Hoveddata
- Billede:
- Navn:
- AMIRA MARFAT
- IMO:
- 8020604
- MMSI:
- 341262000
- ENI:
- Kaldesignal:
- D6A2916
- Flag:
- Comoros
- Hjemhavn:
- Moroni
- Pennant:
- Type:
- RO-RO-Skib
- Typebetegnelse:
- Kategori:
- Ro-Ro fragtskib
- Egenskab:
- Anvendelses-type:
- Klasse:
- Service Status:
- Aktiv / Idrift
- Byggeår:
- 1983
- Byggepris:
- Stenfisker-nummer:
- Kontrol-nummer:
- Skibsregister-nummer:
- SKN 1003970
- Havnekending Nr.:
- Kendings-bogstaver:
- EU-identifikation:
- Sejl nr.:
- Register:
- KNA - Saint Kitts og Nevis
- AIS klasse:
- A
- Ophugget:
- Forlist:
- Udgået:
- Levetid:
- 0
- Levetid:
- Levetid:
- Nyt IMO:
- Tidligere IMO:
- Note Hoveddata:
Dimensioner
- Længde:
- 0
- Længde imellem perpendikulær:
- 146,01meter
- LOA:
- 155meter
- Længde incl. klapper:
- 0
- Længde SOLAS:
- 0
- Længde bovspryd:
- 0
- LOA incl. bovspryd:
- 0
- Bredde:
- 25meter
- Bredde Ext.:
- 0
- Bredde Ext. (incl. redningsbåd):
- 0
- Bredde over hjulkasserne:
- 0
- Bredde hvert skrog:
- 0
- Højde (Airdraft):
- 0
- Skrog højde:
- 0
- Dybgang:
- 8,465meter
- Dybgang design:
- 0
- Dybgang Ro-Ro:
- 0
- Dybgang Ro-Pax:
- 0
- Dybgang med ride control:
- 0
- Dybgang uden ride control:
- 0
- Dybgang med stabilisator:
- 0
- Dybgang uden stabilisator:
- 0
- Dybgang is klasse:
- 7,626meter
- Dybgang for min:
- 2,763meter
- Dybgang for max:
- 8,813meter
- Dybgang midtskibs min.:
- 0
- Dybgang midtskibs max.:
- 0
- Dybgang agter min:
- 7,563meter
- Dybgang agter max:
- 8,813meter
- Dybde:
- 16,92meter
- Dybde til hoveddæk:
- 0
- Dybde til øvredæk:
- 0
- Dybde til vejrdæk:
- 0
- Dybde nedre dæk:
- 0
- Dybde shelter dæk:
- 0
- Dybde båddæk:
- 0
- Dybde til togdæk:
- 0
- Dybde til bildæk / RO-RO dæk:
- 0
- Dybde til top dæk:
- 0
- Dybde til passager landgang:
- 0
- Dybde salon dæk:
- 0
- Dybde til promenadedæk:
- 0
- Dybde skot dæk:
- 0
- Dybde fra dæksbjælke til top af køl:
- 0
- Load line længde:
- 0
- Load line Bredde:
- 0
- Længde bro til stævn:
- 0
- Længde bro til hæk:
- 0
- Bredde Brovinger:
- 0
- Fribord:
- 0
- Køl til mast:
- 0
- Køl til skorsten:
- 0
- Mastetop over havoverfladen:
- 0
- Mastetop over dæk:
- 0
- Højde på skorsten:
- 0
- Broens øjehøjde:
- 0
- Højde til båddæk:
- 0
- Højde til vejrdæk:
- 0
- Højde til hoveddæk:
- 0
- Højde øvredæk:
- 0
- Højde til dæk 3:
- 0
- Stævn udhæng:
- 0
- Agter udhæng:
- 0
- Rise of Floor:
- 0
- Bulb Længde:
- 0
- Kølhøjde:
- Frihøjde Vogndæk:
- 0
- Længde på vogndæk:
- 0
- Længde mellem stopbomme:
- 0
- Længde mellem forreste stoppebom og frispormærke:
- 0
- Længde mellem frispormærke og bagerste stoppebom:
- 0
- Deplacement:
- 0
- Rækkevidde:
- 0
- Længde promenade dæk:
- 0
- Bredde promenade dæk:
- 0
- Højde promenade dæk:
- 0
- Skrog seperation:
- 0
- Dimensionstal:
- 0
- Testdybde:
- Note Dimensioner:
Skrog
- Værft:
- Rauma Repola, Savonlinna, Finland
- Skrog nr.:
- 271
- Værft Skroget:
- Skrog nr. / Skrogværft:
- Skrog Materiale:
- Stål
- Skrogform:
- Strukturel designtype:
- Enkeltskrog
- Skrog konstruktion:
- Dobbeltbund
- Skot:
- Skot olie:
- Gennemgående Dæk:
- Dæk delvise:
- Dæk Total:
- Skrog beskrivelse:
- Design:
- Outfitter:
- Towing tank:
- Model test:
- Aluminium:
- Manøvreringstest:
- Lugetype:
- Vindues vasker:
- Vinduer:
- Koøjer:
- Vinduer:
- Isolering:
- Bro:
- Døre:
- Pneumatiske døre:
- Kahytter:
- Magrodome:
- Luger:
- Luger:
- Rør:
- Maling:
- Kabler:
- Fortøjningsspil:
- Fast ballast:
- 0
- Isklasse:
- 1A Super
- Polar code:
- Isbrydende Kapacitet:
- 0
- Bulbstævn:
- Ja
Maskine
- Beskrivelse:
2 stk. Wärtsilä-Pielstick 12ZV40/48 diesel, 6600 kW
- Effekt :
- 13.200KW
- BHP:
- 17.946BHP
- IHK:
- 0
- rpm:
- 0
- Boring:
- 0
- Slaglængde:
- 0
- Middel effektivt tryk:
- 0
- Stempel hastighed:
- 0
- Hjælpe-maskineri:
- Batterier:
- Design Max Hastighed:
- 0
- Trial Speed:
- 0
- Servicefart:
- 0
- Note servicefart:
- Økonomifart:
- 0
- Hastighed for sejl:
- 0
- Hastighed på batteri:
- 0
- Fart uddykket:
- 0
- Fart neddykket:
- 0
- Maskine bygge sted:
- Maskine Bygge dato:
- Drivmiddel:
- Olie
- Brændstof-kvalitet:
- Brændstof-forbrug:
- 0
- Havneforbrug:
- 0
- Brændstof optimering:
- Brændstof-forbrug Note:
- Propeller:
- 1
- Propeller Type:
- Liiaen propel med justerbare skrueblade (4 blade)
- Propel Diameter:
- 0
- Propel RPM:
- Propelaksel længde:
- 0
- Aksel diameter:
- Padlehjul:
- Padlehjul effekt:
- 0
- Padlehjul diameter:
- Sidehjul:
- Bovpropeller:
- 1
- Bovpropel Producent:
- KaMaWa
- Bovproller Effekt:
- 999KW pr. stk.
- Bovproller Effekt:
- 0
- Bovpropel Effekt:
- 0
- Bovpropel diameter:
- 0
- Hækpropeller:
- 1
- Hækpropel Producent:
- KaMaWa
- Hækpropeller effekt:
- 590KW pr. stk.
- Hækpropeller effekt:
- 0
- Hækpropel Effekt:
- 0
- Hækpropel diameter:
- 0
- Ror:
- 1 blad
- Stabilisator:
- Ride control:
- Trim Control:
- Generatorer:
3 stk. Wärtsilä 824 TS diesel, 1250 kVA ved 750 rpm
- Strøm-spænding:
- 0
- Belysnings-spænding:
- 0
- Frekvens:
- 0
- Nødgenerator:
- 1 stk. Deutz BA 816 diesel, 277 kW ved 1500 rpm
- Aksel-generatorer:
- Kedler:
- Kedler Type:
- Starter type:
- Udstødnings-gaskedel:
- Gear reduktion:
- Akselsystem:
- Fremdriftkontrol:
- Integreret fremdrift:
- Styremaskine:
- Trykluft receivers:
- Anti vibration:
- Vibrations beregning:
- Automatisering af maskinrum:
- Motorovervågning:
- Heeling-system:
- Stabilitetsberegning:
- Dæks maskineri:
- Landstrøm:
- Scrubber:
- Elinstalationer:
- Separatorer:
- Kompressorer:
- Renseanlæg:
- Forbrændingsanlæg:
- Bovspryd:
- Master:
- Mastehøjde:
- 0
- Sejl:
- Sejl Areal:
- 0
- Max. Sejl Areal:
- 0
- Rotorsejl:
- Note: Rotorsejl:
- Tovværk:
- Tovender:
- Noter maskinen:
Management
- Rederi Brand:
- Ejer:
MARFAT MARITIME CORP
- Ejer IMO:
- 6256731
- Rederi:
MERFAT SHIP MANAGEMENT LTD, Mersin, tyrkiet
- Rederi IMO:
- 6254721
- ISM Manager:
MERFAT SHIP MANAGEMENT LTD, Mersin, tyrkiet
- ISM IMO:
- 6254721
- Klassifikations-selskab:
- Lloyd's Register (IACS)
- Klassen leveret:
- 1. januar 1999
- Klassen suspenderet:
- Skibsregister-nummer:
- DNV GL id:
- Lloys's:
- LRV6681
- BV Reg:
- RI:
- ABS:
- CRS:
- RS:
- CHINA CLASSIFICATION SOCIETY:
- Nippon Kaiji Kyokai (IACS):
- Korean ship register:
- Polish Register of Shipping (IACS):
- Biro Klasifikasi Indonesia:
- Dromon Bureau of Shipping:
- TL Register number:
- Note: classification:
- P&I Forsikrings selskab:
- US Coast Guard no.:
- Station:
- Mægler:
- Rute:
- Sejltid:
Navigationsudstyr
- Autonomt:
- Magnetisk Kompas:
- Magnetisk Kompas:
- Gyro Kompas:
- Gyro Kompas:
- Radar:
- Radar 9GHz:
- 2nd Radar 9GHz:
- Radar 2nd Radar 3GHz:
- Radare:
- ARPA:
- ATA:
- AIS:
- Ja
- AIS:
- VDR:
- Speed Log:
- Speed Log:
- Speed Log Over the Ground:
- Ekkolod:
- Ekkolod:
- Rate-of-Turn Indicator:
- Heading Control System:
- GPS Modtager:
- GPS:
- Track Control System:
- ECDIS:
- Long Range Identification and Tracking:
- Sound Reception System:
- VHF:
- Ja
- VHF:
- VHF/DSC:
- Security Alert System:
- BNWAS:
- GMDSS:
- Radio Område:
- INMARSAT:
- STGTEL:
- DSL:
- Søkortplotter:
- Autopilot:
- Autopilot:
- Sideskanner:
- MF/DSC:
- Rorindikator:
- Rorindikator:
- PA Anlæg:
- PA Anlæg:
- Integreret automatik:
- Navigation system:
- Satellit navigation:
- Radio station:
- Kortplotter:
- Voyage Data:
- Kommunikation ombord :
- Telekomunikation:
- Fiberoptisks system:
- Integrated bridge:
- Navtex:
- Satelit:
- Computer:
- Telefon:
- Satcom:
- Styrhus udstyr:
- Skibs Management:
- Crew finder:
- Fløjte:
- Søgelys:
- Navigationslys:
- Note: Navigation:
Tonnage
- Bruttotonnage:
- 20.594tons
- Nettotonnage:
- 6.178tons
- Bruttoregister-ton:
- 0
- Nettoregister-ton:
- 0
- Dødvægt:
- 13.090tons
- Dødvægt design:
- 0
- Dødvægt Ro-Pax:
- 0
- Dødvægt Ro-Ro:
- 0
- Displacement:
- 0
- Displacement uddykket:
- 0
- Displacement neddykket:
- 0
- Bruttotonnage Suez:
- 0
- Bruttotonnage Panama:
- 0
- Nettoregisterton Suez:
- 0
- Nettoregisterton Panama:
- 0
- Sikkerheds-tonnage:
- 0
- Note Tonnage:
Kapacitet
- Lastrum:
- Dæksplads:
- 0
- Gods kapacitet:
- Lastrum Note::
- Containere:
- 608TEU
- Containere:
- Container 14mt:
- Kølecontainere / Reefer plugs:
- Note containere:
- Udholdenhed:
- Pæletræk:
- 0
- Biler:
- Lanemeter Biler:
- 0
- Lastbiler:
- Note: Lastbiler:
- Trailere:
- 179Trailere
- Kassetter:
- Note Trailere:
- Busser:
- Lanemeter:
- Bane bredde:
- 0
- Camper stik:
- Note: RoRo / Bildæk:
- Jernbanespor:
- Jernbanespor længde:
- 0
- Note: Spor:
- Cykler:
- Lighters:
- Note: Kapacitet:
Person Kapacitet
- Person kapacitet:
- 50Personer
- Besætning:
- Besætning fordeling:
- Passagerer:
- Passagerer sommer:
- Passagerer vinter:
- Passagerer oceangående:
- Passagerer kystfart:
- Passagerer havnefart:
- Pladsforhold:
- PAX / Crew forhold:
- Note Passagerer:
- Elever:
- Dæk:
- Passagerdæk:
- Fragtdæk:
- Kahytter:
- Dæk med kahytter:
- Køjer:
- Underkøjer:
- Hængekøjer:
- Flysæder:
- Dækspladser:
- Liggestole:
- Kahytter med balkon:
- Andel af udvendige kahytter:
- Kahytter Typer:
- Kahyts størrelse:
- Kahytter Besætning:
- Køjer besætning:
- Beskrivelse:
- Note Person Kapacitet:
Passager faciliteter
- Passager faciliteter:
- Restauranter:
- Barer:
- Barer:
- Catering område:
- Note Spisesteder:
- Swimmingpool:
- Swimming pool:
- Spabad:
- Jacuzzi:
- Vand-rutchebaner:
- Solarium:
- Butikker:
- Underholdning & højttaleranlæg:
- Audiovisuelt udstyr:
- Passager info system:
- Teater udstyr:
- Underholdningssystem:
- Pool udstyr:
- Tidligere Passager Faciliteter:
- Note forbrug:
Indretning
- Indretnings-arkitekt:
- Interiør:
- Kahyts lås:
- Pengeskabe i kahyt:
- Tæpper:
- Lofter:
- Gulve:
- Møbel & gardin-stof:
- 0
- Stof:
- Læder:
- Møbler:
- Stole:
- Flysæder:
- Dæk:
- Teak dæk:
- Dækbelægning:
- Fliser:
- Marmor:
- Laminat:
- Skiltning:
- Porcelæn:
- Minibar:
- Flysæder:
- Lamper i passager-områder:
- Lys:
- Strømforsyning:
- Telefon system:
- Glas dekorationer:
- Væg dekorationer:
- Væg panel:
- Sammenfoldelige vægge:
- Galleri udstyr:
Tanke
- Lasttankens kapacitet:
- Slop-tank kapacitet:
- Balasttanke:
- 0
- Balasttanke:
- 7.370tons
- Brændstof-tanke:
- 0
- Brændstof-tanke:
- 1.200tons
- Kulbeholdning:
- 0
- HFO:
- 0
- HFO:
- 0
- LNG:
- 0
- Gasolie:
- 0
- Gasolie:
- 0
- Dieselolie:
- 0
- Dieselolie:
- 0
- Lavsvovl Diesel:
- 0
- Smøreolie:
- 0
- Smøreolie:
- 0
- Hydraulikolie:
- 0
- Frisk Vand:
- 0
- Frisk Vand:
- 0
- Drikkevand:
- 0
- Spildevand:
- 0
- Spildevand:
- 0
- Kloak Grå:
- 0
- Kloak Sort:
- 0
- Urin:
- 0
- Behandlet Vand:
- 0
- Slam:
- 0
- Vaskevand:
- 0
- Teknisk vand:
- 0
- Kedelfødevand:
- 0
- Krængnings-tanke:
- 0
- Krængnings-tanke:
- 0
- Trim tanke:
- 0
- LBC:
- 0
- Ferskvands-produktion:
- Tank Kapacitet:
- Spildevands-behandling:
- Ballast Kontrol System:
- Krængningstanke:
- LNG tanke:
- Frisk Vand Anlæg:
- Brændstof / smøreolie separator:
- Skralde Kapacitet:
- 0
- Note: tanke:
Sikkerhed
- Rednings-udstyr:
- Redningsbåde:
- Redningsbåde type:
- Redningsflåder:
- 0
- Note: Redningsflåde:
- Buoyant apparatus:
- Note Buoyant apparatus:
- Redningsveste:
- 0
- Redningskrandse:
- Redningsbælter:
- Design software:
- Mob-boat:
- CO2 anlæg:
- Davits:
- Marine evacuation system:
- MES kapacitet:
- MES System:
- Brand detektor system:
- Alarm & overvågning:
- Brand alarm system:
- Brandslukning:
- Brandslukningsmaskine:
- Ildslukker:
- Branddøre:
- Sprinkler:
- Nødbelysning:
- Vandtætte døre:
- EPIRB:
- Radar transponder SART:
- Survey TV:
- Nød belysning:
- GMDSS:
- Sikkerheds glas:
- Marine escape system:
- Evakuerings-system:
- Nødautomatisering:
- Note: sikkerhed:
Udstyr
- Ramper:
- Ramper:
Hækrampe: 12 + 3 x 10,6 / 18 meter
2 stk. køretøjs elevatorer 19,00 x 3,80 meter max 60 tons
1 stk. køretøjs elevator 19,00 x 3,80 meter, max 70 tonsløftbart bildæk på nederste dæk på 970 m2
- Adgangsveje:
- Linkspan design:
- Køretøjs-elevator:
- Udstyr:
- Elevator:
- Elevatorer:
- Rulletrapper:
- Tender:
- Ankerkæde længde:
- 0
- Ankerkæde diameter:
- 0
- Karakter af ankerkæder:
- Anker total vægt:
- 0
- Ankre:
- Kraner:
- Laste computer:
- TV:
- Air Condition:
- AC-kølere:
- Ventilation:
- Fordampere:
- Pool sliding dome:
- Selvbetjeningstællere:
- Dispenser:
- Hotel & Management System:
- Kabys:
- Pentry:
- Kassesystem:
- Proviant håndtering:
- Drikkevarer dispenser:
- Affald behandling:
- Affaldsskakt:
- Kompostkværne:
- Zodiacs:
- Zodiac beskrivelse:
- Køling:
- Omvendt osmoseanlæg:
- Skinner:
- Aluminiums Paneler:
- Paneler:
- Toiletter:
- Toiletter:
- 0
- Vacum toiletter:
- Badeværelses-enheder:
- Elektriske installationer:
- Elektronik:
- Pooldæk cover:
- Lufttørringsanlæg:
- Vaskeri:
- Bildæk:
- Surringsudstyr:
- Pumper:
- Manifold:
- Septic Plant:
- Behandling af sort vand:
- Tank sounding:
- Wet units:
- Profiler:
- Platformkontrol:
- Helipad:
- Aluminiumslegering:
- Koblinger:
- Ben:
- Ben Længde:
- 0
- Hoved Slæbewire:
- Jernbanespor:
- Stopbomme:
- Note Udstyr:
- Tenderbåde:
Historik
- Historiske navne:
Skibsnavn Periode Finnmerchant (31. januar 1983 - september 2003) Merchant (september 2003 - 13. august 2015) Finnland (13. august 2015 - 3. februar 2017) Alexo (3. februar 2017 - 9. oktober 2021) Amira Marfat (9. oktober 2021 - )
- Historiske ejere:
Ejer Periode Neste Oy, Naantali, Finland (31. januar 1983 - 7. september 1988) Partrederi Finnmerchant, Helsinki, Finland (7. september 1988 - 15. marts 1994) Finnlines Oy, Helsinki, Finland (15. marts 1994 - 19. juni 2003) Rederi AB Nordö-Link, Malmö, Sverige (19. juni 2003 - september 2003) Finn Roro, Grimstad, Norge (september 2003 - marts 2006) Antique Shipping Ltd., London, England (marts 2006 - august 2007) Scandlines Deutschland GmbH, Tyskland (august 2007 - 28. august 2012) Senior Shipping Ltd. (Sol Continental Line), London, England (28. august 2012 - januar 2017) Salamis Lines, Piræus, Grækenland (januar 2017 - 6. oktober 2021) MARFAT MARITIME CORP (6. oktober 2021 - )
- Historiske Rederier:
Rederi Periode Neste Oy, Naantali, Finland (31. januar 1983 - 7. september 1988) Partrederi Finnmerchant, Helsinki, Finland (7. september 1988 - 15. marts 1994) Finnlines Oy, Helsinki, Finland (15. marts 1994 - 19. juni 2003) Rederi AB Nordö-Link, Malmö, Sverige (19. juni 2003 - september 2003) Finn Roro, Grimstad, Norge (september 2003 - marts 2006) Antique Shipping Ltd., London, England (marts 2006 - januar 2007) TransRussiaExpress (TRE) (Finnlines Deutschland GmbH), Tyskland (januar 2007 - 2007) Scandlines Deutschland GmbH, Tyskland (august 2007 - 1. oktober 2007) DFDS Tor Line A/S, København, Danmark
(1. oktober 2007 - 2007) Scandlines Deutschland GmbH, Tyskland (2007 - 28. august 2012) Senior Shipping Ltd. (Sol Continental Line), London, England
(28. august 2012 - maj 2014) America Cruise Ferries, Santo Domingo, Den Dominikanske Republik (maj 2014 - juli 2014) Senior Shipping Ltd. (Sol Continental Line), London, England (juli 2014 - januar 2017) Salamis Lines, Piræus, Grækenland (januar 2017 - oktober 2021) MERFAT SHIP MANAGEMENT LTD (6. oktober 2021 - )
- Historiske ISM:
ISM Periode IMPERIAL SHIP MANAGEMENT AB (28. august 2012 - 6. februar 2017) SALAMIS LINES LTD (6. februar 2017 - 10. juni 2021) MERFAT SHIP MANAGEMENT LTD (10. juni 2021 - )
- Historiske Ruter:
Rute Periode Helsinki (Helsingfors) - Turku (Åbo) - Rotterdam (januar 1983 - oktober 1990) Finland - Lübeck (oktober 1990 - ?) Helsinki (Helsingfors) - Hamina - Felixstowe - Amsterdam (17. juni 2002 - 2002) Helsinki (Helsingfors) - Hamina - Felixstowe - Zeebrügge - Amsterdam (januar 2003 - 2003) Rauma - Helsinki (Helsingfors) - Lübeck (19. august 2003 - september 2016) Hanko - Helsinki (Helsingfors) - Hamina - Zeebrügge - Felixstowe - Amsterdam (4. september 2003 - 2006) Helsinki (Helsingfors) - Zeebrügge - Tilbury - Amsterdam - Antwerpen - Helsinki (Helsingfors) (2006) Helsinki (Helsingfors) - Muuga (Tallinn) (2006) Helsinki (Helsingfors) - Sankt Petersborg - Hamina (2006) Lübeck - Sankt Petersborg (3. januar 2007 - maj 2007) Helsinki (Helsingfors) - Århus (28. juni 2007 - 2007) Cuxhaven - Immingham (24. oktober 2007 - oktober 2007) Kiel - Sankt Petersborg (3. november 2007 - 2012) Rostock - Hanko (1. september 2012 - april 2013) Santo Domingo - San Juan (maj 2014 - juli 2014) Kemi - Oulo - Oxelösund - Lübeck - Göteborg - Antwerpen - Zeebrügge - Tilbury (2016) Lavrio - Limassol - Haifa (2017 - 20??)
- Historiske Flag:
Hjemsted Periode Finland (31. januar 1983 - 1. juni 2003) Sverige (1. juni 2003 - 1. september 2003) Storbritannien (1. september 2003 - januar 2007) Tyskland
(januar 2007 - 28. august 2012) Storbritannien (28. august 2012 - 3. februar 2017) Cypern (3. februar 2017 - 9. oktober 2021) Saint Kitts og Nevis (9. oktober 2021 - 16. oktober 2021) Comoros (16. oktober 2021 - )
- Historiske Hjemsteder:
Hjemsted Periode Helsinki (31. januar 1983 - 1. juni 2003) Malmö (1. juni 2003 - 1. september 2003) London (1. september 2003 - januar 2007) Rostock
(januar 2007 - 28. august 2012) London (28. august 2012 - 3. februar 2017) Limassol (3. februar 2017 - 9. oktober 2021) Basseterre (9. oktober 2021 - 16. oktober 2021) Moroni
(16. oktober 2021 - )
- Historiske Kaldesignal:
Kaldesignal Periode [OIPZ] (31. januar 1983 - 1. juni 2003) [VQHW3] (1. september 2003 - januar 2007) [DEBZ2]
(januar 2007 - 28. august 2012) [VQHW3] (28. august 2012 - 3. februar 2017) [5BRS4] (3. februar 2017 - 9. oktober 2021) [V4MN4] (9. oktober 2021 - 16. oktober 2021) [D6A2916] (16. oktober 2021 - )
- Historiske MMSI:
- Historik Pennant::
- Historiske Havnekendings Nr.:
- Historiske Kontrol-numre:
- Historiske P&I forsikrings-selskab:
- Historisk type:
- Historiske klasseselskaber:
- Kaptajn:
- Søsterskibe:
- Projekteret:
- Projekteret:
- Bestilt:
- Bestilt:
- Første Stål Skåret:
- Kølstrakt:
- Kølstrakt:
- Søsat:
- Søsat:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Bilbrev:
- Færdig:
- Leveret:
- Leveret:
- Navn afsløret :
- Døbt:
- Døbt Sted:
- Gudmor:
- Jomfrurejse:
- Jomfrurejse rute:
- Udgået:
- Solgt til Skrotning:
- Solgt til Skrotning:
- Skrottet :
- Skrottet:
- Forlist:
- Renoveret:
- Hændelser og særlige begivenheder:
- Horn:
- Noter:
Billeder
- Billeder:
- Hvor er AMIRA MARFAT?:
Skriv et svar