Maritime Billeder & Data

MOBY DREA – IMO: 7361312

Hoveddata

Billede:
IMO:
7361312
MMSI:
247162200
ENI:
Kaldesignal:
IBQI
Hjemhavn:
NAPOLI
Pennant:
Typebetegnelse:
Egenskab:
Klasse:
Byggeår:
1975
Byggepris:
Stenfisker-nummer:
Kontrol-nummer:
Skibsregister-nummer:
Havnekending Nr.:
Kendings-bogstaver:
EU-identifikation:
Sejl nr.:
Ophugget:
Forlist:
Udgået:
Levetid:
0
Levetid:
Levetid:
Nyt IMO:
Tidligere IMO:
Note Hoveddata:

Dimensioner

Længde:
166,94meter
Længde imellem perpendikulær:
0
LOA:
184,36meter
Længde incl. klapper:
0
Længde SOLAS:
0
Længde bovspryd:
0
LOA incl. bovspryd:
0
Bredde:
26,4meter
Bredde Ext.:
0
Bredde Ext. (incl. redningsbåd):
0
Bredde hvert skrog:
0
Højde (Airdraft):
0
Skrog højde:
0
Dybgang:
6,3meter
Dybgang design:
0
Dybgang Ro-Ro:
0
Dybgang Ro-Pax:
0
Dybgang med ride control:
0
Dybgang uden ride control:
0
Dybgang med stabilisator:
0
Dybgang uden stabilisator:
0
Dybgang is klasse:
0
Dybgang for min:
0
Dybgang for max:
0
Dybgang midtskibs min.:
0
Dybgang midtskibs max.:
0
Dybgang agter min:
0
Dybgang agter max:
0
Dybde:
13,4meter
Dybde til hoveddæk:
13,4meter
Dybde til øvredæk:
0
Dybde til vejrdæk:
0
Dybde nedre dæk:
0
Dybde shelter dæk:
0
Dybde båddæk:
0
Dybde til togdæk:
0
Dybde til bildæk / RO-RO dæk:
8meter.
Dybde til top dæk:
0
Dybde til passager landgang:
0
Dybde salon dæk:
0
Dybde til promenadedæk:
0
Dybde skot dæk:
0
Load line længde:
163,186meter
Load line Bredde:
23,4meter
Længde bro til stævn:
0
Længde bro til hæk:
0
Bredde Brovinger:
0
Fribord:
7.900mm.
Køl til mast:
0
Køl til skorsten:
0
Mastetop over havoverfladen:
0
Højde på skorsten:
0
Broens øjehøjde:
0
Højde til båddæk:
0
Højde til vejrdæk:
0
Højde til hoveddæk:
0
Højde øvredæk:
0
Højde til dæk 3:
0
Stævn udhæng:
0
Agter udhæng:
0
Rise of Floor:
0
Bulb Længde:
0
Frihøjde Vogndæk:
4,5meter
Længde på vogndæk:
0
Deplacement:
0
Rækkevidde:
0
Længde promenade dæk:
0
Bredde promenade dæk:
0
Højde promenade dæk:
0
Skrog seperation:
0
Dimensionstal:
0
Testdybde:
Note Dimensioner:

Skrog

Værft:
Lübecker Flender-Werke AG, Lübeck, Tyskland
Skrog nr.:
608
Værft Skroget:
Skrog nr. / Skrogværft:
Skrogform:
Skrog konstruktion:
Skot:
Skot olie:
Gennemgående Dæk:
9
Dæk delvise:
Dæk Total:
Skrog beskrivelse:
Design:

Knud E. Hansen A/S: forslag
Salenrederiena (Tor Line)

Outfitter:
Towing tank:
Model test:
Aluminium:
Manøvreringstest:
Lugetype:
Vindues vasker:
Koøjer:
Vinduer:
Bro:
Vinduer:
Døre:
Kahytter:
Magrodome:
Luger:
Luger:
Rør:
Maling:
Kabler:
Fortøjningsspil:
Fast ballast:
0
Isbrydende Kapacitet:
0

Maskine

Beskrivelse:

4 stk. SEMT-Pielstick PC3V diesel, 8385 kW
6 stk. Wärtsilä 824TS diesel hjælpemaskine, 941 kW

Effekt :
33.540KW
BHP:
45.600BHP
IHK:
0
rpm:
0
Boring:
0
Slaglængde:
0
Middel effektivt tryk:
0
Stempel hastighed:
0
Hjælpe-maskineri:
Batterier:
Design Max Hastighed:
27,5knob
Trial Speed:
26knob
Servicefart:
24,5knob
Note servicefart:
Økonomifart:
0
Hastighed for sejl:
0
Fart uddykket:
0
Fart neddykket:
0
Maskine bygge sted:
Maskine Bygge dato:
Drivmiddel:
Olie
Brændstof-kvalitet:
Brændstof-forbrug:
0
Havneforbrug:
0
Brændstof optimering:
Brændstof-forbrug Note:
Propeller:
2
Propeller Type:
KaMeWa propel med justerbare skrueblade
Propel Diameter:
0
Propel RPM:
195
Propelaksel længde:
0
Aksel diameter:
Padlehjul:
Padlehjul effekt:
0
Padlehjul diameter:
Sidehjul:
Bovpropeller:
2
Bovpropel Producent:
KaMeWa
Bovproller Effekt:
735KW pr. stk.
Bovproller Effekt:
0
Bovpropel Effekt:
0
Bovpropel diameter:
0
Hækpropeller:
Hækpropel Producent:
Hækpropeller effekt:
0
Hækpropeller effekt:
0
Hækpropel Effekt:
0
Hækpropel diameter:
0
Ror:
Stabilisator:
2 stk. AEG Denny Brown finne-stabilisator (en i hver side)
Ride control:
Generatorer:
Strøm-spænding:
0
Belysnings-spænding:
0
Frekvens:
0
Nødgenerator:
Aksel-generatorer:
Kedler:
Kedler Type:
Starter type:
Udstødnings-gaskedel:
Gear reduktion:
Akselsystem:
Fremdriftkontrol:
Integreret fremdrift:
Styremaskine:
Trykluft receivers:
Anti vibration:
Vibrations beregning:
Automatisering af maskinrum:
Motorovervågning:
Heeling-system:
Stabilitetsberegning:
Dæks maskineri:
Landstrøm:
Scrubber:
Elinstalationer:
Separatorer:
Kompressorer:
Renseanlæg:
Forbrændingsanlæg:
Master:
Mastehøjde:
0
Sejl:
Sejl Areal:
0
Max. Sejl Areal:
0
Rotorsejl:
Note: Rotorsejl:
Tovværk:
Tovender:
Noter maskinen:

Management

Ejer:

MOBY SPA, Livorno, Italien

Ejer IMO:
0254141
Rederi:

MOBY SPA, Livorno, Italien

Rederi IMO:
0254141
ISM Manager:

MOBY SPA, Livorno, Italien

ISM IMO:
0254141
Klassen leveret:
Klassen suspenderet:
Skibsregister-nummer:
DNV GL id:
Lloys's:
BV Reg:
RI:
81719
ABS:
CRS:
RS:
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY:
Nippon Kaiji Kyokai (IACS):
Korean ship register:
Polish Register of Shipping (IACS):
Biro Klasifikasi Indonesia:
Dromon Bureau of Shipping:
TL Register number:
Note: classification:
Station:
Mægler:
Rute:
Sejltid:

Tonnage

Bruttotonnage:
22.528tons
Nettotonnage:
12.518tons
Bruttoregister-ton:
0
Nettoregister-ton:
0
Dødvægt:
3.335tons
Dødvægt design:
0
Dødvægt Ro-Pax:
0
Dødvægt Ro-Ro:
0
Displacement:
0
Displacement uddykket:
0
Displacement neddykket:
0
Bruttotonnage Suez:
0
Bruttotonnage Panama:
0
Nettoregisterton Suez:
0
Nettoregisterton Panama:
0
Sikkerheds-tonnage:
0
Note Tonnage:

Kapacitet

Lastrum:
Dæksplads:
0
Gods kapacitet:
Lastrum Note::
Containere:
Containere:
Container 14mt:
Kølecontainere / Reefer plugs:
Note containere:
Udholdenhed:
Pæletræk:
0
Biler:
375
Lastbiler:
Note: Lastbiler:
Trailere:
70Trailere
Kassetter:
Note Trailere:
Busser:
Lanemeter:
Camper stik:
Note: RoRo / Bildæk:

Hængedæk: FH 1,80 meter, 150 biler.
Hoveddæk: FH 4,50 meter, 225 biler, 70 lanemeter.

FH: frihøjde

Jernbanespor:
Jernbanespor længde:
0
Note: Spor:
Cykler:
Lighters:
Note: Kapacitet:

Person Kapacitet

Person kapacitet:
Besætning:
140
Besætning fordeling:
Passagerer:
1704PAX
Passagerer sommer:
Passagerer vinter:
Passagerer oceangående:
Passagerer kystfart:
Passagerer havnefart:
Note Passagerer:
Crew / Pax-forhold:
Elever:
Dæk:
Passagerdæk:
Fragtdæk:
Kahytter:
Dæk med kahytter:
Køjer:
Underkøjer:
Hængekøjer:
Sæder:
Dækspladser:
Kahytter med balkon:
Andel af udvendige kahytter:
Kahytter Typer:

11 x Commodore: 8 PAX
116 x 4 sengs udvendig kahyt: 464 PAX
44 x 3 sengs udvendig kahyt: 132 PAX
26 x 2 sengs udvendig kahyt: 52 PAX
86 x 4 sengs indvendig kahyt: 344 PAX
44 x 3 sengs indvendig kahyt: 132 PAX
20 x 4 sengs alagi: 80 PAX
4 x handicap: 8 PAX
Sovesal:

Kahyts størrelse:
Kahytter Besætning:
Køjer besætning:
Beskrivelse:
Note Person Kapacitet:

Passager faciliteter

Passager faciliteter:

A la carte Blue Riband: 280 PAX
Seven Seas Buffet: 308 PAX
Jolly roger Self Service: 212 PAX
Columbus Night Club: 276 PAX
Video disco: 212 PAX
Admiral pub: 100 PAX
Arcade bar: 90 PAX
Conferance Room*: 170 PAX
Cinemas: 33+26 PAX

* 9 rum

Restauranter:
Barer:
Barer:
Catering område:
Note Spisesteder:
Swimmingpool:
Swimming pool:
Spabad:
Jacuzzi:
Vand-rutchebaner:
Solarium:
Butikker:
Underholdning & højttaleranlæg:
Audiovisuelt udstyr:
Passager info system:
Teater udstyr:
Underholdningssystem:
Pool udstyr:
Tidligere Passager Faciliteter:
Note forbrug:

Indretning

Indretnings-arkitekt:
Interiør:
Kahyts lås:
Pengeskabe i kahyt:
Tæpper:
Lofter:
Gulve:
Møbel & gardin-stof:
0
Stof:
Læder:
Møbler:
Stole:
Flysæder:
Dæk:
Teak dæk:
Dækbelægning:
Fliser:
Marmor:
Laminat:
Skiltning:
Porcelæn:
Minibar:
Flysæder:
Lamper i passager-områder:
Lys:
Strømforsyning:
220V
Telefon system:
Glas dekorationer:
Væg dekorationer:
Væg panel:
Sammenfoldelige vægge:
Galleri udstyr:

Tanke

Lasttankens kapacitet:
Slop-tank kapacitet:
Balasttanke:
0
Balasttanke:
0
Brændstof-tanke:
0
Brændstof-tanke:
0
HFO:
0
HFO:
0
LNG:
0
Gasolie:
0
Gasolie:
0
Dieselolie:
0
Dieselolie:
0
Lavsvovl Diesel:
0
Smøreolie:
0
Smøreolie:
0
Frisk Vand:
0
Frisk Vand:
0
Drikkevand:
0
Spildevand:
0
Spildevand:
0
Kloak Grå:
0
Kloak Sort:
0
Urin:
0
Behandlet Vand:
0
Slam:
0
Vaskevand:
0
Teknisk vand:
0
Kedelfødevand:
0
Krængnings-tanke:
0
Krængnings-tanke:
0
Trim tanke:
0
LBC:
0
Ferskvands-produktion:
Tank Kapacitet:
Spildevands-behandling:
Ballast Kontrol System:
Krængningstanke:
LNG tanke:
Frisk Vand Anlæg:
Brændstof / smøreolie separator:
Skralde Kapacitet:
0
Note: tanke:

Sikkerhed

Rednings-udstyr:
Redningsbåde:
Redningsbåde type:
Redningsflåder:
0
Note: Redningsflåde:
Buoyant apparatus:
Note Buoyant apparatus:
Redningsveste:
0
Redningskrandse:
Design software:
Mob-boat:
CO2 anlæg:
Davits:
Marine evacuation system:
MES kapacitet:
MES System:
Brand detektor system:
Alarm & overvågning:
Brand alarm system:
Brandslukning:
Brandslukningsmaskine:
Ildslukker:
Branddøre:
Sprinkler:
Nødbelysning:
Vandtætte døre:
Survey TV:
Nød belysning:
GMDSS:
Sikkerheds glas:
Marine escape system:
Evakuerings-system:
Nødautomatisering:
Note: sikkerhed:

Udstyr

Ramper:
Ramper:

Side port: 1,80 x 3,5 meter (HxB)
2 hæk ramper på hver: 12 x 9 meter. (LxB)

Adgangsveje:
Linkspan design:
Køretøjs-elevator:
Udstyr:
Elevator:
Elevatorer:
Rulletrapper:
Tender:
Ankerkæde længde:
0
Ankerkæde diameter:
0
Karakter af ankerkæder:
Anker total vægt:
0
Ankre:
Kraner:
Laste computer:
TV:
Air Condition:
AC-kølere:
Ventilation:
Fordampere:
Pool sliding dome:
Selvbetjeningstællere:
Dispenser:
Hotel & Management System:
Kabys:
Pentry:
Kassesystem:
Proviant håndtering:
Drikkevarer dispenser:
Affald behandling:
Affaldsskakt:
Kompostkværne:
Zodiacs:
Zodiac beskrivelse:
Køling:
Omvendt osmoseanlæg:
Skinner:
Aluminiums Paneler:
Paneler:
Toiletter:
Toiletter:
0
Vacum toiletter:
Badeværelses-enheder:
Elektriske installationer:
Elektronik:
Pooldæk cover:
Lufttørringsanlæg:
Vaskeri:
Bildæk:
Surringsudstyr:
Pumper:
Manifold:
Septic Plant:
Behandling af sort vand:
Tank sounding:
Wet units:
Profiler:
Platformkontrol:
Helipad:
Aluminiumslegering:
Koblinger:
Ben:
Ben Længde:
0
Hoved Slæbewire:
Note Udstyr:

Historik

Historiske navne:
SkibsnavnPeriode
Tor Britannia(10. oktober 1974 - 10. november 1981)
Scandinavian Star(10. november 1981 - 26. marts 1982)
Tor Britannia(26. marts 1982 - 21. november 1990)
Prince of Scandinavia(21. november 1990 - 28. november 2003)
Moby Drea(28. november 2003 - )
Historiske ejere:
EjerPeriode
Rederi AB Salénia, Saléinvest AB & Rederi AB Tranatlantic, Göteborg, Sverige(16. maj 1975 - 23. november 1981)
Scandinavian Seaways Ltd. (DFDS A/S), Nassau, Bahamas(22. oktober 1981 - 26. marts 1982)
DFDS A/S, Danmark(26. marts 1982 - 31. juli 2000)
DFDS Seaways A/S, København, Danmark(31. juli 2000 - 27. november 2003)
DFDS A/S, Danmark(27. november 2003 - 28. november 2003)
Moby S. p. A., Italien(28. november 2003 - )
Historiske Rederier:
RederiPeriode
Tor Line AB, Göteborg, Sverige(16. maj 1975 - 22. oktober 1981)
Scandinavian Seaways Ltd. (DFDS A/S), Nassau, Bahamas(22. oktober 1981 - 26. marts 1982)
DFDS A/S, Danmark(26. marts 1982 - 28. maj 1996)
Compagnie Tunisienne de Navigation (Cotunav, CTN), Tunesien(28. maj 1996 - 26. september 1996)
DFDS A/S, Danmark(26. september 1996 - 31. juli 2000)
DFDS Seaways A/S, København, Danmark(31. juli 2000 - 27. november 2003)
DFDS A/S, Danmark(27. november 2003 - 28. november 2003)
Moby S. p. A., Italien(28. november 2003 - )
Historiske ISM:
ISMPeriode
Moby S. p. A., Italien(20. maj 2005 - )
Historiske Ruter:
RutePeriode
Göteborg - Harwich og Göteborg - København(4. januar 1884 - 17. februar 1994)
Göteborg - Felixstowe og Göteborg - Amsterdam(21. maj 1975 - november 1981)
Göteborg - Amsterdam(29. marts 1982 - 26. maj 1982)
Göteborg - Felixstowe og Göteborg - Amsterdam(26. maj 1982 - 1. oktober 1982)
Göteborg - Felixstowe(2. oktober 1982 - 29. marts 1983)
Göteborg - Harwich og Göteborg - Amsterdam(1. april 1983 - 2. oktober 1983)
Esbjerg - Harwich og Göteborg - Harwich(4. oktober 1983 - 9. januar 1984)
Esbjerg - Harwich og Göteborg - Harwich(21. januar 1984 - 1. juni 1984)
Esbjerg - Harwich(1. juni 1984 - 10. september 1984)
Göteborg - Harwich(11. september 1984 - 20. september 1984)
Esbjerg - Harwich(21. september 1984 - 12. december 1984)
Göteborg - Harwich(12. december 1984 - 18. januar 1985)
Esbjerg - Harwich(18. januar 1985 - 7. juni 1985)
Esbjerg - Harwich og Göteborg - Harwich(7. juni 1985 - 2. december 1985)
Esbjerg - Harwich og Göteborg - Harwich(6. februar 1986 - 28. november 1986)
Göteborg - Harwich(28. november 1986 - 14. januar 1987)
Göteborg - Harwich og Göteborg - Amsterdam(14. januar 1987 - 30. oktober 1987)
Göteborg - Harwich(30. oktober 1987 - 26. januar 1988)
Göteborg - Harwich og Göteborg - Amsterdam(10. februar 1988 - 7. november 1988)
Göteborg - Harwich(8. november 1988 - 17. juni 1989)
Göteborg - Harwich og Göteborg - Newcastle(17. juni 1989 - 28. august 1989)
Göteborg - Harwich(28. august 1989 - 2. oktober 1989)
Göteborg - Harwich og Göteborg - Amsterdam(2. oktober 1989 - 7. november 1989)
Göteborg - Harwich og Göteborg - København(7. november 1989 - 14. december 1989)
Asylcenter(23. december 1989 - 15. marts 1990)
Esbjerg - Harwich Göteborg - Harwich og Göteborg - Amsterdam(20. marts 1990 - 4. november 1990)
Göteborg - Harwich(16. januar 1991 - 24. marts 1991)
Göteborg - Harwich og Göteborg - Amsterdam(26. marts 1991 - 15. juni 1991)
Göteborg - Harwich og Göteborg - Newcastle(16. juni 1991 - 26. august 1991)
Göteborg - Harwich og Göteborg - Amsterdam(28. august 1991 - 7. oktober 1991)
Göteborg - Harwich og Göteborg - København(8. oktober 1991 - 4. november 1991)
Göteborg - Harwich og Göteborg - København(18. februar 1992 - 16. marts 1992)
Esbjerg - Harwich Göteborg - Harwich og Göteborg - Amsterdam(18. marts 1992 - 9. juni 1992)
Göteborg - Felixstowe og Göteborg - Amsterdam(10. juni 1992 - 17. august 1992)
Esbjerg - Harwich Göteborg - Harwich og Göteborg - Amsterdam(17. august 1992 - 1. november 1992)
Göteborg - Harwich og Göteborg - København(3. november 1992 - 16. december 1992)
Göteborg - Harwich(17. december 1992 - 4. januar 1993)
Göteborg - Harwich og Göteborg - København(4. februar 1993 - 5. april 1993)
Göteborg - Harwich og Göteborg - Amsterdam(5. april 1993 - 12. juni 1993)
Göteborg - Harwich Göteborg - Amsterdam og Göteborg - Newcastle(12. juni 1993 - 23. august 1993)
Göteborg - Harwich og Göteborg - Amsterdam(23. august 1993 - 1. november 1993)
Göteborg - Harwich og Göteborg - København(2. november 1993 - 15. november 1993)
Göteborg - Harwich(16. december 1993 - 3. januar 1994)
Göteborg - Ijmuiden og Göteborg - København(24. marts 1994 - 6. juni 1994)
Kristiansand - Ijmuiden Göteborg - København og Göteborg - Ijmuiden(6. juni 1994 - 7. september 1994)
Göteborg - Harwich og Göteborg - København(10. september 1994 - 14. december 1994)
Göteborg - Harwich(15. december 1994 - 9. januar 1995)
Göteborg - Harwich og Göteborg - København(10. januar 1995 - 8. februar 1995)
Hotelskib og garage for sikkerhedspersonale under FN konferencen i København(10. februar 1995 - 13. marts 1995)
Göteborg - Ijmuiden(9. april 1995 - 24. marts 1995)
Kristiansand - Ijmuiden Göteborg - København og Göteborg - Ijmuiden(25. maj 1995 - 14. september 1995)
Göteborg - Ijmuiden(14. september 1995 - 3. oktober 1995)
Esbjerg - Harwich(10. april 1996 - 17. april 1996)
Tunis - Genova / Marseille(28. maj 1996 - 26. oktober 1996)
Hamburg - Harwich(28. februar 1997 - 2. november 1997)
Göteborg - Harwich og Göteborg - København(20. januar 1998 - 16. marts 1998)
Hamburg - Harwich(24. marts 1998 - 23. maj 1998)
Hamburg - Harwich og Hamburg - Newcastle(23. maj 1998 - 10. september 1998)
Hamburg - Harwich(10. september 1998 - 18. marts 1999)
Hamburg - Harwich og Hamburg - Newcastle(18. maj 1999 - 19. september 1999)
Göteborg - Kristiansand - Newcastle(23. september 1999 - 2. februar 2000)
København - Oslo(5. februar 2000 - 14. februar 2000)
Göteborg - Kristiansand - Newcastle(20. februar 2000 - 4. april 2000)
Hamburg - Harwich(20. april 2000 - 27. januar 2001)
Ijmuiden - Newcastle(28. januar 2001 - 28. november 2003)
Livorno - Olbia(27. maj 2004 - 2007)
Genova - Olbia(maj 2007 - )
Historiske Flag:
FlagstatPeriode
Sverige
(16. maj 1975 - 1981)
Bahamas(1981 - 16. april 1982)
Danmark
(16. april 1982 - 28. november 2003)
Portugal
(28. november 2003 - 1. juni 2006)
Italien
(4. juni 2006 - )
Historiske Hjemsteder:
HjemstedPeriode
Göteborg(16. maj 1975 - 1981)
Nassau(1981 - 16. april 1982)
Esbjerg(16. april 1982 - 21. november 1990)
København(21. november 1990 - 28. november 2003)
Madeira(28. november 2003 - 4. juni 2006)
Napoli(4. juni 2006 - )
Historiske Kaldesignal:
KaldesignalPeriode
[OVRY](16. april 1982 - 22. august 1988)
[OVRY2](22. august 1988 - 28. november 2003)
[IBQI]
(4. juni 2006 - )
Historiske MMSI:
MMSI nummerPeriode
247162200(4. juni 2006 - )
Historik Pennant::
Historiske Havnekendings Nr.:
Historiske Kontrol-numre:
Historiske P&I forsikrings-selskab:
Historisk type:
Historiske klasseselskaber:
Kaptajn:
Søsterskibe:
SøsterskibIMO
Moby Otta (ex. Tor Scandinavia)7361324
Projekteret:
Projekteret:
Bestilt:
Bestilt:
Første Stål Skåret:
Kølstrakt:
21. januar 1974
Kølstrakt:
Søsat:
10. oktober 1974
Søsat:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Bilbrev:
Færdig:
Leveret:
16. maj 1975
Leveret:
Døbt:
Døbt Sted:
Gudmor:
Jomfrurejse:
Jomfrurejse rute:
Udgået:
Solgt til Skrotning:
Solgt til Skrotning:
Skrottet :
Skrottet:
Forlist:
Renoveret:
Hændelser og særlige begivenheder:
Tid / PeriodeBegivenhed / Hændelse
8. november 1990 - 11. januar 1991Omfattende ombygninger og moderniseringer blev foretaget ved Blom + Voss AG, Hamburg, Tyskland for 33.000.000 DM
5. november 1997 - 14. januar 1998Fik monteret sidetanke på Remontowa S.A., Gdansk, Polen for at opfylde nye stabilitets- og sikkerhedskrav. Bulbstævn og ducktail blev ved samme lejlighed ændret.
Horn:
Noter:

Dimensioner:
Længde overalt: 182,35 m, Bredde: 23,44 m, Dybgang: 6,2 m (1991)
Længde: 166,94 m, Længde overalt: 184,36 m, Bredde: 26,4 m, Dybgang: 6,3 m (1998)

Tonnage:
BRT: 14905, NRT: 7933,34, DW: 3335 (1975)
BRT: 15729,93, NRT: 8119,06 (1991)
BT: 22528, NT: 12518 (1998)

Søskende:

Billeder

Billeder:

Statistik

Statistik:
Oprettet:
27. marts 2021 23:34
Sidst opdateret:
8. januar 2023 12:32
Hvor er MOBY DREA?:

Nicolaj Jepsen

Indehaver af siden.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Tryk på ESC for at lukke

Du kan ikke kopiere indhold fra denne side.
Har du brug for billeder, kan du kontakte mig via Kontakt formularen, som findes øverst til højre.