dybde salon dæk:
10,5
Dybde til promenadedæk:
0
Dybde skot dæk:
0
Load line længde:
0
Load line Bredde:
0
Længde bro til stævn:
0
Længde bro til hæk:
0
Bredde Brovinger:
0
Fribord:
0
Køl til mast:
0
Køl til skorsten:
0
Mastetop over havoverfladen:
0
Højde på skorsten:
0
Broens øjehøjde:
0
Højde til båddæk:
0
Højde til vejrdæk:
0
Højde til hoveddæk:
0
Højde øvredæk:
0
Højde til dæk 3:
0
Stævn udhæng:
0
Agter udhæng:
0
Rise of Floor:
0
Bulb Længde:
0
Frihøjde Vogndæk:
3,1meter
Længde på vogndæk:
0
Deplacement:
0
Rækkevidde:
0
Længde promenade dæk:
0
Bredde promenade dæk:
0
Højde promenade dæk:
0
Skrog seperation:
0
Dimensionstal:
0
Testdybde:
Note Dimensioner:

Skrog

Værft:
Fincantieri - Cantieri Navali Italiani S.p.A., Riva Trigoso, Italien
Skrog nr.:
5965
Værft Skroget:
Skrog nr. / Skrogværft:
Skrogform:
Skrog konstruktion:
Skot:
Skot olie:
Gennemgående Dæk:
Dæk delvise:
Dæk Total:
Skrog beskrivelse:
Design:

Ydre design: Pininfarina

Outfitter:
Towing tank:
Model test:
Aluminium:
Manøvreringstest:
Lugetype:
Vindues vasker:
Vinduer:
Koøjer:
Vinduer:
Isolering:
Bro:
Døre:
Kahytter:
Magrodome:
Luger:
Luger:
Rør:
Maling:
Kabler:
Fortøjningsspil:
Fast ballast:
0
Isbrydende Kapacitet:
0

Maskine

Beskrivelse:

4 stk. MTU 1163 V diesel, 6000 kW

Effekt :
24.000KW
BHP:
32.630BHP
IHK:
0
rpm:
1.200
Boring:
0
Slaglængde:
0
Middel effektivt tryk:
0
Stempel hastighed:
0
Hjælpe-maskineri:

3 stk. MTU 8V 183 TE52 diesel hjælpemaskine, 270 kW, 1500 rpm

Batterier:
Design Max Hastighed:
40knob
Trial Speed:
0
Servicefart:
36knob
Note servicefart:
Økonomifart:
0
Hastighed for sejl:
0
Hastighed på batteri:
0
Fart uddykket:
0
Fart neddykket:
0
Maskine bygge sted:
Maskine Bygge dato:
Drivmiddel:
Olie
Brændstof-kvalitet:
MDO
Brændstof-forbrug:
120tons i døgnet
Havneforbrug:
0
Brændstof optimering:
Brændstof-forbrug Note:
Propeller:
2
Propeller Type:
KaMeWa 112 vandjet
Propel Diameter:
1,12meter
Propel RPM:
570
Propelaksel længde:
0
Aksel diameter:
Padlehjul:
Padlehjul effekt:
0
Padlehjul diameter:
Sidehjul:
Bovpropeller:
1
Bovpropel Producent:
Brunvoll
Bovproller Effekt:
440KW pr. stk.
Bovproller Effekt:
0
Bovpropel Effekt:
0
Bovpropel diameter:
0
Hækpropeller:
Hækpropel Producent:
Hækpropeller effekt:
0
Hækpropeller effekt:
0
Hækpropel Effekt:
0
Hækpropel diameter:
0
Ror:
Stabilisator:
2 stk. Fincantieri finne-stabilisator (en i hver side)
Ride control:
Trim Control:
Generatorer:
Strøm-spænding:
0
Belysnings-spænding:
0
Frekvens:
0
Nødgenerator:
Aksel-generatorer:
Kedler:
Kedler Type:
Starter type:
Udstødnings-gaskedel:
Gear reduktion:
Renk Tacke
Akselsystem:
Fremdriftkontrol:
Integreret fremdrift:
Styremaskine:
Trykluft receivers:
Anti vibration:
Vibrations beregning:
Automatisering af maskinrum:
Motorovervågning:
Heeling-system:
Stabilitetsberegning:
Dæks maskineri:
Landstrøm:
Scrubber:
Elinstalationer:
Separatorer:
Kompressorer:
Renseanlæg:
Forbrændingsanlæg:
Master:
Mastehøjde:
0
Sejl:
Sejl Areal:
0
Max. Sejl Areal:
0
Rotorsejl:
Note: Rotorsejl:
Tovværk:
Tovender:
Noter maskinen:

Management

Ejer:

CONFERRY, Caracas, Venezuela

Ejer IMO:
0336991
Rederi:

CONFERRY, Caracas, Venezuela

Rederi IMO:
0336991
ISM Manager:
ISM IMO:
Klassen leveret:
Klassen suspenderet:
28. maj 2017
Skibsregister-nummer:
DNV GL id:
Lloys's:
BV Reg:
RI:
ABS:
CRS:
RS:
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY:
Nippon Kaiji Kyokai (IACS):
Korean ship register:
Polish Register of Shipping (IACS):
Biro Klasifikasi Indonesia:
Dromon Bureau of Shipping:
TL Register number:
Note: classification:
US Coast Guard no.:
Station:
Mægler:
Rute:
Sejltid:

Tonnage

Bruttotonnage:
3.971tons
Nettotonnage:
1.191tons
Bruttoregister-ton:
0
Nettoregister-ton:
0
Dødvægt:
405tons
Dødvægt design:
0
Dødvægt Ro-Pax:
0
Dødvægt Ro-Ro:
0
Displacement:
0
Displacement uddykket:
0
Displacement neddykket:
0
Bruttotonnage Suez:
0
Bruttotonnage Panama:
0
Nettoregisterton Suez:
0
Nettoregisterton Panama:
0
Sikkerheds-tonnage:
0
Note Tonnage:

Kapacitet

Lastrum:
Dæksplads:
0
Gods kapacitet:
Lastrum Note::
Containere:
Containere:
Container 14mt:
Kølecontainere / Reefer plugs:
Note containere:
Udholdenhed:
Pæletræk:
0
Biler:
173
Lanemeter Biler:
0
Lastbiler:
Note: Lastbiler:
Trailere:
Kassetter:
Note Trailere:
Busser:
7
Lanemeter:
Bane bredde:
0
Camper stik:
Note: RoRo / Bildæk:

Platform: FH 3,1 m., 78 biler
Hoved: FH 2,0 / ? m, 95 biler, 7 busser

Jernbanespor:
Jernbanespor længde:
0
Note: Spor:
Cykler:
Lighters:
Note: Kapacitet:

Person Kapacitet

Person kapacitet:
Besætning:
14
Besætning fordeling:
Passagerer:
580PAX
Passagerer sommer:
Passagerer vinter:
Passagerer oceangående:
Passagerer kystfart:
Passagerer havnefart:
Pladsforhold:
PAX / Crew forhold:
Note Passagerer:
Elever:
Dæk:
5
Passagerdæk:
2
Fragtdæk:
2
Kahytter:
Dæk med kahytter:
Køjer:
Underkøjer:
Hængekøjer:
Flysæder:
Dækspladser:
Liggestole:
Kahytter med balkon:
Andel af udvendige kahytter:
Kahytter Typer:
Kahyts størrelse:
Kahytter Besætning:
Køjer besætning:
Beskrivelse:
Note Person Kapacitet:

Passager faciliteter

Passager faciliteter:

Forward Lounge: 228 PAX
Aft. Lounge: 252 PAX
Bar: 24 PAX
1st. class lounge: 100 PAX

Restauranter:
Barer:
Barer:
Catering område:
Note Spisesteder:
Swimmingpool:
Swimming pool:
Spabad:
Jacuzzi:
Vand-rutchebaner:
Solarium:
Butikker:
Underholdning & højttaleranlæg:
Audiovisuelt udstyr:
Passager info system:
Teater udstyr:
Underholdningssystem:
Pool udstyr:
Tidligere Passager Faciliteter:
Note forbrug:

Indretning

Indretnings-arkitekt:
Interiør:
Kahyts lås:
Pengeskabe i kahyt:
Tæpper:
Lofter:
Gulve:
Møbel & gardin-stof:
0
Stof:
Læder:
Møbler:
Stole:
Flysæder:
Dæk:
Teak dæk:
Dækbelægning:
Fliser:
Marmor:
Laminat:
Skiltning:
Porcelæn:
Minibar:
Flysæder:
Lamper i passager-områder:
Lys:
Strømforsyning:
Telefon system:
Glas dekorationer:
Væg dekorationer:
Væg panel:
Sammenfoldelige vægge:
Galleri udstyr:

Tanke

Lasttankens kapacitet:
Slop-tank kapacitet:
Balasttanke:
0
Balasttanke:
0
Brændstof-tanke:
100m3
Brændstof-tanke:
0
HFO:
0
HFO:
0
LNG:
0
Gasolie:
0
Gasolie:
0
Dieselolie:
0
Dieselolie:
0
Lavsvovl Diesel:
0
Smøreolie:
0
Smøreolie:
0
Hydraulikolie:
0
Frisk Vand:
9m3
Frisk Vand:
0
Drikkevand:
0
Spildevand:
0
Spildevand:
0
Kloak Grå:
0
Kloak Sort:
0
Urin:
0
Behandlet Vand:
0
Slam:
0
Vaskevand:
0
Teknisk vand:
0
Kedelfødevand:
0
Krængnings-tanke:
0
Krængnings-tanke:
0
Trim tanke:
0
LBC:
0
Ferskvands-produktion:
Tank Kapacitet:
Spildevands-behandling:
Ballast Kontrol System:
Krængningstanke:
LNG tanke:
Frisk Vand Anlæg:
Brændstof / smøreolie separator:
Skralde Kapacitet:
0
Note: tanke:

Sikkerhed

Rednings-udstyr:
Redningsbåde:
Redningsbåde type:
Redningsflåder:
0
Note: Redningsflåde:

RFD

Buoyant apparatus:
Note Buoyant apparatus:
Redningsveste:
0
Redningskrandse:
Design software:
Mob-boat:
CO2 anlæg:
Davits:
Marine evacuation system:
MES kapacitet:
MES System:
RFD
Brand detektor system:
Alarm & overvågning:
Brand alarm system:
Brandslukning:
Brandslukningsmaskine:
Ildslukker:
Branddøre:
Sprinkler:
Nødbelysning:
Vandtætte døre:
Survey TV:
Nød belysning:
GMDSS:
Sikkerheds glas:
Marine escape system:
Evakuerings-system:
Nødautomatisering:
Note: sikkerhed:

Udstyr

Ramper:
Ramper:

Hæk rampe: 9,0 x 6,0 m.
Intern rampe fra hoved til platforms dæk.

Adgangsveje:
ISO
Linkspan design:
Køretøjs-elevator:
Udstyr:
Elevator:
Elevatorer:
Rulletrapper:
Tender:
Ankerkæde længde:
0
Ankerkæde diameter:
0
Karakter af ankerkæder:
Anker total vægt:
0
Ankre:
Kraner:
Laste computer:
TV:
Air Condition:
Atisa
AC-kølere:
Ventilation:
Fordampere:
Pool sliding dome:
Selvbetjeningstællere:
Dispenser:
Hotel & Management System:
Kabys:
Pentry:
Kassesystem:
Proviant håndtering:
Drikkevarer dispenser:
Affald behandling:
Affaldsskakt:
Kompostkværne:
Zodiacs:
Zodiac beskrivelse:
Køling:
Omvendt osmoseanlæg:
Skinner:
Aluminiums Paneler:
Paneler:
Toiletter:
Toiletter:
0
Vacum toiletter:
Badeværelses-enheder:
Elektriske installationer:
Elektronik:
Pooldæk cover:
Lufttørringsanlæg:
Vaskeri:
Bildæk:
Surringsudstyr:
Pumper:
Manifold:
Septic Plant:
Behandling af sort vand:
Tank sounding:
Wet units:
Profiler:
Platformkontrol:
Helipad:
Aluminiumslegering:
Koblinger:
Ben:
Ben Længde:
0
Hoved Slæbewire:
Jernbanespor:
Stopbomme:
Note Udstyr:
Tenderbåde:

Historik

Historiske navne:

Pegasus One (23. februar 1996 - 29. maj 1996)
Stena Pegasus (29. maj 1996 - november 1996)
Pegasus One (november 1996 - 2002)
St Matthew (2002 - 1. juni 2004)
Tallink Autoexpress 4 (1. juni 2004 - 1. april 2007)
Speedrunner II (1. april 2007 - 1. september 2015)
Speedrunner (1. september 2015 - 1. december 2015)
Paraguana I (1. december 2015 - )

Historiske ejere:

AFRICA & AFFAIRS (juni 2000 - august 2000)
BRIDGE SHIPMANAGEMENT (august 2000 - oktober 2000)
OCEAN BRIDGE INVESTMENTS (oktober 2000 - 2002)
DMF INVESTMENT (2002 - 1. juni 2004)
TALLINK AUTOEXPRESS (1. juni 2004 - 1. december 2005)
TALLINK HIGH SPEED LINE LTD (1. december 2005 - 4. april 2007)
JAYWICK SHIPPING CO LTD (4. april 2007 - 23. september 2015)
NAVIERA PARAGUANA CA (23. september 2015 - 5. december 2018)
CONFERRY (5. december 2018 - )

Historiske Rederier:

AFRICA & AFFAIRS (juni 2000 - 1. maj 2004)
TALLINK GROUP LTD (1. maj 2004 - 4. april 2007)
AEGEAN SPEED LINES (4. april 2007 - december 2015)
NAVIERA PARAGUANA CA (december 2015 - 5. december 2018)
CONFERRY (5. december 2018 - )

Historiske ISM:

Ukendt (19. april 2005 - 29. december 2005)
TALLINK GROUP LTD (29. december 2005 - 31. august 2010)
AEGEAN SPEED LINES (31. august 2010 - 1. december 2015)
ATLANTIDES SHIPPING CO LTD (1. december 2015 - 1. juli 2016)
Ukendt (1. juli 2016 - )

Historiske Ruter:
Historiske Flag:

Italien (29. maj 1995 - 2002)
Gibraltar (2002 - 2003)
Italien (2003 - juni 2004)
Cypern (juni 2004 - april 2005)
Estland (april 2005 - april 2007)
Cypern (april 2007 - 2008)
Grækenland (2008 - september 2015)
Belize (september 2015 - december 2018)
Venezuela (december 2018 - )

Historiske Hjemsteder:

Brindisi (29. maj 1995 - 2002)
Gibraltar (2002 - 2003)
Tallin (april 2005 - april 2007)
Limassol (juni 2004 - april 2005)
Limassol (april 2007 - 2008)
Piræus (2008 - september 2015)
Belize City (september 2015 - december 2018)

Historiske Kaldesignal:

IBIP (29. maj 1995 - 2002)
ESPG (april 2005 - april 2007)
P3TF9 (april 2007 - 2008)
SVAD6 (2008 - september 2015)
V3YC6 (september 2015 - december 2018)
YYOH (december 2018 - )

Historiske MMSI:

239363100 (2008 - september 2015)
312426000 (september 2015 - december 2018)
312177000 (december 2018 - )

Historik Pennant::
Historiske Havnekendings Nr.:
Historiske Kontrol-numre:
Historiske P&I forsikrings-selskab:
Historisk type:
Historiske klasseselskaber:

Bureau Veritas (IACS) (? - 10. juli 2007)
Registro Italiano Navale (IACS) (10. juli 2007 - 28. maj 2017)

Kaptajn:
Søsterskibe:

PEGASUS TWO (9130925)

Projekteret:
Projekteret:
Bestilt:
Bestilt:
Første Stål Skåret:
Kølstrakt:
7. august 1995
Kølstrakt:
Søsat:
23. februar 1996
Søsat:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Bilbrev:
Færdig:
Leveret:
29. maj 1996
Leveret:
Døbt:
Døbt Sted:
Gudmor:
Jomfrurejse:
Jomfrurejse rute:
Udgået:
Solgt til Skrotning:
Solgt til Skrotning:
Skrottet :
Skrottet:
Forlist:
Renoveret:
Hændelser og særlige begivenheder:
Horn:
Noter:

Billeder

Billeder:

Statistik

Statistik:
Oprettet:
15. oktober 2021 12:30
Sidst opdateret:
21. november 2023 23:02
Hvor er PARAGUANA I?:

Nicolaj Jepsen

Indehaver af siden.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Du kan ikke kopiere indhold fra denne side.
Har du brug for billeder, kan du kontakte mig via Kontakt formularen, som findes øverst til højre.