Hoveddata

Billede
IMO
9065376
MMSI
412104000
ENI
Kaldesignal
BOAL
Hjemhavn
Shanghai
Pennant
Egenskab
Klasse
Byggeår
1994
Byggepris
YEN 5,17 millioner
Stenfisker-nummer
Kontrol-nummer
Skibsregister-nummer
Havnekending Nr.
EU-identifikation
Ophugget
Forlist
Udgået
Levetid
0
Levetid
Nyt IMO
Tidligere IMO
Note Hoveddata

Dimensioner

Længde
143meter
Længde imellem perpendikulær
0
LOA
156,69meter
Længde bovspryd
0
LOA incl. bovspryd
0
Bredde
23meter
Bredde Ext.
0
Bredde Ext. (incl. redningsbåd)
0
Bredde hvert skrog
0
Højde (Airdraft)
35,23meter
Dybgang
6,2meter
Dybgang design
0
Dybgang Ro-Ro
0
Dybgang Ro-Pax
0
Dybgang med ride control
0
Dybgang uden ride control
0
Dybgang med stabilisator
0
Dybgang uden stabilisator
0
Dybgang is klasse
0
Dybde
14,8meter
Dybde til hoveddæk
8,5meter
Dybde til øvredæk
0
Dybde til vejrdæk
0
Dybde nedre dæk
0
Dybde shelter dæk
0
Dybde båddæk
0
Dybde til togdæk
0
Dybde til bildæk / RO-RO dæk
0
Dybde til top dæk
0
Dybde til passager landgang
0
Dybde salon dæk
0
Dybde til promenadedæk
0
Dybde skot dæk
0
Load line længde
0
Load line Bredde
0
Længde bro til stævn
0
Længde bro til hæk
0
Bredde Brovinger
0
Fribord
Køl til mast
0
Køl til skorsten
0
Mastetop over havoverfladen
0
Højde på skorsten
0
Broens øjehøjde
0
Højde til båddæk
0
Højde til vejrdæk
0
Højde til hoveddæk
0
Højde øvredæk
0
Højde til dæk 3
0
Stævn udhæng
0
Agter udhæng
0
Bulb Længde
0
Frihøjde Vogndæk
0
Deplacement
0
Rækkevidde
0
Længde promenade dæk
0
Bredde promenade dæk
0
Højde promenade dæk
0
Skrog seperation
0
Testdybde
Note Dimensioner

Skrog

Værft
Onomichi Zosen K.K., Onomichi, Japan
Skrog nr.
372
Værft Skroget
Skrog nr. / Skrogværft
Skrogform
Skrog konstruktion
Skot
Skot olie
Gennemgående Dæk
Dæk delvise
Dæk Total
Skrog beskrivelse
Design
Outfitter
Towing tank
Model test
Aluminium
Manøvreringstest
Vindues vasker
Koøjer
Vinduer
Bro
Vinduer
Døre
Kahytter
Luger
Rør
Maling
Chugoku
Fortøjningsspil
Isbrydende Kapacitet
0

Maskine

Beskrivelse

2 stk. Pielstick 14PC2-6V diesel, 5516 kW
3 stk. Daihatsu 6DL-24 diesel hjælpemaskine, 880 kW

Effekt
11.032KW
BHP
15000BHP
rpm
520
Boring
0
Slaglængde
0
Middel effektivt tryk
0
Stempel hastighed
0
Hjælpemaskineri
Batterier
Design Max Hastighed
24,219knob
Trial Speed
0
Servicefart
21knob
Note servicefart
Økonomifart
0
Hastighed for sejl
0
Fart uddykket
0
Fart neddykket
0
Maskine bygge sted
Maskine Bygge dato
Drivmiddel
Olie
Brændstof-kvalitet
Brændstof-forbrug
58,6tons i døgnet
Havneforbrug
0
Brændstof optimering
Brændstof-forbrug Note
Propeller
2
Propeller Type
Escherwyss
Propel Diameter
4,45meter
Propel RPM
Propelaksel længde
0
Aksel diameter
Padlehjul
Padlehjul effekt
0
Padlehjul diameter
Bovpropeller
1
Bovpropel Producent
Kawasaki
Bovproller Effekt
790KW pr. stk.
Bovproller Effekt
0
Bovpropel diameter
0
Hækpropeller
Hækpropel Producent
Hækpropeller effekt
0
Hækpropeller effekt
0
Hækpropel diameter
0
Ror
Stabilisator
2 stk. B+V finne-stabilisator (en i hver side)
Ride control
Generatorer
Strømspænding
0
Belysnings-spænding
0
Frekvens
0
Nødgenerator
Akselgeneratorer
Kedler
Kedler Type
Starter type
Udstødnings-gaskedel
Gear reduktion
Akselsystem
Fremdriftkontrol
Styremaskine
Trykluft receivers
Anti vibration
Vibrations beregning
Automatisering af maskinrum
Motorovervågning
Heeling-system
Stabilitetsberegning
Dæks maskineri
Landstrøm
Scrubber
Elinstalationer
Separatorer
Kompressorer
Renseanlæg
Forbrændingsanlæg
Master
Mastehøjde
0
Sejl
Sejl Areal
0
Rotorsejl
Note: Rotorsejl
Tovværk
Tovender
Noter maskinen

Management

Rederi

CHINA-JAPAN INTL FERRY CO LTD, Shanghai, Kina

Rederi IMO
1397240
Ejer

CHINA-JAPAN INTL FERRY CO LTD, Shanghai, Kina

Ejer IMO
1397240
ISM Manager

CHINA-JAPAN INTL FERRY CO LTD, Shanghai, Kina

ISM IMO
1397240
Klassen leveret
Klassen suspenderet
Skibsregister-nummer
DNV GL id
Lloys's
BV Reg
RI
ABS
CRS
RS
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
94U2006
Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
Korean ship register
Polish Register of Shipping (IACS)
Biro Klasifikasi Indonesia
Dromon Bureau of Shipping
Note: classification
P&I Forsikrings selskab
Assuranceforeningen Skuld - Norway
Station
Mægler
Rute
Sejltid

Tonnage

Bruttotonnage
14.543tons
Nettotonnage
4.595tons
Bruttoregisterton
0
Nettoregisterton
0
Dødvægt
4.321tons
Dødvægt design
0
Dødvægt Ro-Pax
0
Dødvægt Ro-Ro
0
Displacement
0
Displacement uddykket
0
Displacement neddykket
0
Bruttotonnage Suez
0
Bruttotonnage Panama
0
Nettoregisterton Suez
0
Nettoregisterton Panama
0
Note Tonnage

Kapacitet

Lastrum
Dæksplads
0
Gods kapacitet
Lastrum Note:
Containere
218TEU
Container 14mt
Kølecontainere / Reefer plugs
60
Udholdenhed
Pæletræk
0
Person kapacitet
Besætning
61
Besætning fordeling

Officere: 21
Besætning & Catering: 40

Passagerer
355PAX
Note Passagerer
Crew / Pax-forhold
Elever
Dæk
Passagerdæk
Fragtdæk
Kahytter
61
Dæk med kahytter
Køjer
355
Underkøjer
Hængekøjer
Sæder
Dækspladser
Kahytter med balkon
Andel af udvendige kahytter
Kahytter Typer

2 x Royal class: 4 PAX
8 x Special class: 16 PAX
12 x 1st class: 48 PAX
30 x 2nd class: 240 PAX
3 x Japanese style: 47 PAX

Kahyts størrelse
Kahytter Besætning
Køjer besætning
Beskrivelse
Biler
Lastbiler
Note: Lastbiler
Trailere
Kassetter
Note Trailere
Busser
242
Lanemeter
Camper stik
Note: RoRo / Bildæk
Jernbanespor
Jernbanespor længde
0
Note: Spor
Cykler
Lighters
Note: Kapacitet

Passager faciliteter

Passager faciliteter

Karaoke & Dancing: 38 PAX
Lounge: 30 PAX
Cafeteria: 122 PAX

Restauranter
Barer
Barer
Catering område
Note Spisesteder
Swimmingpool
Swimming pool
Spabad
Solarium
Butikker
Underholdning & højttaleranlæg
Audiovisuelt udstyr
Passager info system
Teater udstyr
Underholdningssystem
Pool udstyr
Tidligere Passager Faciliteter
Note forbrug

Indretning

Indretnings-arkitekt
Interiør
Kahyts lås
Pengeskabe i kahyt
Tæpper
Lofter
Gulve
Møbel & gardin-stof
0
Stof
Læder
Møbler
Stole
Flysæder
Dæk
Teak dæk
Dækbelægning
Fliser
Marmor
Laminat
Skiltning
Porcelæn
Minibar
Flysæder
Lamper i passager-områder
Lys
Strømforsyning
Telefon system
Glas dekorationer
Væg dekorationer
Sammenfoldelige vægge
Galleri udstyr

Tanke

Lasttankens kapacitet
Slop-tank kapacitet
Balasttanke
3.214m3
Balasttanke
0
Brændstof-tanke
529m3
Brændstof-tanke
0
HFO
0
HFO
0
LNG
0
Gasolie
0
Dieselolie
0
Dieselolie
0
Lavsvovl Diesel
0
Smøreolie
59m3
Smøreolie
0
Frisk Vand
435m3
Frisk Vand
0
Spildevand
0
Spildevand
0
Kloak Grå
0
Kloak Sort
0
Urin
0
Behandlet Vand
0
Slam
0
Vaskevand
0
Teknisk vand
0
Kedelfødevand
0
Krængnings-tanke
0
Krængnings-tanke
0
Trim tanke
0
LBC
0
Ferskvands-produktion
Tank Kapacitet
Spildevands-behandling
Taiko Kikai
Ballast Kontrol System
LNG tanke
Frisk Vand Anlæg
Brændstof / smøreolie separator
Skralde Kapacitet
0
Note: tanke

Sikkerhed

Rednings-udstyr
Redningsbåde
Redningsbåde type

Shigi

Redningsflåder
0
Note: Redningsflåde
Buoyant apparatus
Note Buoyant apparatus
Redningsveste
0
Redningskrandse
Design software
Mob-boat
CO2 anlæg
Davits
Marine evacuation system
MES kapacitet
MES System
Brand detektor system
Alarm & overvågning
Brand alarm system
Brandslukning
Kawasaki Safety
Brandslukningsmaskine
Ildslukker
Branddøre
Sprinkler
Nødbelysning
Vandtætte døre
Survey TV
Nød belysning
GMDSS
Sikkerheds glas
Marine escape system
Evakuerings-system
Nødautomatisering
Note: sikkerhed

Udstyr

Ramper
Ramper

Hæk quarter rampe: 21,0 x 7,5 meter. (LxB)
FH: 5,4 meter. max 60 tons

Adgangsveje
Nakata
Linkspan design
Køretøjs-elevator
Udstyr
Elevator
Elevatorer
Rulletrapper
Tender
Ankerkæde længde
0
Ankerkæde diameter
0
Karakter af ankerkæder
Anker total vægt
0
Ankre
Kraner
Proviant kran: Koei Sangyo
Laste computer
TV
Air Condition
Namirei
AC-kølere
Ventilation
Fordampere
Pool sliding dome
Selvbetjeningstællere
Dispenser
Kabys
Pentry
Kassesystem
Proviant håndtering
Drikkevarer dispenser
Affald behandling
Affaldsskakt
Kompostkværne
Zodiacs
Zodiac beskrivelse
Køling
Omvendt osmoseanlæg
Skinner
Aluminiums Paneler
Paneler
Toiletter
Vacum toiletter
Badeværelses-enheder
Elektriske installationer
Elektronik
Pooldæk cover
Lufttørringsanlæg
Vaskeri
Bildæk
Surringsudstyr
Pumper
Manifold
Septic Plant
Behandling af sort vand
Tank sounding
Wet units
Profiler
Platformkontrol
Helipad
Aluminiumslegering
Koblinger
Ben
Ben Længde
0
Hoved Slæbewire
Note Udstyr
Ventilation lastrum: Nishishiba

Historik

Historiske navne

XIN JIAN ZHEN (23. april 1994 - )

Historiske ejere

CHINA-JAPAN INTL FERRY CO LTD (23. april 1994 - )

Historiske Rederier

CHINA-JAPAN INTL FERRY CO LTD (23. april 1994 - )

Historiske ISM

CHINA-JAPAN INTL FERRY CO LTD (23. april 1994 - )

Historiske Ruter
Historiske Hjemsteder

Shanghai (23. april 1994 - )

Historiske Flag

Kina (23. april 1994 - )

Historiske Kaldesignal

BOAL (23. april 1994 - )

Historiske MMSI

412104000 (23. april 1994 - )

Historik Pennant:
Historiske Havnekendings Nr.
Historiske Kontrol-numre
Historiske P&I forsikringsselskab
Historisk type
Historiske klasseselskaber
Kaptajn
Søsterskibe
Projekteret
Bestilt
Bestilt
Første Stål Skåret
Kølstrakt
Kølstrakt
Søsat
12/01/1994
Søsat
Prøvetur
Prøvetur slut
Prøvetur
Prøvetur slut
Bilbrev
Færdig
Leveret
23/04/1994
Leveret
Døbt
Døbt Sted
Gudmor
Jomfrurejse
Jomfrurejse rute
Udgået
Skrottet
Renoveret
Hændelser og særlige begivenheder
Horn
Noter

Billeder

Billeder
Hvor er XIN JIAN ZHEN: