Hoveddata

Billede
Billede
IMO
9033751
MMSI
525100571
ENI
Kaldesignal
YBWR2
Hjemhavn
TANJUNG PERAK
Pennant
Egenskab
Klasse
Byggeår
1991
Byggepris
Stenfisker-nummer
Kontrol-nummer
Havnekending Nr.
EU-identifikation
Ophugget
Forlist
Udgået
Levetid
0
Nyt IMO
Tidligere IMO
Note Hoveddata

Dimensioner

Længde
131meter
Længde imellem perpendikulær
0
LOA
145,62meter
Længde bovspryd
0
LOA incl. bovspryd
0
Bredde
24meter
Bredde Ext.
24meter
Bredde Ext. (incl. redningsbåd)
0
Bredde hvert skrog
0
Højde (Airdraft)
0
Dybgang
6,517meter
Dybgang design
0
Dybgang Ro-Ro
0
Dybgang Ro-Pax
0
Dybgang med ride control
0
Dybgang uden ride control
0
Dybgang med stabilisator
0
Dybgang uden stabilisator
0
Dybde
17,67meter
Dybde til hoveddæk
15,15meter
Dybde til øvredæk
0
Dybde til vejrdæk
0
Dybde nedre dæk
0
Dybde shelter dæk
0
Dybde båddæk
0
Dybde til togdæk
0
Dybde til bildæk / RO-RO dæk
0
Dybde til passager landgang
0
Dybde salon dæk
0
Dybde til promenadedæk
0
Dybde skot dæk
0
Loadline længde
0
Loadline Bredde
0
Længde bro til stævn
0
Længde bro til hæk
0
Bredde Brovinger
0
Fribord
3513mm.
Køl til mast
0
Køl til skorsten
0
Mastetop over havoverfladen
0
Højde på skorsten
0
Broens øjehøjde
0
Højde til båddæk
0
Højde til vejrdæk
0
Højde til hoveddæk
0
Højde øvredæk
0
Højde til dæk 3
0
Stævn udhæng
0
Agter udhæng
0
Bulb Længde
0
Frihøjde Vogndæk
0
Deplacement
0
Rækkevidde
0
Længde promenade dæk
0
Bredde promenade dæk
0
Højde promenade dæk
0
Testdybde
Note Dimensioner

Skrog

Værft
Naikai Zosen Corp., Setoda, Japan
Skrog nr.
569
Værft Skroget
Skrog nr. / Skrogværft
Skrogform
Skrog konstruktion
Skot
Skot olie
Gennemgående Dæk
Dæk delvise
Dæk Total
Design
Outfitter
Towing tank
Model test
Aluminium
Manøvreringstest
Vindues vasker
Koøjer
Vinduer
Vinduer
Døre
Kahytter
Luger
Rør
Maling
Fortøjningsspil
Isbrydende Kapacitet
0

Maskine

Beskrivelse
1 stk. B&W 9L50MC diesel, 10922 kW
Effekt
10.922KW
HK
14850HK
rpm
141
Boring
500mm.
Slaglængde
1.620mm.
Hjælpemaskineri
3 stk. Daihatsu 6DL-22 diesel hjælpemaskine, 680 kW, 720 rpm
Design Max Hastighed
0
Trial Speed
23,29knob
Servicefart
20,8knob
Note servicefart
Økonomifart
0
Hastighed for sejl
0
Fart uddykket
0
Fart neddykket
0
Maskine bygge sted
Hitachi Zosen Corporation Sakurajima Works
Maskine Bygge dato
Drivmiddel
Olie
Brændstof-kvalitet
380 cSt
Brændstof-forbrug
40,8tons i døgnet
Havneforbrug
0
Brændstof optimering
Brændstof-forbrug Note
Propeller
1
Propeller Type
Propel Diameter
0
Propel RPM
141
Propelaksel længde
0
Aksel diameter
480mm
Padlehjul
Padlehjul effekt
0
Padlehjul diameter
Bovpropeller
1
Bovpropel Producent
Bovproller Effekt
Bovproller Effekt
9tons.
Bovpropel diameter
0
Hækpropeller
1
Hækpropel Producent
Hækpropeller effekt
0
Hækpropeller effekt
9tons.
Hækpropel diameter
0
Ror
Stabilisator
2 stk. finne-stabilisator (en i hver side)
Ride control
Generatorer
4 stk. diesel 2650 kVA
Strømspænding
0
Belysnings-spænding
0
Frekvens
0
Nødgenerator
Akselgeneratorer
Kedler
1
Kedler Type
Tortoise Engineering Co., Ltd. Tryk: 0,69 MPa Fordampning: 2,78 (ton/timen)
Udstødnings-gaskedel
Gear reduktion
Akselsystem
Fremdriftkontrol
Styremaskine
Trykluft receivers
Anti vibration
Vibrations beregning
Automatisering af maskinrum
Heeling-system
Stabilitetsberegning
Landstrøm
Scrubber
Elinstalationer
Separatorer
Kompressorer
Renseanlæg
Master
Mastehøjde
0
Sejl
Sejl Areal
0
Rotorsejl
Note: Rotorsejl
Tovværk
Tovender
Noter maskinen

Management

Rederi

DUTA SHIPPING INTERNATIONAL PT, jakarta, Indonesia

Rederi IMO
6000421
Ejer

DUTA SHIPPING INTERNATIONAL PT, jakarta, Indonesia

Ejer IMO
6000421
ISM Manager
ISM IMO
Klassen leveret
03/05/2019
Klassen suspenderet
DNV GL id
Lloys's
BV Reg
RI
ABS
CRS
RS
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
913005
Korean ship register
Polish Register of Shipping (IACS)
Biro Klasifikasi Indonesia
Dromon Bureau of Shipping
Note: classification
NK, Greater Coasting Area, NS* (Ro/Ro Ship), MNS**(MO)
P&I Forsikrings selskab
Station
Mægler
Rute
Sejltid

Tonnage

Dødvægt
4881tons
Dødvægt design
0
Dødvægt Ro-Ro
0
Dødvægt Ro-Pax
0
Bruttotonnage
16.350tons
Nettotonnage
4.905tons
Bruttoregisterton
0
Nettoregisterton
0
Displacement
0
Displacement uddykket
0
Displacement neddykket
0
Bruttotonnage Suez
0
Bruttotonnage Panama
0
Nettoregisterton Suez
0
Nettoregisterton Panama
0
Note Tonnage

Kapacitet

Lastrum
Dæksplads
0
Gods kapacitet
Lastrum Note:
Containere TEU
Container 14mt
Kølecontainere / Reefer plugs
Udholdenhed
Pæletræk
0
Person kapacitet
Besætning
25
Besætning fordeling
Passagerer
8PAX
Note Passagerer
Chauffører
Crew / Pax-forhold
Elever
Dæk
Passagerdæk
Kahytter
Dæk med kahytter
Køjer
Underkøjer
Hængekøjer
Sæder
Dækspladser
Kahytter med balkon
Andel af udvendige kahytter
Kahytter Typer
Kahyts størrelse
Kahytter Besætning
Beskrivelse
Biler
Lastbiler
Note: Lastbiler
Trailere
121
Note Trailere
Busser
Lanemeter
Camper stik
Note: RoRo / Bildæk
Øvre: 47 trailere. Hoved: 55 trailere. Tanktop: 19 trailere.
Jernbanespor
Jernbanespor længde
0
Note: Spor
Cykler
Lighters
Note: Kapacitet

Passager faciliteter

Passager faciliteter
Restauranter
Barer
Barer
Catering område
Note Spisesteder
Swimmingpool
Swimming pool
Spabad
Solarium
Butikker
Underholdning & højttaleranlæg
Audiovisuelt udstyr
Passager info system
Teater udstyr
Underholdningssystem
Pool udstyr
Note forbrug
Tidligere Passager Faciliteter

Indretning

Indretnings-arkitekt
Interiør
Kahyts lås
Pengeskabe i kahyt
Tæpper
Lofter
Gulve
Møbel & gardin-stof
0
Stof
Læder
Møbler
Flysæder
Dæk
Teak dæk
Dækbelægning
Fliser
Marmor
Skiltning
Porcelæn
Minibar
Flysæder
Lamper i passager-områder
Lys
Telefon system
Glas dekorationer
Væg dekorationer
Sammenfoldelige vægge
Galleri udstyr

Tanke

Lasttankens kapacitet
Slop-tank kapacitet
Balasttanke
4.940m3
Balasttanke
0
Brændstof-tanke
831m3
Brændstof-tanke
0
HFO
0
HFO
0
LNG
0
Gasolie
0
Dieselolie
0
Dieselolie
0
Lavsvovl Diesel
0
Smøreolie
0
Smøreolie
0
Frisk Vand
231m3
Frisk Vand
0
Spildevand
0
Spildevand
0
Kloak Grå
0
Kloak Sort
0
Urin
0
Behandlet Vand
0
Slam
0
Vaskevand
0
Kedelfødevand
0
Krængnings-tanke
0
Krængnings-tanke
0
Trim tanke
0
LBC
0
Tank Kapacitet
Spildevandsbehandling
Ballast Kontrol System
LNG tanke
Frisk Vand Anlæg
Brændstof / smøreolie separator
Note: tanke

Sikkerhed

Redningsbåde
Redningsbåde type
Redningsflåder
0
Note: Redningsflåde
Buoyant apparatus
Note Buoyant apparatus
Redningsveste
0
Redningskrandse
Design software
Mob-boat
CO2 anlæg
Davits
Marine evacuation system
MES kapacitet
MES System
Brand detektor system
Alarm & overvågning
Brand alarm system
Brandslukning
Brandslukningsmaskine
Ildslukker
Branddøre
Sprinkler
Nødbelysning
Vandtætte døre
Survey TV
Nød belysning
GMDSS
Sikkerheds glas
Marine escape system
Evakueringssystem
Nødautomatisering
Note: sikkerhed

Udstyr

Ramper
Ramper
SB quarterrampe: 26,7 x 5,6/6,2 meter. (LxB) Hækrampe: 8,3 x 5,6 meter. (LxB) Interne ramper: Løftbar rampe fra hoved til øvre dæk: 35,0 x 3,8 meter. (LxB) Elevator hoved til tanktop: 17,0 x 3,5 meter. (LxB)
Adgangsveje
Køretøjs-elevator
Udstyr
Strømforsyning
Elevator
Elevatorer
Rulletrapper
Tender
Ankerkæde længde
0
Ankerkæde diameter
0
Karakter af ankerkæder
Anker total vægt
0
Ankre
Kraner
TV
Air Condition
AC-kølere
Ventilation
Fordampere
Pool sliding dome
Selvbetjeningstællere
Dispenser
Kabys
Pentry
Kassesystem
Proviant håndtering
Drikkevarer dispenser
Affald behandling
Affaldsskakt
Kompostkværne
Køling
Omvendt osmoseanlæg
Skinner
Aluminiums Paneler
Paneler
Toiletter
Vacum toiletter
Badeværelses-enheder
Elektriske installationer
Elektronik
Pooldæk cover
Lufttørringsanlæg
Vaskeri
Bildæk
Surringsudstyr
Pumper
Manifold
Septic Plant
Behandling af sort vand
Tank sounding
Wet units
Profiler
Platformkontrol
Helipad
Aluminiumslegering
Koblinger
Ben
Ben Længde
0
Hoved Slæbewire
Note Udstyr

Historik

Historiske navne
Nissan Musashi Maru (15. november 1991 - september 1995) Musashi Maru (september 1995 - august 2003) Shanghai Super Express (august 2003 - april 2016) Duta 1 (april 2016 - )
Historiske ejere
JACKAL SHIPPING NAVIGATION (august 2003 - 31. marts 2016) NORWICH SHIPPING CORP (31. marts 2016 - 21. juli 2017) DUTA SHIPPING INTERNATIONAL PT (21. juli 2017 - )
Historiske Rederier
MITSUI KINKAI KISEN CO LTD (oktober 2003 - 20. november 2010) MOLSHIP (20. november 2010 - 31. marts 2016) KAGOSHIMA SENPAKU KAISHA LTD (31. marts 2016 - 21. juli 2017) DUTA SHIPPING INTERNATIONAL PT (21. juli 2017 - )
Historiske ISM
MITSUI KINKAI KISEN CO LTD (26. juni 2004 - 20. november 2010) MOLSHIP (20. november 2010 - 31. marts 2016) KAGOSHIMA SENPAKU KAISHA LTD (31. marts 2016 - 21. juli 2017) Ukendt (21. juli 2017 - )
Historiske Ruter
Historiske Hjemsteder
Tokyo (15. november 1991 - august 2003) Panama (august 2003 - 21. juli 2017) Tanjung Perak (21. juli 2017 - )
Historiske Flag
Japan (15. november 1991 - august 2003) Panama (august 2003 - 21. juli 2017) Indonesien (21. juli 2017 - )
Historiske Kaldesignal
JG507 (15. november 1991 - august 2003) HPOD (august 2003 - 21. juli 2017) YBWR2 (21. juli 2017 - )
Historiske MMSI
355188000 (august 2003 - 21. juli 2017) 525100571 (21. juli 2017 - )
Historik Pennant:
Historiske Havnekendings Nr.
Historiske Kontrol-numre
Historiske P&I forsikringsselskab
Historisk type
Historiske klasseselskaber
Nippon Kaiji Kyokai (IACS) (3. maj 2019 - )
Kaptajn
Søsterskibe
Projekteret
Bestilt
Første Stål Skåret
Kølstrakt
04/04/1991
Søsat
11/09/1991
Prøvetur
Prøvetur slut
Prøvetur
Prøvetur slut
Bilbrev
Færdig
Leveret
14/11/1991
Døbt
Døbt Sted
Gudmor
Jomfrurejse
Jomfrurejse rute
Udgået
Renoveret
Hændelser og særlige begivenheder
Noter
Horn
Billeder
Billeder