M/S WINSTON CHURCHILL på krydstogtrejse i de norske fjelde. Her i Geiranger Fjord. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.

MAYAN EMPRESS – IMO: 6718233

Hoveddata

Billede
M/S WINSTON CHURCHILL på krydstogtrejse i de norske fjelde. Her i Geiranger Fjord. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
M/S WINSTON CHURCHILL på krydstogtrejse i de norske fjelde. Her i Geiranger Fjord. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
IMO
6718233
MMSI
ENI
Kaldesignal
J8QZ3
Signalflag (kaldesignal)
Hjemhavn
Kingstown
Pennant
Typebetegnelse
Egenskab
Klasse
Byggeår
1967
Byggepris
Stenfisker-nummer
Kontrol-nummer
Skibsregister-nummer
DKK 51.000.000
Havnekending Nr.
Kendings-bogstaver
EU-identifikation
Sejl nr.
Ophugget
2004
Forlist
Udgået
Levetid
0
Levetid
1.157.500.800 år
Levetid
Nyt IMO
Tidligere IMO
Note Hoveddata
Søsterskib
0Ingen Poster

    Dimensioner

    Længde
    0
    Længde imellem perpendikulær
    125meter
    LOA
    140,65meter
    Længde incl. klapper
    0
    Længde SOLAS
    0
    Længde bovspryd
    0
    LOA incl. bovspryd
    0
    Bredde
    20,5meter
    Bredde Ext.
    20,53meter
    Bredde Ext. (incl. redningsbåd)
    0
    Bredde hvert skrog
    0
    Højde (Airdraft)
    0
    Skrog højde
    0
    Dybgang
    5,59meter
    Dybgang design
    0
    Dybgang Ro-Ro
    0
    Dybgang Ro-Pax
    0
    Dybgang med ride control
    0
    Dybgang uden ride control
    0
    Dybgang med stabilisator
    0
    Dybgang uden stabilisator
    0
    Dybgang is klasse
    0
    Dybgang for min
    0
    Dybgang for max
    0
    Dybgang midtskibs min.
    0
    Dybgang midtskibs max.
    0
    Dybgang agter min
    0
    Dybgang agter max
    0
    Dybde
    13,5meter
    Dybde til hoveddæk
    0
    Dybde til øvredæk
    0
    Dybde til vejrdæk
    0
    Dybde nedre dæk
    0
    Dybde shelter dæk
    0
    Dybde båddæk
    0
    Dybde til togdæk
    0
    Dybde til bildæk / RO-RO dæk
    0
    Dybde til top dæk
    0
    Dybde til passager landgang
    0
    Dybde salon dæk
    0
    Dybde til promenadedæk
    0
    Dybde skot dæk
    0
    Load line længde
    0
    Load line Bredde
    0
    Længde bro til stævn
    0
    Længde bro til hæk
    0
    Bredde Brovinger
    0
    Fribord
    0
    Køl til mast
    0
    Køl til skorsten
    0
    Mastetop over havoverfladen
    0
    Højde på skorsten
    0
    Broens øjehøjde
    0
    Højde til båddæk
    0
    Højde til vejrdæk
    0
    Højde til hoveddæk
    0
    Højde øvredæk
    0
    Højde til dæk 3
    0
    Stævn udhæng
    0
    Agter udhæng
    0
    Rise of Floor
    0
    Bulb Længde
    0
    Frihøjde Vogndæk
    0
    Længde på vogndæk
    0
    Deplacement
    0
    Rækkevidde
    0
    Længde promenade dæk
    0
    Bredde promenade dæk
    0
    Højde promenade dæk
    0
    Skrog seperation
    0
    Dimensionstal
    0
    Testdybde
    Note Dimensioner

    Skrog

    Værft
    Cantieri Navali del Tirreno Riuniti S.p.A., Riva Trigoso, Genova, Italien
    Skrog nr.
    277
    Værft Skroget
    Skrog nr. / Skrogværft
    Skrogform
    Skrog konstruktion
    Skot
    Skot olie
    Gennemgående Dæk
    Dæk delvise
    Dæk Total
    Skrog beskrivelse
    Design
    Outfitter
    Towing tank
    Model test
    Aluminium
    Manøvreringstest
    Lugetype
    Vindues vasker
    Koøjer
    Vinduer
    Bro
    Vinduer
    Døre
    Kahytter
    Magrodome
    Luger
    Luger
    Rør
    Maling
    Kabler
    Fortøjningsspil
    Fast ballast
    0
    Isbrydende Kapacitet
    0

    Maskine

    Beskrivelse

    2 stk. B&W 1050-VT2BF-110 (10-cylindre) diesel, 5222 kW

    Effekt
    10.444KW
    BHP
    14.000BHP
    IHK
    0
    rpm
    0
    Boring
    500mm.
    Slaglængde
    1.100mm.
    Middel effektivt tryk
    0
    Stempel hastighed
    0
    Hjælpe-maskineri
    Batterier
    Design Max Hastighed
    0
    Trial Speed
    0
    Servicefart
    21knob
    Note servicefart
    Økonomifart
    0
    Hastighed for sejl
    0
    Fart uddykket
    0
    Fart neddykket
    0
    Maskine bygge sted
    Maskine Bygge dato
    Drivmiddel
    Olie
    Brændstof-kvalitet
    Brændstof-forbrug
    0
    Havneforbrug
    0
    Brændstof optimering
    Brændstof-forbrug Note
    Propeller
    2
    Propeller Type
    fastbladet propel
    Propel Diameter
    0
    Propel RPM
    Propelaksel længde
    0
    Aksel diameter
    Padlehjul
    Padlehjul effekt
    0
    Padlehjul diameter
    Sidehjul
    Bovpropeller
    1
    Bovpropel Producent
    Bovproller Effekt
    Bovproller Effekt
    0
    Bovpropel Effekt
    0
    Bovpropel diameter
    0
    Hækpropeller
    Hækpropel Producent
    Hækpropeller effekt
    0
    Hækpropeller effekt
    0
    Hækpropel Effekt
    0
    Hækpropel diameter
    0
    Ror
    Stabilisator
    Ride control
    Generatorer
    Strøm-spænding
    0
    Belysnings-spænding
    0
    Frekvens
    0
    Nødgenerator
    Aksel-generatorer
    Kedler
    Kedler Type
    Starter type
    Udstødnings-gaskedel
    Gear reduktion
    Akselsystem
    Fremdriftkontrol
    Integreret fremdrift
    Styremaskine
    Trykluft receivers
    Anti vibration
    Vibrations beregning
    Automatisering af maskinrum
    Motorovervågning
    Heeling-system
    Stabilitetsberegning
    Dæks maskineri
    Landstrøm
    Scrubber
    Elinstalationer
    Separatorer
    Kompressorer
    Renseanlæg
    Forbrændingsanlæg
    Master
    Mastehøjde
    0
    Sejl
    Sejl Areal
    0
    Max. Sejl Areal
    0
    Rotorsejl
    Note: Rotorsejl
    Tovværk
    Tovender
    Noter maskinen

    Management

    Rederi

    EMERALD EMPRESS HOLDINGS, St. Petersburg, Florida, USA

    Rederi IMO
    1705920
    Ejer

    EMERALD EMPRESS HOLDINGS, St. Petersburg, Florida, USA

    Ejer IMO
    1705920
    ISM Manager
    ISM IMO
    Klassen leveret
    Klassen suspenderet
    Skibsregister-nummer
    DNV GL id
    Lloys's
    BV Reg
    RI
    ABS
    CRS
    RS
    CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
    Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
    Korean ship register
    Polish Register of Shipping (IACS)
    Biro Klasifikasi Indonesia
    Dromon Bureau of Shipping
    TL Register number
    Note: classification
    Station
    Mægler
    Rute
    Sejltid

    Tonnage

    Bruttotonnage
    10.513tons
    Nettotonnage
    4.778tons
    Bruttoregister-ton
    8.657,99tons
    Nettoregister-ton
    4.452,48tons
    Dødvægt
    2.235tons
    Dødvægt design
    0
    Dødvægt Ro-Pax
    0
    Dødvægt Ro-Ro
    0
    Displacement
    0
    Displacement uddykket
    0
    Displacement neddykket
    0
    Bruttotonnage Suez
    0
    Bruttotonnage Panama
    0
    Nettoregisterton Suez
    0
    Nettoregisterton Panama
    0
    Sikkerheds-tonnage
    0
    Note Tonnage

    Kapacitet

    Lastrum
    Dæksplads
    0
    Gods kapacitet
    Lastrum Note:
    Containere
    Containere
    Container 14mt
    Kølecontainere / Reefer plugs
    Note containere
    Udholdenhed
    Pæletræk
    0
    Biler
    180
    Lastbiler
    Note: Lastbiler
    Trailere
    Kassetter
    Note Trailere
    Busser
    Lanemeter
    Camper stik
    Note: RoRo / Bildæk
    Jernbanespor
    Jernbanespor længde
    0
    Note: Spor
    Cykler
    Lighters
    Note: Kapacitet

    Person Kapacitet

    Person kapacitet
    Besætning
    Besætning fordeling
    Passagerer
    462PAX
    Passagerer sommer
    Passagerer vinter
    Passagerer oceangående
    Passagerer kystfart
    Passagerer havnefart
    Note Passagerer
    Crew / Pax-forhold
    Elever
    Dæk
    Passagerdæk
    Fragtdæk
    Kahytter
    Dæk med kahytter
    Køjer
    390
    Underkøjer
    Hængekøjer
    Sæder
    Dækspladser
    Kahytter med balkon
    Andel af udvendige kahytter
    Kahytter Typer
    Kahyts størrelse
    Kahytter Besætning
    Køjer besætning
    Beskrivelse
    Note Person Kapacitet

    Passagerer: 124 PAX 1. klasse, 274 PAX 2. klasse, 64 PAX dæk (1967)

    Passager faciliteter

    Passager faciliteter
    Restauranter
    Barer
    Barer
    Catering område
    Note Spisesteder
    Swimmingpool
    Swimming pool
    Spabad
    Jacuzzi
    Vand-rutchebaner
    Solarium
    Butikker
    Underholdning & højttaleranlæg
    Audiovisuelt udstyr
    Passager info system
    Teater udstyr
    Underholdningssystem
    Pool udstyr
    Tidligere Passager Faciliteter
    Note forbrug

    Indretning

    Indretnings-arkitekt
    Interiør
    Kahyts lås
    Pengeskabe i kahyt
    Tæpper
    Lofter
    Gulve
    Møbel & gardin-stof
    0
    Stof
    Læder
    Møbler
    Stole
    Flysæder
    Dæk
    Teak dæk
    Dækbelægning
    Fliser
    Marmor
    Laminat
    Skiltning
    Porcelæn
    Minibar
    Flysæder
    Lamper i passager-områder
    Lys
    Strømforsyning
    Telefon system
    Glas dekorationer
    Væg dekorationer
    Væg panel
    Sammenfoldelige vægge
    Galleri udstyr

    Tanke

    Lasttankens kapacitet
    Slop-tank kapacitet
    Balasttanke
    0
    Balasttanke
    0
    Brændstof-tanke
    0
    Brændstof-tanke
    0
    HFO
    0
    HFO
    0
    LNG
    0
    Gasolie
    0
    Gasolie
    0
    Dieselolie
    0
    Dieselolie
    0
    Lavsvovl Diesel
    0
    Smøreolie
    0
    Smøreolie
    0
    Frisk Vand
    0
    Frisk Vand
    0
    Drikkevand
    0
    Spildevand
    0
    Spildevand
    0
    Kloak Grå
    0
    Kloak Sort
    0
    Urin
    0
    Behandlet Vand
    0
    Slam
    0
    Vaskevand
    0
    Teknisk vand
    0
    Kedelfødevand
    0
    Krængnings-tanke
    0
    Krængnings-tanke
    0
    Trim tanke
    0
    LBC
    0
    Ferskvands-produktion
    Tank Kapacitet
    Spildevands-behandling
    Ballast Kontrol System
    Krængningstanke
    LNG tanke
    Frisk Vand Anlæg
    Brændstof / smøreolie separator
    Skralde Kapacitet
    0
    Note: tanke

    Sikkerhed

    Rednings-udstyr
    Redningsbåde
    Redningsbåde type
    Redningsflåder
    0
    Note: Redningsflåde
    Buoyant apparatus
    Note Buoyant apparatus
    Redningsveste
    0
    Redningskrandse
    Design software
    Mob-boat
    CO2 anlæg
    Davits
    Marine evacuation system
    MES kapacitet
    MES System
    Brand detektor system
    Alarm & overvågning
    Brand alarm system
    Brandslukning
    Brandslukningsmaskine
    Ildslukker
    Branddøre
    Sprinkler
    Nødbelysning
    Vandtætte døre
    Survey TV
    Nød belysning
    GMDSS
    Sikkerheds glas
    Marine escape system
    Evakuerings-system
    Nødautomatisering
    Note: sikkerhed

    Udstyr

    Ramper
    Ramper
    Adgangsveje
    Linkspan design
    Køretøjs-elevator
    Udstyr
    Elevator
    Elevatorer
    Rulletrapper
    Tender
    Ankerkæde længde
    0
    Ankerkæde diameter
    0
    Karakter af ankerkæder
    Anker total vægt
    0
    Ankre
    Kraner
    Laste computer
    TV
    Air Condition
    AC-kølere
    Ventilation
    Fordampere
    Pool sliding dome
    Selvbetjeningstællere
    Dispenser
    Hotel & Management System
    Kabys
    Pentry
    Kassesystem
    Proviant håndtering
    Drikkevarer dispenser
    Affald behandling
    Affaldsskakt
    Kompostkværne
    Zodiacs
    Zodiac beskrivelse
    Køling
    Omvendt osmoseanlæg
    Skinner
    Aluminiums Paneler
    Paneler
    Toiletter
    Toiletter
    0
    Vacum toiletter
    Badeværelses-enheder
    Elektriske installationer
    Elektronik
    Pooldæk cover
    Lufttørringsanlæg
    Vaskeri
    Bildæk
    Surringsudstyr
    Pumper
    Manifold
    Septic Plant
    Behandling af sort vand
    Tank sounding
    Wet units
    Profiler
    Platformkontrol
    Helipad
    Aluminiumslegering
    Koblinger
    Ben
    Ben Længde
    0
    Hoved Slæbewire
    Note Udstyr

    Historik

    Historiske navne
    SkibsnavnPeriode
    Winston Churchill(19. maj 1967 - 4. juli 1996)
    Mayan Empress(4. juli 1996 - 24. januar 2004)
    Historiske ejere
    EjerPeriode
    Det Forenede Dampskibs-Selskab A/S - DFDS, København, Danmark(19. maj 1967 - 4. maj 1971)
    DFDS A/S, Danmark (4. maj 1971 - 26. december 1985)
    Mols-Linien A/S, Danmark(30. december 1985 - 1. september 1986)
    DFDS A/S, Danmark (1. september 1986 - 4. juli 1996)
    Emerald Empress Holding Ltd., Kingstown, Saint Vincent og Grenadinerne(4. juli 1996 - 24. januar 2004)
    Historiske Rederier
    RederiPeriode
    Det Forenede Dampskibs-Selskab A/S - DFDS, København, Danmark(19. maj 1967 - 4. maj 1971)
    DFDS A/S, Danmark (4. maj 1971 - 4. juli 1996)
    Emerald Empress Holding Ltd., Kingstown, Saint Vincent og Grenadinerne(4. juli 1996 - 24. januar 2004)
    CharterPeriode
    Den svenske stat (Invandrarverket), Sverige(10. oktober 1989 - 5. maj 1990)
    Nordisk Færgefart A/S, Faaborg, Danmark(6. oktober 1992 - 8. oktober 1992)
    TR-Line (TT-Line & Co. KG og Deutsche Seereederei Rostock GmbH), Rostock, Tyskland(3. november 1992 - 30. december 1992)
    Viking Life Saving Equipment A/S, Esbjerg, Danmark(17. november 1995)
    Viking Life Saving Equipment A/S, Esbjerg, Danmark(29. februar 1996 - 3. marts 1996)
    Viking Life Saving Equipment A/S, Esbjerg, Danmark(7. marts 1996 - 10. marts 1996)
    Historiske ISM
    Historiske Ruter
    RutePeriode
    Esbjerg - Harwich(2. juni 1967 - 21. maj 1978)
    Esbjerg - Newcastle(4. juni 1978 - 6. juni 1978)
    Esbjerg - Newcastle og Newcastle - Göteborg(7. juni 1978 - 26. september 1978)
    Esbjerg - Newcastle(27. september 1978 - maj 1979)
    Esbjerg - Harwich(maj 1979)
    Esbjerg - Newcastle og Newcastle - Göteborg(6. juni 1979 - 26. august 1979)
    Esbjerg - Newcastle(24. marts 1980 - 4. juni 1980)
    Esbjerg - Harwich(maj 1980)
    Esbjerg - Newcastle og Newcastle - Göteborg(4. juni 1980 - 30. august 1980)
    Esbjerg - Newcastle(30. august 1980 - 14. juni 1981)
    Esbjerg - Harwich(maj 1981)
    Esbjerg - Tórshavn(1. juni 1981 - 27. august 1981)
    Esbjerg - Harwich(1. februar 1982 - 26. februar 1982)
    Esbjerg - Newcastle(11. maj 1982 - 21. maj 1982)
    Esbjerg - Tórshavn(24. maj 1982 - 9. september 1982)
    Esbjerg - Newcastle(24. maj 1982 - 13. september 1982)
    Esbjerg - Plymouth - Åndalsnes - Ålesund - Esbjerg - Southampton - Granvin - Esbjerg - Granvin - Harstad - Southampton - Esbjerg(3. januar 1983 - 23. marts 1983)
    Esbjerg - Harwich(29. maj 1983 - 4. juni 1983)
    Esbjerg - Newcastle / Tórshavn(6. juni 1983 - 5. september 1983)
    Esbjerg - Oslo - Ålesund - Åndalsnes - Trondheim - Tromsø - Plymouth - Esbjerg(7. marts 1984 - 28. marts 1984)
    København - Tórshavn(16. juni 1984 - 18. august 1984)
    Esbjerg - Newcastle / Tórshavn(6. januar 1985 - 19. april 1985)
    København - Oslo - Åndalsnes - Tromsø - Plymouth - København(7. marts 1985 - 29. marts 1985)
    København - Narvik - Mo i Rana - Åndalsnes - Ålesund - Harstad - Esbjerg(22. februar 1986 - 10. marts 1986)
    Esbjerg - Newcastle / Tórshavn(5. juni 1986 - 18. august 1986)
    Esbjerg - Plymouth - Cardigan Bay - Bay of Jura - Moray Firth - Larvik - København - Eckernförde Bucht - Esbjerg(27. august 1986 - 25. september 1986)
    Esbjerg - Nordkap - Ålesund - Trondheim - Bodø - Honningsvåg - Harstad - Lærdal - Bergen - Esbjerg(7. maj 1987 - 3. juni 1987)
    Esbjerg - Newcastle / Tórshavn(4. juni 1987 - 17. august 1987)
    Krydstogter Esbjerg - Nordkap(18. august 1987 - 14. september 1987)
    Esbjerg - Newcastle - Bremerhaven - Immingham - Bremerhaven - Esbjerg(6. oktober 1987 - 22. oktober 1987)
    Esbjerg - Emden - Immingham - Bremerhaven - Newcastle - Esbjerg(23. oktober 1987 - 28. oktober 1987)
    Krydstogter Esbjerg - Nordkap(6. maj 1988 - 7. juni 1988)
    Esbjerg - Newcastle / Tórshavn(9. juni 1988 - 18. august 1988)
    Krydstogter Esbjerg - Nordkap(20. august 1988 - 21. september 1988)
    Krydstogter i Østersøen(24. september 1988 - 3. oktober 1988)
    Esbjerg - Bremerhaven - Newcastle - Bremerhaven - Esbjerg(5. oktober 1988 - 15. oktober 1988)
    Krydstogter Esbjerg - Nordkap(5. maj 1989 - 6. juni 1989)
    Esbjerg - Newcastle(8. august 1989 - 14. august 1989)
    Krydstogter Esbjerg - Nordkap(15. august 1989 - 8. september 1989)
    Krydstogter i Østersøen(9. september 1989 - 14. oktober 1989)
    Krydstogter Esbjerg - Nordkap(11. maj 1990 - 12. juni 1990)
    Esbjerg - Newcastle / Tórshavn(14. juni 1990 - 20. august 1990)
    Krydstogter(29. august 1990 - 13. oktober 1990)
    Krydstogter Esbjerg - Nordkap(3. maj 1991 - 10. juni 1991)
    Esbjerg - Newcastle / Tórshavn(13. juni 1991 - 18. august 1991)
    Krydstogter Esbjerg - Nordkap(21. august 1991 - 5. september 1991)
    Krydstogter i Østersøen(7. september 1991 - 5. oktober 1991)
    Krydstogter(12. marts 1992 - 1. maj 1992)
    Krydstogter Esbjerg - Nordkap(2. maj 1992 - 10. juni 1992)
    Esbjerg - Newcastle / Tórshavn(11. juni 1992 - 17. august 1992)
    Krydstogter Esbjerg - Nordkap(19. august 1992 - 3. september 1992)
    Krydstogter i Østersøen(5. september 1992 - 3. oktober 1992)
    Krydstogter i Østersøen(6. oktober 1992 - 8. oktober 1992)
    Rostock - Trelleborg(3. november 1992 - 30. december 1992)
    Esbjerg - Harwich(15. januar 1993 - 26. januar 1993)
    Esbjerg - Newcastle - Hamburg(1. april 1993 - 26. september 1993)
    Krydstogter i Østersøen(2. oktober 1993 - 9. oktober 1993)
    Esbjerg - Newcastle(1. marts 1994 - 28. marts 1994)
    Esbjerg - Newcastle - Hamburg(28. marts 1994 - 1. november 1994)
    Esbjerg - Lærdal - Åndalsnes - Ærøya - Esbjerg(19. februar 1995 - 5. marts 1995)
    Ijmuiden - Newcastle(18. maj 1995 - 13. september 1995)
    Historiske Flag
    FlagstatPeriode
    Danmark(19. maj 1967 - 4. juli 1996)
    Saint Vincent og Grenadinerne
    (4. juli 1996 - 24. januar 2004)
    Historiske Hjemsteder
    HjemstedPeriode
    Esbjerg(19. maj 1967 - 4. juli 1996)
    Kingstown(4. juli 1996 - 24. januar 2004)
    Historiske Kaldesignal
    KaldesignalPeriode
    [OVOD](19. maj 1967 - 4. juli 1996)
    [J8QZ3](4. juli 1996 - 24. januar 2004)
    Historiske MMSI
    Historik Pennant:
    Historiske Havnekendings Nr.
    Historiske Kontrol-numre
    Historiske P&I forsikrings-selskab
    Historisk type
    Historiske klasseselskaber
    Kaptajn
    Søsterskibe
    Projekteret
    Projekteret
    Bestilt
    14. juli 1965
    Bestilt
    Første Stål Skåret
    Kølstrakt
    15. januar 1966
    Kølstrakt
    Søsat
    25. april 1967
    Søsat
    Prøvetur
    Prøvetur slut
    Prøvetur
    Prøvetur slut
    Prøvetur
    Prøvetur slut
    Prøvetur
    Prøvetur slut
    Prøvetur
    Prøvetur slut
    Prøvetur
    Prøvetur slut
    Bilbrev
    Færdig
    Leveret
    19. maj 1967
    Leveret
    Døbt
    30. maj 1967
    Døbt Sted
    Greenwich
    Gudmor
    Jomfrurejse
    Jomfrurejse rute
    Udgået
    Solgt til Skrotning
    Solgt til Skrotning
    Skrottet
    22. januar 2004
    Skrottet
    Forlist
    Renoveret
    Hændelser og særlige begivenheder
    Tid / PeriodeBegivenhed / Hændelse
    26. august 1979 - 29. august 1979Grundstødt, delvist sunket og bjærget.
    3. april 1996Brand ombord.
    22. januar 2004Ankom til Alang, Indien for ophugning.
    Horn
    Noter

    Billeder

    Billeder
    M/S WINSTON CHURCHILL på krydstogtrejse i de norske fjelde. Her i Geiranger Fjord. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    M/S WINSTON CHURCHILL på krydstogtrejse i de norske fjelde. Her i Geiranger Fjord. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    M/S WINSTON CHURCHILL på krydstogtrejse. Var indsat på rute fra Esbjerg med anløb af Newcastle, Færøerne og Norge. Foto: Jørgen Marcussen. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    M/S WINSTON CHURCHILL på krydstogtrejse. Var indsat på rute fra Esbjerg med anløb af Newcastle, Færøerne og Norge. Foto: Jørgen Marcussen. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    M/S WINSTON CHURCHILL under afsejling fra ukendt havn. En del passagerer på dækket befinder sig på dækket. Foto: Andre Jensen. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    M/S WINSTON CHURCHILL under afsejling fra ukendt havn. En del passagerer på dækket befinder sig på dækket. Foto: Andre Jensen. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    M/S WINSTON CHURCHILL under afsejling fra ukendt havn. En del passagerer på dækket befinder sig på dækket. Foto: Andre Jensen. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    M/S WINSTON CHURCHILL under afsejling fra ukendt havn. En del passagerer på dækket befinder sig på dækket. Foto: Andre Jensen. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    M/S WINSTON CHURCHILL under afsejling fra ukendt havn. En del passagerer på dækket befinder sig på dækket. Foto: Andre Jensen. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    M/S WINSTON CHURCHILL under afsejling fra ukendt havn. En del passagerer på dækket befinder sig på dækket. Foto: Andre Jensen. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    M/S WINSTON CHURCHILL under indsejling i ukendt havn. Foto: Andre Jensen. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    M/S WINSTON CHURCHILL under indsejling i ukendt havn. Foto: Andre Jensen. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    Passagerskibet M/S WINSTON CHURCHILL i Esbjerg Havn, den 8. april 1991. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.
    Passagerskibet M/S WINSTON CHURCHILL i Esbjerg Havn, den 8. april 1991. Billede fra MS Museet for Søfarts samling (mfs.dk). Dette billede er licenseret under CC BY-NC-SA 2.0.

    Statistik

    Statistik
    Oprettet
    6. marts 2022 17:31
    Sidst opdateret
    7. marts 2022 12:01

    Skriv en kommentar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *