Tryk på ESC for at lukke

Maritime Billeder & Data

PRINCESS – IMO: 7347548

Hoveddata

Billede:
Wind Ambition oplagt i Odense. Foto: Nicolaj D. Jepsen
Wind Ambition oplagt i Odense. Foto: Nicolaj D. Jepsen
IMO:
7347548
MMSI:
620872000
ENI:
Kaldesignal:
D6A2880
Hjemhavn:
MORONI
Pennant:
Typebetegnelse:
Egenskab:
Klasse:
Byggeår:
1974
Byggepris:
Stenfisker-nummer:
Kontrol-nummer:
Skibsregister-nummer:
Havnekending Nr.:
Kendings-bogstaver:
EU-identifikation:
Sejl nr.:
Ophugget:
2022
Forlist:
Udgået:
Levetid:
0
Levetid:
Levetid:
Nyt IMO:
Tidligere IMO:
Note Hoveddata:

Dimensioner

Længde:
152,39meter
Længde imellem perpendikulær:
139,66meter
LOA:
152,41meter
Længde incl. klapper:
0
Længde SOLAS:
0
Længde bovspryd:
0
LOA incl. bovspryd:
0
Bredde:
20meter
Bredde Ext.:
21,01meter
Bredde Ext. (incl. redningsbåd):
0
Bredde hvert skrog:
0
Højde (Airdraft):
0
Skrog højde:
0
Dybgang:
5,62meter
Dybgang design:
0
Dybgang Ro-Ro:
0
Dybgang Ro-Pax:
0
Dybgang med ride control:
0
Dybgang uden ride control:
0
Dybgang med stabilisator:
0
Dybgang uden stabilisator:
0
Dybgang is klasse:
0
Dybgang for min:
0
Dybgang for max:
0
Dybgang midtskibs min.:
0
Dybgang midtskibs max.:
0
Dybgang agter min:
0
Dybgang agter max:
0
Dybde:
12,93meter
Dybde til hoveddæk:
8meter
Dybde til øvredæk:
0
Dybde til vejrdæk:
0
Dybde nedre dæk:
0
Dybde shelter dæk:
0
Dybde båddæk:
0
Dybde til togdæk:
0
Dybde til bildæk / RO-RO dæk:
0
Dybde til top dæk:
0
Dybde til passager landgang:
12,92meter.
Dybde salon dæk:
0
Dybde til promenadedæk:
0
Dybde skot dæk:
0
Load line længde:
139,66meter
Load line Bredde:
20meter
Længde bro til stævn:
0
Længde bro til hæk:
0
Bredde Brovinger:
0
Fribord:
2.170mm.
Køl til mast:
0
Køl til skorsten:
0
Mastetop over havoverfladen:
0
Højde på skorsten:
0
Broens øjehøjde:
0
Højde til båddæk:
0
Højde til vejrdæk:
0
Højde til hoveddæk:
0
Højde øvredæk:
0
Højde til dæk 3:
0
Stævn udhæng:
0
Agter udhæng:
0
Rise of Floor:
0
Bulb Længde:
0
Frihøjde Vogndæk:
0
Længde på vogndæk:
0
Deplacement:
0
Rækkevidde:
0
Længde promenade dæk:
0
Bredde promenade dæk:
0
Højde promenade dæk:
0
Skrog seperation:
0
Dimensionstal:
0
Testdybde:
Note Dimensioner:

Skrog

Værft:
Wärtsilä Oy, Turku, Finland
Skrog nr.:
1214
Værft Skroget:
Skrog nr. / Skrogværft:
Skrogform:
Skrog konstruktion:
Skot:
Skot olie:
Gennemgående Dæk:
Dæk delvise:
Dæk Total:
Skrog beskrivelse:
Design:
Outfitter:
Towing tank:
Model test:
Aluminium:
Manøvreringstest:
Lugetype:
Vindues vasker:
Koøjer:
Vinduer:
Bro:
Vinduer:
Døre:
Kahytter:
Magrodome:
Luger:
Luger:
Rør:
Maling:
Kabler:
Fortøjningsspil:
Fast ballast:
0
Isbrydende Kapacitet:
0

Maskine

Beskrivelse:

2 stk. Pielstick 18PC2-5V diesel, 7945 kW

Effekt :
15.890KW
BHP:
21.600BHP
IHK:
0
rpm:
520
Boring:
0
Slaglængde:
0
Middel effektivt tryk:
0
Stempel hastighed:
0
Hjælpe-maskineri:

4 stk. Wärtsilä 824TS diesel hjælpemaskine, 978 kW

Batterier:
Design Max Hastighed:
23,2knob
Trial Speed:
21,5knob
Servicefart:
0
Note servicefart:
Økonomifart:
0
Hastighed for sejl:
0
Hastighed på batteri:
0
Fart uddykket:
0
Fart neddykket:
0
Maskine bygge sted:
Maskine Bygge dato:
Drivmiddel:
Olie
Brændstof-kvalitet:
1500 sec
Brændstof-forbrug:
60tons i døgnet
Havneforbrug:
0
Brændstof optimering:
Brændstof-forbrug Note:
Propeller:
2
Propeller Type:
KaMeWa propel med justerbare skrueblade
Propel Diameter:
0
Propel RPM:
280
Propelaksel længde:
0
Aksel diameter:
Padlehjul:
Padlehjul effekt:
0
Padlehjul diameter:
Sidehjul:
Bovpropeller:
1
Bovpropel Producent:
KaMeWa
Bovproller Effekt:
735KW pr. stk.
Bovproller Effekt:
0
Bovpropel Effekt:
0
Bovpropel diameter:
0
Hækpropeller:
1
Hækpropel Producent:
KaMeWa
Hækpropeller effekt:
441KW pr. stk.
Hækpropeller effekt:
0
Hækpropel Effekt:
0
Hækpropel diameter:
0
Ror:
Stabilisator:
2 stk. Sperry finne-stabilisator (en i hver side)
Ride control:
Trim Control:
Generatorer:
Strøm-spænding:
0
Belysnings-spænding:
0
Frekvens:
0
Nødgenerator:
Aksel-generatorer:
Kedler:
Kedler Type:
Starter type:
Udstødnings-gaskedel:
Gear reduktion:
Akselsystem:
Fremdriftkontrol:
Integreret fremdrift:
Styremaskine:
Trykluft receivers:
Anti vibration:
Vibrations beregning:
Automatisering af maskinrum:
Motorovervågning:
Heeling-system:
Stabilitetsberegning:
Dæks maskineri:
Landstrøm:
Scrubber:
Elinstalationer:
Separatorer:
Kompressorer:
Renseanlæg:
Forbrændingsanlæg:
Master:
Mastehøjde:
0
Sejl:
Sejl Areal:
0
Max. Sejl Areal:
0
Rotorsejl:
Note: Rotorsejl:
Tovværk:
Tovender:
Noter maskinen:

Management

Ejer:

PARTAGAS MARITIME LTD

Ejer IMO:
5879834
Rederi:

GALAZIO SHIPPING CO, Athen, Grækenland

Rederi IMO:
6015401
ISM Manager:

GALAZIO SHIPPING CO, Athen, Grækenland

ISM IMO:
6015401
Klassen leveret:
Klassen suspenderet:
7. juli 2021
Skibsregister-nummer:
DNV GL id:
Lloys's:
BV Reg:
RI:
ABS:
CRS:
RS:
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY:
Nippon Kaiji Kyokai (IACS):
Korean ship register:
Polish Register of Shipping (IACS):
Biro Klasifikasi Indonesia:
Dromon Bureau of Shipping:
TL Register number:
Note: classification:
Station:
Mægler:
Rute:
Sejltid:

Tonnage

Bruttotonnage:
13.336tons
Nettotonnage:
5.806tons
Bruttoregister-ton:
0
Nettoregister-ton:
0
Dødvægt:
1.654tons
Dødvægt design:
0
Dødvægt Ro-Pax:
0
Dødvægt Ro-Ro:
0
Displacement:
0
Displacement uddykket:
0
Displacement neddykket:
0
Bruttotonnage Suez:
0
Bruttotonnage Panama:
0
Nettoregisterton Suez:
0
Nettoregisterton Panama:
0
Sikkerheds-tonnage:
0
Note Tonnage:

BRT: 8753, NRT: 4401, DW: 1600 (1974 - 1984)
BT: 13286, NT: 5776, DW: 1600 (1984 - 1989)

Kapacitet

Lastrum:
Dæksplads:
0
Gods kapacitet:
Lastrum Note::
Containere:
Containere:
Container 14mt:
Kølecontainere / Reefer plugs:
Note containere:
Udholdenhed:
Pæletræk:
0
Biler:
300
Lanemeter Biler:
0
Lastbiler:
Note: Lastbiler:
Trailere:
Kassetter:
Note Trailere:
Busser:
Lanemeter:
Bane bredde:
0
Camper stik:
Note: RoRo / Bildæk:
Jernbanespor:
Jernbanespor længde:
0
Note: Spor:
Cykler:
Lighters:
Note: Kapacitet:

1203 passagerer, 733 køjepladser, 320 personbiler (1974 - 1985)

Person Kapacitet

Person kapacitet:
Besætning:
Besætning fordeling:
Passagerer:
1230PAX
Passagerer sommer:
Passagerer vinter:
Passagerer oceangående:
Passagerer kystfart:
Passagerer havnefart:
Note Passagerer:
Crew / Pax-forhold:
Elever:
Dæk:
Passagerdæk:
Fragtdæk:
Kahytter:
Dæk med kahytter:
Køjer:
889
Underkøjer:
Hængekøjer:
Sæder:
Dækspladser:
Kahytter med balkon:
Andel af udvendige kahytter:
Kahytter Typer:
Kahyts størrelse:
Kahytter Besætning:
Køjer besætning:
Beskrivelse:
Note Person Kapacitet:

Passager faciliteter

Passager faciliteter:
Restauranter:
Barer:
Barer:
Catering område:
Note Spisesteder:
Swimmingpool:
Swimming pool:
Spabad:
Jacuzzi:
Vand-rutchebaner:
Solarium:
Butikker:
Underholdning & højttaleranlæg:
Audiovisuelt udstyr:
Passager info system:
Teater udstyr:
Underholdningssystem:
Pool udstyr:
Tidligere Passager Faciliteter:
Note forbrug:

Indretning

Indretnings-arkitekt:
Interiør:
Kahyts lås:
Pengeskabe i kahyt:
Tæpper:
Lofter:
Gulve:
Møbel & gardin-stof:
0
Stof:
Læder:
Møbler:
Stole:
Flysæder:
Dæk:
Teak dæk:
Dækbelægning:
Fliser:
Marmor:
Laminat:
Skiltning:
Porcelæn:
Minibar:
Flysæder:
Lamper i passager-områder:
Lys:
Strømforsyning:
Telefon system:
Glas dekorationer:
Væg dekorationer:
Væg panel:
Sammenfoldelige vægge:
Galleri udstyr:

Tanke

Lasttankens kapacitet:
Slop-tank kapacitet:
Balasttanke:
0
Balasttanke:
0
Brændstof-tanke:
0
Brændstof-tanke:
0
HFO:
0
HFO:
0
LNG:
0
Gasolie:
0
Gasolie:
0
Dieselolie:
0
Dieselolie:
0
Lavsvovl Diesel:
0
Smøreolie:
0
Smøreolie:
0
Hydraulikolie:
0
Frisk Vand:
0
Frisk Vand:
0
Drikkevand:
0
Spildevand:
0
Spildevand:
0
Kloak Grå:
0
Kloak Sort:
0
Urin:
0
Behandlet Vand:
0
Slam:
0
Vaskevand:
0
Teknisk vand:
0
Kedelfødevand:
0
Krængnings-tanke:
0
Krængnings-tanke:
0
Trim tanke:
0
LBC:
0
Ferskvands-produktion:
Tank Kapacitet:
Spildevands-behandling:
Ballast Kontrol System:
Krængningstanke:
LNG tanke:
Frisk Vand Anlæg:
Brændstof / smøreolie separator:
Skralde Kapacitet:
0
Note: tanke:

Sikkerhed

Rednings-udstyr:
Redningsbåde:
Redningsbåde type:
Redningsflåder:
0
Note: Redningsflåde:
Buoyant apparatus:
Note Buoyant apparatus:
Redningsveste:
0
Redningskrandse:
Design software:
Mob-boat:
CO2 anlæg:
Davits:
Marine evacuation system:
MES kapacitet:
MES System:
Brand detektor system:
Alarm & overvågning:
Brand alarm system:
Brandslukning:
Brandslukningsmaskine:
Ildslukker:
Branddøre:
Sprinkler:
Nødbelysning:
Vandtætte døre:
Survey TV:
Nød belysning:
GMDSS:
Sikkerheds glas:
Marine escape system:
Evakuerings-system:
Nødautomatisering:
Note: sikkerhed:

Udstyr

Ramper:
Ramper:
Adgangsveje:
Linkspan design:
Køretøjs-elevator:
Udstyr:
Elevator:
Elevatorer:
Rulletrapper:
Tender:
Ankerkæde længde:
0
Ankerkæde diameter:
0
Karakter af ankerkæder:
Anker total vægt:
0
Ankre:
Kraner:
Laste computer:
TV:
Air Condition:
AC-kølere:
Ventilation:
Fordampere:
Pool sliding dome:
Selvbetjeningstællere:
Dispenser:
Hotel & Management System:
Kabys:
Pentry:
Kassesystem:
Proviant håndtering:
Drikkevarer dispenser:
Affald behandling:
Affaldsskakt:
Kompostkværne:
Zodiacs:
Zodiac beskrivelse:
Køling:
Omvendt osmoseanlæg:
Skinner:
Aluminiums Paneler:
Paneler:
Toiletter:
Toiletter:
0
Vacum toiletter:
Badeværelses-enheder:
Elektriske installationer:
Elektronik:
Pooldæk cover:
Lufttørringsanlæg:
Vaskeri:
Bildæk:
Surringsudstyr:
Pumper:
Manifold:
Septic Plant:
Behandling af sort vand:
Tank sounding:
Wet units:
Profiler:
Platformkontrol:
Helipad:
Aluminiumslegering:
Koblinger:
Ben:
Ben Længde:
0
Hoved Slæbewire:
Note Udstyr:
Tenderbåde:

Historik

Historiske navne:

Prinsessan Birgitta (10. maj 1974 - 1. juni 1982)
Stena Scandinavica (1. juni 1982 - 28. oktober 1987)
Scandinavica (28. oktober 1987 - maj 1989)
Tarek L (maj 1989 - 15. november 1989)
Scandinavica (15. november 1989 - marts 1990)
Venus (marts 1990 - 1. september 1994)
King of Scandinavia (1. september 1994 - april 2002)
Cesme (april 2002 - maj 2010)
Wind Ambition (maj 2010 - 17. april 2018)
Prince (17. april 2018 - 16. juli 2021)
Princess (16. juli 2021 - )

Historiske ejere:

Partrederi (Rederi Ab Ragne, Rederi Ab Göteborg - Frederikshavn Linjen, Barkman & Co, Rederi Ab Oste, Sverige (10. maj 1974 - 25. maj 1977)
Rederi AB Göteborg - Frederikshavn Linjen (Sessan Linjen), Göteborg, Sverige (25. maj 1977 - 1. december 1982)
Sessanlinjen AB, Göteborg, Sverige (1. december 1982 - 2. september 1985)
GFL Holding AB (Stena AB), Göteborg, Sverige (2. september 1985 - 1986)
Rederi AB Göteborg - Frederikshavn Linjen (Stena AB), Göteborg, Sverige (1986 - august 1986)
Stena AB, Sverige (august 1986 - 8. november 1988)
Stena Shipping Line, Nassau, Bahamas (8. november 1988 - maj 1989)
Scandinavica Ltd., Nassau, Bahamas (maj 1989 - 15. november 1989)
Norway Line Invest K/S, Sandefjord, Norge (15. november 1989 - 4. april 1993)
Color Line AS, Oslo, Norge (4. april 1993 - 1. september 1994)
DFDS A/S, Danmark (1. september 1994 - 2. maj 2002)
Reca Marmara Nakliyat Denizcilik Isletmesi T.A.S. (RECA Handels GmbH und Reiseagentur), Cesme, Tyrkiet (2. maj 2002 - maj 2010)
C-bed BV, Holland (maj 2010 - 17. april 2018)
Ambition Maritime SA (Arkoumanis), Piræus, Grækenland (17. april 2018 - 16. juli 2021)
Partagas Maritime LTD (16. kuli 2021 - )

Historiske Rederier:

Partrederi (Rederi Ab Ragne, Rederi Ab Göteborg - Frederikshavn Linjen, Barkman & Co, Rederi Ab Oste, Sverige (10. maj 1974 - 25. maj 1977)
Rederi AB Göteborg - Frederikshavn Linjen (Sessan Linjen), Göteborg, Sverige (25. maj 1977 - 1. december 1982)
Sessanlinjen AB, Göteborg, Sverige (1. december 1982 - 2. september 1985)
GFL Holding AB (Stena AB), Göteborg, Sverige (2. september 1985 - 1986)
Rederi AB Göteborg - Frederikshavn Linjen (Stena AB), Göteborg, Sverige (1986 - august 1986)
Stena AB, Sverige (august 1986 - juni 1987)
Compagnie Tunisienne de Navigation (Cotunav, CTN), Tunesien (juni 1987 - december 1987)
Stena AB, Sverige (december 1987 - 7. juni 1988)
Sealink British Ferries, England (7. juni 1988 - 16. september 1988)
Stena AB, Sverige (16. september 1988 - 8. november 1988)
Stena Shipping Line, Nassau, Bahamas (8. november 1988 - maj 1989)
Scandinavica Ltd., Nassau, Bahamas (maj 1989 - 15. maj 1989)
Compagnie Tunisienne de Navigation (Cotunav, CTN), Tunesien (15. maj 1989 - november 1989)
Scandinavica Ltd., Nassau, Bahamas (november 1989 - 15. november 1989)
Norway Line Invest K/S, Sandefjord, Norge (15. november 1989 - 4. april 1993)
Color Line AS, Oslo, Norge (4. april 1993 - 1. september 1994)
DFDS A/S, Danmark (1. september 1994 - 10. juli 1997)
Compagnie Tunisienne de Navigation (Cotunav, CTN), Tunesien (10. juli 1997 - 10. september 1997)
DFDS A/S, Danmark (10. september 1997 - 2. maj 2002)
Ministry of Defence, London, England (24. september 1997 - 28. september 1997)
DFDS A/S, Danmark (28. september 1997 - 10. maj 1998)
Compagnie Tunisienne de Navigation (Cotunav, CTN), Tunesien (10. maj 1998 - 9. september 1998)
DFDS A/S, Danmark (9. september 1998 - 1. juli 2001)
Compagnie Tunisienne de Navigation (Cotunav, CTN), Tunesien (1. juli 2001 - oktober 2001)
Statsvirksomheden Bornholmstrafikken, Rønne, Danmark (5. oktober 2001 - 29. november 2001)
DFDS A/S, Danmark (29. november 2001 - 21. februar 2002)
Nato (21. februar 2002 - 23. marts 2002)
DFDS A/S, Danmark (23. marts 200 - 2. maj 2002)
Reca Marmara Nakliyat Denizcilik Isletmesi T.A.S. (RECA Handels GmbH und Reiseagentur), Cesme, Tyrkiet (2. maj 2002 - maj 2010)
C-bed BV, Holland (maj 2010 - 17. april 2018)
Ambition Maritime SA (Arkoumanis), Piræus, Grækenland (17. april 2018 - 20. september 2019)
European Seaways Inc., Grækenland (sommeren 2019 - 2020)
Strandfaraskip Landsins, Tórshavn, Færøerne (20. september 2019 - 12. oktober 2019)
Ambition Maritime SA (Arkoumanis), Piræus, Grækenland (12. oktober 2019 - 16. juli 2021)
Galazio Shipping CO, Athen, Grækenland (16. juli 2021 - )

Historiske ISM:

V SHIPS LEISURE SAM (29. januar 2003 - 26. maj 2010)
TRANSNAUTIC SHIP MANAGEMENT (26. maj 2010 - 19. april 2018)
Ukendt (18. april 2018 - 12. september 2018)
A-SHIPS MANAGEMENT SA (12. september 2018 - 1. juli 2021)
GALAZIO SHIPPING CO (1. juli 2021 - )

Historiske Ruter:

Göteborg - Travemünde (17. maj 1974 - 25. august 1981)
Göteborg - Frederikshavn (1977)
Göteborg - Kiel (14. september 1981 - 5. april 1987)
Göteborg - Frederikshavn (april 1987 - juni 1987)
Tunis - Genova (juni 1987 - 1987)
Göteborg - Frederikshavn - Moss (1988 - 1989)
Dover - Calais (7. juni 1988 - 16. september 1988)
Dover - Zeebrugge (7. juni 1988 - 16. september 1988)
Tunis - Genova / Marseille (15. maj 1989 - november 1989)
Bergen - Stavanger - Amsterdam (29. marts 1990 - 1991)
Bergen - Stavanger - Newcastle (29. marts 1990 - 1. september 1994)
Esbjerg - Harwich (2. april 1995 - 9. april 1995)
Esbjerg - Newcastle - Hamburg (10. april 1995 - 28. marts 1996)
Ijmuiden - Newcastle - Hamburg (29. marts 1996 - juli 1997)
Tunis - Genova / Marseille (10. juli 1997 - 10. september 1997)
Ijmuiden - Newcastle (1. november 1997 - 1998)
Tunis - Genova / Marseille (10. maj 1998 - 9. september 1998)
Ijmuiden - Newcastle (21. april 1999 - 23. juni 2001)
Tunis - Genova / Marseille (1. juli 2001 - oktober 2001)
Rønne - København (8. oktober 2001 - 28. november 2001)
Cesme - Brindisi - Ancona (11. maj 2002 - 2010)
Hotelskib (august 2010 - 2017)
Igoumenitsa - Korfu - Brindisi (ca. juni 2019 - september 2019)
Tórshavn - Tvøroyri (afløserfærge) (20. september 2019 - 12. oktober 2019)
Brindisi - Vlorë (12. december 2019 - 2020)

Historiske Flag:

Sverige (10. maj 1974 - november 1988)
Bahamas (november 1988 - 22. november 1989)
Norge (22. november 1989 - 1. september 1994)
Danmark (1. september 1994 - 2. maj 2002)
Tyrkiet (2. maj 2002 - maj 2010)
Storbritannien (maj 2010 - 17. april 2018)
Cypern (17. april 2018 - 16. juli 2021)
Comorerne (16. juli 2021 - )

Historiske Hjemsteder:

Göteborg (10. maj 1974 - november 1988)
Nassau (november 1988 - 22. november 1989)
Bergen (22. november 1989 - 1. september 1994)
Esbjerg (1. september 1994 - 2. maj 2002)
Istanbul (2. maj 2002 - maj 2010)
London (maj 2010 - 17. april 2018)
Limassol (17. april 2018 - 16. juli 2021)
Moroni (16. juli 2021 - )

Historiske Kaldesignal:

LAZB (21. november 1989 - 1. september 1994)
OXVM (1. september 1994 - 29. november 2001)
OXVM6 (29. november 2001 - 2. maj 2002)
TCCI6 (2. maj 2002 - maj 2010)
2DKR8 (maj 2010 - 17. april 2018)
5BZN4 (17. april 2018 - 16. juli 2021)
2DKR8 (16. juli 2021 - )

Historiske MMSI:

235079807 (maj 2010 - 17. april 2018)
209274000 (17. april 2018 - 16. juli 2021)
620872000 (16. juli 2021 - )

Historik Pennant::
Historiske Havnekendings Nr.:
Historiske Kontrol-numre:

A 462 (1. september 1994 - 2. maj 2002)

Historiske P&I forsikrings-selskab:

The Ship owners' Mutual P&I Association (Luxembourg) (24. juli 2019 - )

Historisk type:
Historiske klasseselskaber:

DNV (IACS) ? - 31. oktober 2012)
Registro Italiano Navale (IACS) (31. oktober 2012 - 13. august 2020)
Polish Register of Shipping (IACS) (13. august 2020 - 7. juli 2021)

Kaptajn:
Søsterskibe:
Projekteret:
Projekteret:
Bestilt:
10. juli 1972
Bestilt:
Første Stål Skåret:
Kølstrakt:
20. februar 1973
Kølstrakt:
Søsat:
1. oktober 1973
Søsat:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Bilbrev:
Færdig:
Leveret:
10. maj 1974
Leveret:
Døbt:
Døbt Sted:
Gudmor:
Jomfrurejse:
16. maj 1974
Jomfrurejse rute:
Göteborg - Travemünde
Udgået:
Solgt til Skrotning:
Solgt til Skrotning:
Skrottet :
Skrottet:
Forlist:
Renoveret:
Hændelser og særlige begivenheder:
Tid / PeriodeBegivenhed / Hændelse
16. juli 2021Afgik fra Katakolo i Grækenland, med destination Colombo, Sri Lanka og videre til Ghittagong, Bangladesh for ophugning.
14. juni 2022Ankom til Bhavnagar ankerplads.
17. juni 2022Ankom til Alang ankerplads.
18. juni 2022Sat på stranden Alang i Inden.
Horn:
Noter:
Søskende:

Billeder

Billeder:

Statistik

Statistik:
Oprettet:
30. august 2021 17:35
Sidst opdateret:
24. november 2023 15:53
Hvor er PRINCESS?:

Nicolaj Jepsen

Indehaver af siden.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Du kan ikke kopiere indhold fra denne side.
Har du brug for billeder, kan du kontakte mig via Kontakt formularen, som findes øverst til højre.