Hoveddata
- Navn:
- RICH
- IMO:
- 7347548
- MMSI:
- 620872000
- ENI:
- Kaldesignal:
- D6A2880
- Flag:
- Comorerne
- Hjemhavn:
- MORONI
- Pennant:
- Type:
- Færge RO-PAX
- Typebetegnelse:
- Kategori:
- Egenskab:
- Anvendelses-type:
- Klasse:
- Service Status:
- Skrottet / Ophugget
- Byggeår:
- 1974
- Byggepris:
- Stenfisker-nummer:
- Kontrol-nummer:
- Skibsregister-nummer:
- Havnekending Nr.:
- Kendings-bogstaver:
- EU-identifikation:
- Sejl nr.:
- Register:
- COM - Comorerne
- AIS klasse:
- A
- Ophugget:
- 2022
- Forlist:
- Udgået:
- Levetid:
- 0
- Levetid:
- Levetid:
- Nyt IMO:
- Tidligere IMO:
- Note Hoveddata:
Dimensioner
- Længde:
- 152,39meter
- Længde imellem perpendikulær:
- 139,66meter
- LOA:
- 152,41meter
- Længde incl. klapper:
- 0
- Længde SOLAS:
- 0
- Længde bovspryd:
- 0
- LOA incl. bovspryd:
- 0
- Bredde:
- 20meter
- Bredde Ext.:
- 21,01meter
- Bredde Ext. (incl. redningsbåd):
- 0
- Bredde over hjulkasserne:
- 0
- Bredde hvert skrog:
- 0
- Højde (Airdraft):
- 0
- Skrog højde:
- 0
- Dybgang:
- 5,62meter
- Dybgang design:
- 0
- Dybgang Ro-Ro:
- 0
- Dybgang Ro-Pax:
- 0
- Dybgang med ride control:
- 0
- Dybgang uden ride control:
- 0
- Dybgang med stabilisator:
- 0
- Dybgang uden stabilisator:
- 0
- Dybgang is klasse:
- 0
- Dybgang for min:
- 0
- Dybgang for max:
- 0
- Dybgang midtskibs min.:
- 0
- Dybgang midtskibs max.:
- 0
- Dybgang agter min:
- 0
- Dybgang agter max:
- 0
- Dybde:
- 12,93meter
- Dybde til hoveddæk:
- 8meter
- Dybde til øvredæk:
- 0
- Dybde til vejrdæk:
- 0
- Dybde nedre dæk:
- 0
- Dybde shelter dæk:
- 0
- Dybde båddæk:
- 0
- Dybde til togdæk:
- 0
- Dybde til bildæk / RO-RO dæk:
- 0
- Dybde til top dæk:
- 0
- Dybde til passager landgang:
- 12,92meter.
- Dybde salon dæk:
- 0
- Dybde til promenadedæk:
- 0
- Dybde skot dæk:
- 0
- Dybde fra dæksbjælke til top af køl:
- 0
- Load line længde:
- 139,66meter
- Load line Bredde:
- 20meter
- Længde bro til stævn:
- 0
- Længde bro til hæk:
- 0
- Bredde Brovinger:
- 0
- Fribord:
- 2.170mm.
- Køl til mast:
- 0
- Køl til skorsten:
- 0
- Mastetop over havoverfladen:
- 0
- Mastetop over dæk:
- 0
- Højde på skorsten:
- 0
- Broens øjehøjde:
- 0
- Højde til båddæk:
- 0
- Højde til vejrdæk:
- 0
- Højde til hoveddæk:
- 0
- Højde øvredæk:
- 0
- Højde til dæk 3:
- 0
- Stævn udhæng:
- 0
- Agter udhæng:
- 0
- Rise of Floor:
- 0
- Bulb Længde:
- 0
- Kølhøjde:
- Frihøjde Vogndæk:
- 0
- Længde på vogndæk:
- 0
- Længde mellem stopbomme:
- 0
- Længde mellem forreste stoppebom og frispormærke:
- 0
- Længde mellem frispormærke og bagerste stoppebom:
- 0
- Deplacement:
- 0
- Rækkevidde:
- 0
- Længde promenade dæk:
- 0
- Bredde promenade dæk:
- 0
- Højde promenade dæk:
- 0
- Skrog seperation:
- 0
- Dimensionstal:
- 0
- Testdybde:
- Note Dimensioner:
Skrog
- Værft:
- Wärtsilä Oy, Turku, Finland
- Skrog nr.:
- 1214
- Værft Skroget:
- Skrog nr. / Skrogværft:
- Skrog Materiale:
- Stål
- Skrogform:
- Strukturel designtype:
- Enkeltskrog
- Skrog konstruktion:
- Skot:
- Skot olie:
- Gennemgående Dæk:
- Dæk delvise:
- Dæk Total:
- Skrog beskrivelse:
- Design:
- Outfitter:
- Towing tank:
- Model test:
- Aluminium:
- Manøvreringstest:
- Lugetype:
- Vindues vasker:
- Vinduer:
- Koøjer:
- Vinduer:
- Isolering:
- Bro:
- Døre:
- Pneumatiske døre:
- Kahytter:
- Magrodome:
- Luger:
- Luger:
- Rør:
- Maling:
- Kabler:
- Fortøjningsspil:
- Fast ballast:
- 0
- Isklasse:
- 1C
- Polar code:
- Isbrydende Kapacitet:
- 0
- Bulbstævn:
- Ja
Maskine
- Beskrivelse:
2 stk. Pielstick 18PC2-5V diesel, 7945 kW
- Effekt :
- 15.890KW
- BHP:
- 21.600BHP
- IHK:
- 0
- rpm:
- 520
- Boring:
- 0
- Slaglængde:
- 0
- Middel effektivt tryk:
- 0
- Stempel hastighed:
- 0
- Hjælpe-maskineri:
4 stk. Wärtsilä 824TS diesel hjælpemaskine, 978 kW
- Batterier:
- Design Max Hastighed:
- 23,2knob
- Trial Speed:
- 21,5knob
- Servicefart:
- 0
- Note servicefart:
- Økonomifart:
- 0
- Hastighed for sejl:
- 0
- Hastighed på batteri:
- 0
- Fart uddykket:
- 0
- Fart neddykket:
- 0
- Maskine bygge sted:
- Maskine Bygge dato:
- Drivmiddel:
- Olie
- Brændstof-kvalitet:
- 1500 sec
- Brændstof-forbrug:
- 60tons i døgnet
- Havneforbrug:
- 0
- Brændstof optimering:
- Største kulforbrug pr. time:
- Brændstof-forbrug Note:
- Propeller:
- 2
- Propeller Type:
- KaMeWa propel med justerbare skrueblade
- Propel Diameter:
- 0
- Propel RPM:
- 280
- Propelaksel længde:
- 0
- Aksel diameter:
- Padlehjul:
- Padlehjul effekt:
- 0
- Padlehjul diameter:
- Sidehjul:
- Bovpropeller:
- 1
- Bovpropel Producent:
- KaMeWa
- Bovproller Effekt:
- 735KW pr. stk.
- Bovproller Effekt:
- 0
- Bovpropel Effekt:
- 0
- Bovpropel diameter:
- 0
- Hækpropeller:
- 1
- Hækpropel Producent:
- KaMeWa
- Hækpropeller effekt:
- 441KW pr. stk.
- Hækpropeller effekt:
- 0
- Hækpropel Effekt:
- 0
- Hækpropel diameter:
- 0
- Ror:
- Stabilisator:
- 2 stk. Sperry finne-stabilisator (en i hver side)
- Ride control:
- Trim Control:
- Generatorer:
- Strøm-spænding:
- 0
- Belysnings-spænding:
- 0
- Frekvens:
- 0
- Nødgenerator:
- Aksel-generatorer:
- Kedler:
- Kedler Type:
- Starter type:
- Udstødnings-gaskedel:
- Gear reduktion:
- Akselsystem:
- Fremdriftkontrol:
- Integreret fremdrift:
- Styremaskine:
- Trykluft receivers:
- Anti vibration:
- Vibrations beregning:
- Automatisering af maskinrum:
- Motorovervågning:
- Heeling-system:
- Stabilitetsberegning:
- Dæks maskineri:
- Landstrøm:
- Scrubber:
- Elinstalationer:
- Separatorer:
- Kompressorer:
- Renseanlæg:
- Forbrændingsanlæg:
- Bovspryd:
- Master:
- Mastehøjde:
- 0
- Sejl:
- Sejl Areal:
- 0
- Max. Sejl Areal:
- 0
- Rotorsejl:
- Note: Rotorsejl:
- Tovværk:
- Tovender:
- Noter maskinen:
Management
- Rederi Brand:
- Ejer IMO:
- 5879834
- Rederi IMO:
- 6015401
- ISM Manager:
- ISM IMO:
- 6015401
- Klassifikations-selskab:
- Polish Register of Shipping (IACS)
- Klassen leveret:
- Klassen suspenderet:
- 7 juli, 2021
- Skibsregister-nummer:
- DNV GL id:
- Lloys's:
- BV Reg:
- RI:
- ABS:
- CRS:
- RS:
- CHINA CLASSIFICATION SOCIETY:
- Nippon Kaiji Kyokai (IACS):
- Korean ship register:
- Polish Register of Shipping (IACS):
- Biro Klasifikasi Indonesia:
- Dromon Bureau of Shipping:
- TL Register number:
- Note: classification:
- P&I Forsikrings selskab:
- The Ship owners' Mutual P&I Association (Luxembourg)
- US Coast Guard no.:
- Station:
- Mægler:
- Rute:
- Sejltid:
Navigationsudstyr
- Autonomt:
- Magnetisk Kompas:
- Magnetisk Kompas:
- Gyro Kompas:
- Gyro Kompas:
- Radar:
- Radar 9GHz:
- 2nd Radar 9GHz:
- Radar 2nd Radar 3GHz:
- Radare:
- ARPA:
- ATA:
- AIS:
- Ja
- AIS:
- VDR:
- Speed Log:
- Speed Log:
- Speed Log Over the Ground:
- Ekkolod:
- Ekkolod:
- Rate-of-Turn Indicator:
- Heading Control System:
- GPS Modtager:
- GPS:
- Track Control System:
- ECDIS:
- Long Range Identification and Tracking:
- Sound Reception System:
- VHF:
- Ja
- VHF:
- VHF/DSC:
- Security Alert System:
- BNWAS:
- GMDSS:
- Radio Område:
- INMARSAT:
- STGTEL:
- DSL:
- Søkortplotter:
- Autopilot:
- Autopilot:
- Sideskanner:
- MF/DSC:
- Rorindikator:
- Rorindikator:
- PA Anlæg:
- PA Anlæg:
- Integreret automatik:
- Navigation system:
- Satellit navigation:
- Radio station:
- Kortplotter:
- Voyage Data:
- Kommunikation ombord :
- Telekomunikation:
- Fiberoptisks system:
- Integrated bridge:
- Navtex:
- Satelit:
- Computer:
- Telefon:
- Satcom:
- Styrhus udstyr:
- Skibs Management:
- Crew finder:
- Fløjte:
- Søgelys:
- Navigationslys:
- Note: Navigation:
Tonnage
- Bruttotonnage:
- 13.336tons
- Nettotonnage:
- 5.806tons
- Bruttoregister-ton:
- 0
- Nettoregister-ton:
- 0
- Dødvægt:
- 1.654tons
- Dødvægt design:
- 0
- Dødvægt Ro-Pax:
- 0
- Dødvægt Ro-Ro:
- 0
- Displacement:
- 0
- Displacement uddykket:
- 0
- Displacement neddykket:
- 0
- Bruttotonnage Suez:
- 0
- Bruttotonnage Panama:
- 0
- Nettoregisterton Suez:
- 0
- Nettoregisterton Panama:
- 0
- Sikkerheds-tonnage:
- 0
- Note Tonnage:
BRT: 8753, NRT: 4401, DW: 1600 (1974 - 1984)
BT: 13286, NT: 5776, DW: 1600 (1984 - 1989)
Kapacitet
- Lastrum:
- Dæksplads:
- 0
- Gods kapacitet:
- Lastrum Note::
- Containere:
- Containere:
- Container 14mt:
- Kølecontainere / Reefer plugs:
- Note containere:
- Udholdenhed:
- Pæletræk:
- 0
- Biler:
- 300
- Lanemeter Biler:
- 0
- Lastbiler:
- Note: Lastbiler:
- Trailere:
- Kassetter:
- Note Trailere:
- Busser:
- Lanemeter:
- Bane bredde:
- 0
- Camper stik:
- Note: RoRo / Bildæk:
- Jernbanespor:
- Jernbanespor længde:
- 0
- Note: Spor:
- Cykler:
- Lighters:
- Note: Kapacitet:
1203 passagerer, 733 køjepladser, 320 personbiler (1974 - 1985)
Person Kapacitet
- Person kapacitet:
- Besætning:
- Besætning fordeling:
- Skibshund:
- Passagerer:
- 1230PAX
- Passagerer (dobbelt):
- Passagerer sommer:
- Passagerer vinter:
- Passagerer oceangående:
- Passagerer kystfart:
- Passagerer havnefart:
- Pladsforhold:
- 10,842
- PAX / Crew forhold:
- 0
- Note Passagerer:
- Elever:
- Dæk:
- Passagerdæk:
- Fragtdæk:
- Kahytter:
- Dæk med kahytter:
- Køjer:
- 889
- Underkøjer:
- Hængekøjer:
- Flysæder:
- Dækspladser:
- Liggestole:
- Kahytter med balkon:
- Andel af udvendige kahytter:
- Kahytter Typer:
- Kahyts størrelse:
- Kennel pladser:
- Kahytter Besætning:
- Køjer besætning:
- Beskrivelse:
- Note Person Kapacitet:
Passager faciliteter
- Passager faciliteter:
- Restauranter:
- Barer:
- Barer:
- Catering område:
- Note Spisesteder:
- Swimmingpool:
- Swimming pool:
- Spabad:
- Jacuzzi:
- Vand-rutchebaner:
- Solarium:
- Butikker:
- Underholdning & højttaleranlæg:
- Audiovisuelt udstyr:
- Passager info system:
- Teater udstyr:
- Underholdningssystem:
- Pool udstyr:
- Tidligere Passager Faciliteter:
- Note forbrug:
Indretning
- Indretnings-arkitekt:
- Interiør:
- Kahyts lås:
- Pengeskabe i kahyt:
- Tæpper:
- Lofter:
- Gulve:
- Møbel & gardin-stof:
- 0
- Stof:
- Læder:
- Møbler:
- Stole:
- Flysæder:
- Dæk:
- Teak dæk:
- Dækbelægning:
- Fliser:
- Marmor:
- Laminat:
- Skiltning:
- Porcelæn:
- Minibar:
- Flysæder:
- Lamper i passager-områder:
- Lys:
- Strømforsyning:
- Telefon system:
- Glas dekorationer:
- Væg dekorationer:
- Væg panel:
- Sammenfoldelige vægge:
- Galleri udstyr:
Tanke
- Lasttankens kapacitet:
- Slop-tank kapacitet:
- Balasttanke:
- 0
- Balasttanke:
- 0
- Brændstof-tanke:
- 0
- Brændstof-tanke:
- 0
- Kulbeholdning:
- 0
- HFO:
- 0
- HFO:
- 0
- LNG:
- 0
- Gasolie:
- 0
- Gasolie:
- 0
- Dieselolie:
- 0
- Dieselolie:
- 0
- Lavsvovl Diesel:
- 0
- Smøreolie:
- 0
- Smøreolie:
- 0
- Hydraulikolie:
- 0
- Frisk Vand:
- 0
- Frisk Vand:
- 0
- Drikkevand:
- 0
- Spildevand:
- 0
- Spildevand:
- 0
- Kloak Grå:
- 0
- Kloak Sort:
- 0
- Urin:
- 0
- Behandlet Vand:
- 0
- Slam:
- 0
- Vaskevand:
- 0
- Teknisk vand:
- 0
- Kedelfødevand:
- 0
- Krængnings-tanke:
- 0
- Krængnings-tanke:
- 0
- Trim tanke:
- 0
- LBC:
- 0
- Ferskvands-produktion:
- Tank Kapacitet:
- Spildevands-behandling:
- Ballast Kontrol System:
- Krængningstanke:
- LNG tanke:
- Frisk Vand Anlæg:
- Brændstof / smøreolie separator:
- Skralde Kapacitet:
- 0
- Note: tanke:
Sikkerhed
- Rednings-udstyr:
- Redningsbåde:
- Redningsbåde type:
- Redningsflåder:
- 0
- Note: Redningsflåde:
- Buoyant apparatus:
- Note Buoyant apparatus:
- Redningsveste:
- 0
- Redningskrandse:
- Redningsbælter:
- Design software:
- Mob-boat:
- CO2 anlæg:
- Davits:
- Marine evacuation system:
- MES kapacitet:
- MES System:
- Brand detektor system:
- Alarm & overvågning:
- Brand alarm system:
- Brandslukning:
- Brandslukningsmaskine:
- Ildslukker:
- Branddøre:
- Sprinkler:
- Nødbelysning:
- Vandtætte døre:
- EPIRB:
- Radar transponder SART:
- Survey TV:
- Nød belysning:
- GMDSS:
- Sikkerheds glas:
- Marine escape system:
- Evakuerings-system:
- Nødautomatisering:
- Note: sikkerhed:
Udstyr
- Ramper:
- Ramper:
- Adgangsveje:
- Linkspan design:
- Køretøjs-elevator:
- Udstyr:
- Elevator:
- Elevatorer:
- Rulletrapper:
- Tender:
- Ankerkæde længde:
- 0
- Ankerkæde diameter:
- 0
- Karakter af ankerkæder:
- Anker total vægt:
- 0
- Ankre:
- Kraner:
- Laste computer:
- TV:
- Air Condition:
- AC-kølere:
- Ventilation:
- Fordampere:
- Pool sliding dome:
- Selvbetjeningstællere:
- Dispenser:
- Hotel & Management System:
- Kabys:
- Pentry:
- Kassesystem:
- Proviant håndtering:
- Drikkevarer dispenser:
- Affald behandling:
- Affaldsskakt:
- Kompostkværne:
- Zodiacs:
- Zodiac beskrivelse:
- Ubåde:
- Ubåde beskrivelse:
- Helikoptere:
- Helikoptere beskrivelse:
- Køling:
- Omvendt osmoseanlæg:
- Skinner:
- Aluminiums Paneler:
- Paneler:
- Toiletter:
- Toiletter:
- 0
- Vacum toiletter:
- Badeværelses-enheder:
- Elektriske installationer:
- Elektronik:
- Pooldæk cover:
- Lufttørringsanlæg:
- Vaskeri:
- Bildæk:
- Surringsudstyr:
- Pumper:
- Manifold:
- Septic Plant:
- Behandling af sort vand:
- Tank sounding:
- Wet units:
- Profiler:
- Platformkontrol:
- Helipad:
- Aluminiumslegering:
- Koblinger:
- Ben:
- Ben Længde:
- 0
- Hoved Slæbewire:
- Jernbanespor:
- Stopbomme:
- Note Udstyr:
- Tenderbåde:
Historik
- Historiske navne:
Skibsnavn Periode Prinsessan Birgitta (10. maj 1974 - 1. juni 1982) Stena Scandinavica (1. juni 1982 - 28. oktober 1987) Scandinavica (28. oktober 1987 - maj 1989) Tarek L (maj 1989 - 15. november 1989) Scandinavica (15. november 1989 - marts 1990) Venus (marts 1990 - 1. september 1994) King of Scandinavia (1. september 1994 - april 2002) Cesme (april 2002 - maj 2010) Wind Ambition (maj 2010 - 17. april 2018) Prince (17. april 2018 - 16. juli 2021) Princess (16. juli 2021 - 13. juni 2022) Rich (13. juni 2022 - )
- Historiske ejere:
- Historiske Rederier:
Charter Periode Compagnie Tunisienne de Navigation (Cotunav, CTN), Tunesien (juni 1987 - december 1987) Sealink British Ferries, England (7. juni 1988 - 16. september 1988) Compagnie Tunisienne de Navigation (Cotunav, CTN), Tunesien (15. maj 1989 - november 1989) Compagnie Tunisienne de Navigation (Cotunav, CTN), Tunesien (10. juli 1997 - 10. september 1997) Ministry of Defence, London, England (24. september 1997 - 28. september 1997) Compagnie Tunisienne de Navigation (Cotunav, CTN), Tunesien (10. maj 1998 - 9. september 1998) Compagnie Tunisienne de Navigation (Cotunav, CTN), Tunesien (1. juli 2001 - oktober 2001) Statsvirksomheden Bornholmstrafikken, Rønne, Danmark (5. oktober 2001 - 29. november 2001) Nato, Bruxelles, Belgien (21. februar 2002 - 23. marts 2002) Strandfaraskip Landsins, Tórshavn, Færøerne (20. september 2019 - 12. oktober 2019)
- Historiske ISM:
ISM Periode V Ships Leisure Sam, Monaco-Ville, Monaco (29. januar 2003 - 26. maj 2010) Transnautic Ship Management, Tallinn, Estland
(26. maj 2010 - 19. april 2018) Ukendt (18. april 2018 - 12. september 2018) A-Ships Management SA, Athen, Grækenland
(12. september 2018 - 1. juli 2021) Galazio Shipping Co., Athen, Grækenland (1. juli 2021 - )
- Historiske Ruter:
Rute Periode Göteborg - Travemünde (17. maj 1974 - 25. august 1981) Göteborg - Frederikshavn (1977) Göteborg - Kiel (14. september 1981 - 5. april 1987) Göteborg - Frederikshavn (april 1987 - juni 1987) Tunis - Genova (juni 1987 - 1987) Göteborg - Frederikshavn - Moss (1988 - 1989) Dover - Calais (7. juni 1988 - 16. september 1988) Dover - Zeebrugge (7. juni 1988 - 16. september 1988) Tunis - Genova / Marseille (15. maj 1989 - november 1989) Bergen - Stavanger - Amsterdam (29. marts 1990 - 1991) Bergen - Stavanger - Newcastle (29. marts 1990 - 1. september 1994) Esbjerg - Harwich (2. april 1995 - 9. april 1995) Esbjerg - Newcastle - Hamburg (10. april 1995 - 28. marts 1996) Ijmuiden - Newcastle - Hamburg (29. marts 1996 - juli 1997) Tunis - Genova / Marseille (10. juli 1997 - 10. september 1997) Ijmuiden - Newcastle (1. november 1997 - 1998) Tunis - Genova / Marseille (10. maj 1998 - 9. september 1998) Ijmuiden - Newcastle (21. april 1999 - 23. juni 2001) Tunis - Genova / Marseille (1. juli 2001 - oktober 2001) Rønne - København (8. oktober 2001 - 28. november 2001) Cesme - Brindisi - Ancona (11. maj 2002 - 2010) Hotelskib (august 2010 - 2017) Igoumenitsa - Korfu - Brindisi (ca. juni 2019 - september 2019) Tórshavn - Tvøroyri (afløserfærge) (20. september 2019 - 12. oktober 2019) Brindisi - Vlorë (12. december 2019 - 2020)
- Historiske Flag:
Flagstat Periode Sverige
(10. maj 1974 - november 1988) Bahamas
(november 1988 - 22. november 1989) Norge
(22. november 1989 - 1. september 1994) Danmark
(1. september 1994 - 2. maj 2002) Tyrkiet
(2. maj 2002 - maj 2010) Storbritannien
(maj 2010 - 17. april 2018) Cypern
(17. april 2018 - 16. juli 2021) Comorerne
(16. juli 2021 - )
- Historiske Hjemsteder:
Hjemsted Periode Göteborg (10. maj 1974 - november 1988) Nassau (november 1988 - 22. november 1989) Bergen (22. november 1989 - 1. september 1994) Esbjerg (1. september 1994 - 2. maj 2002) Istanbul (2. maj 2002 - maj 2010) London (maj 2010 - 17. april 2018) Limassol (17. april 2018 - 16. juli 2021) Moroni (16. juli 2021 - )
- Historiske Kaldesignal:
Kaldesignal Periode LAZB (21. november 1989 - 1. september 1994) OXVM (1. september 1994 - 29. november 2001) OXVM6 (29. november 2001 - 2. maj 2002) TCCI6 (2. maj 2002 - maj 2010) 2DKR8 (maj 2010 - 17. april 2018) 5BZN4 (17. april 2018 - 16. juli 2021) 2DKR8 (16. juli 2021 - )
- Historiske MMSI:
MMSI nummer Periode 235079807 (maj 2010 - 17. april 2018) 209274000 (17. april 2018 - 16. juli 2021) 620872000 (16. juli 2021 - )
- Historik Pennant::
- Historiske Havnekendings Nr.:
- Historiske Kontrol-numre:
Kontrol nummer Periode A 462 (1. september 1994 - 2. maj 2002)
- Historiske P&I forsikrings-selskab:
P&I Periode The Ship owners' Mutual P&I Association (Luxembourg) (24. juli 2019 - )
- Historisk type:
- Historiske klasseselskaber:
Klasseselskab Periode DNV (IACS) (? - 31. oktober 2012) Registro Italiano Navale (IACS) (31. oktober 2012 - 13. august 2020) Polish Register of Shipping (IACS) (13. august 2020 - 7. juli 2021)
- Kaptajn:
- Søsterskibe:
- Projekteret:
- Projekteret:
- Bestilt:
- 10 juli, 1972
- Bestilt:
- Første Stål Skåret:
- Kølstrakt:
- 20 februar, 1973
- Kølstrakt:
- Søsat:
- 1 oktober, 1973
- Søsat:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Bilbrev:
- Færdig:
- Leveret:
- 10 maj, 1974
- Leveret:
- Navn afsløret :
- Navngivet:
- Navngivet Sted:
- Gudmor:
- Jomfrurejse:
- 16 maj, 1974
- Jomfrurejse rute:
- Göteborg - Travemünde
- Udgået:
- Solgt til Skrotning:
- Solgt til Skrotning:
- Skrottet :
- Skrottet:
- Forlist:
- Renoveret:
- Hændelser og særlige begivenheder:
Tid / Periode Begivenhed / Hændelse 16. juli 2021 Afgik fra Katakolo i Grækenland, med destination Colombo, Sri Lanka og videre til Ghittagong, Bangladesh for ophugning. 14. juni 2022 Ankom til Bhavnagar ankerplads. 17. juni 2022 Ankom til Alang ankerplads. 18. juni 2022 Sat på stranden Alang i Inden.
- Horn:
- Noter:
- Søsterskibe:
- Søsterskibe: 00Ingen Søsterskibe
Billeder
- Billeder:
Andre artikler
Forrige
CAPELLA – IMO:
Næste
U25 – IMO:
Næste
3 september, 2021
U25 – IMO:
Forrige
12 august, 2021