Hoveddata
- Billede:
- Navn:
- PATRIA SEAWAYS
- IMO:
- 8917390
- MMSI:
- 277291000
- ENI:
- Kaldesignal:
- LYRC
- Flag:
- Litauen
- Hjemhavn:
- Klaipeda
- Pennant:
- Type:
- Færge RO-PAX
- Typebetegnelse:
- Kategori:
- Egenskab:
- Anvendelses-type:
- Klasse:
- Service Status:
- Aktiv / Idrift
- Byggeår:
- 1991
- Byggepris:
- Stenfisker-nummer:
- Kontrol-nummer:
- Skibsregister-nummer:
- Havnekending Nr.:
- Kendings-bogstaver:
- EU-identifikation:
- Sejl nr.:
- Register:
- LTU - Litauen
- AIS klasse:
- A
- Ophugget:
- Forlist:
- Udgået:
- Levetid:
- 0
- Levetid:
- Levetid:
- Nyt IMO:
- Tidligere IMO:
- Note Hoveddata:
Dimensioner
- Længde:
- 142meter
- Længde imellem perpendikulær:
- 0
- LOA:
- 154meter
- Længde incl. klapper:
- 0
- Længde SOLAS:
- 0
- Længde bovspryd:
- 0
- LOA incl. bovspryd:
- 0
- Bredde:
- 24meter
- Bredde Ext.:
- 24,33meter
- Bredde Ext. (incl. redningsbåd):
- 0
- Bredde hvert skrog:
- 0
- Højde (Airdraft):
- 0
- Skrog højde:
- 0
- Dybgang:
- 5,75meter
- Dybgang design:
- 0
- Dybgang Ro-Ro:
- 0
- Dybgang Ro-Pax:
- 0
- Dybgang med ride control:
- 0
- Dybgang uden ride control:
- 0
- Dybgang med stabilisator:
- 0
- Dybgang uden stabilisator:
- 0
- Dybgang is klasse:
- 0
- Dybgang for min:
- 0
- Dybgang for max:
- 0
- Dybgang midtskibs min.:
- 0
- Dybgang midtskibs max.:
- 0
- Dybgang agter min:
- 0
- Dybgang agter max:
- 0
- Dybde:
- 13,2meter
- Dybde til hoveddæk:
- 7,9meter
- Dybde til øvredæk:
- 13,6meter
- Dybde til vejrdæk:
- 0
- Dybde nedre dæk:
- 0
- Dybde shelter dæk:
- 0
- Dybde båddæk:
- 0
- Dybde til togdæk:
- 0
- Dybde til bildæk / RO-RO dæk:
- 0
- Dybde til top dæk:
- 0
- Dybde til passager landgang:
- 0
- Dybde salon dæk:
- 0
- Dybde til promenadedæk:
- 0
- Dybde skot dæk:
- 0
- Load line længde:
- 0
- Load line Bredde:
- 0
- Længde bro til stævn:
- 0
- Længde bro til hæk:
- 0
- Bredde Brovinger:
- 0
- Fribord:
- 0
- Køl til mast:
- 0
- Køl til skorsten:
- 0
- Mastetop over havoverfladen:
- 0
- Højde på skorsten:
- 0
- Broens øjehøjde:
- 0
- Højde til båddæk:
- 0
- Højde til vejrdæk:
- 0
- Højde til hoveddæk:
- 0
- Højde øvredæk:
- 0
- Højde til dæk 3:
- 0
- Stævn udhæng:
- 0
- Agter udhæng:
- 0
- Rise of Floor:
- 0
- Bulb Længde:
- 0
- Frihøjde Vogndæk:
- 0
- Længde på vogndæk:
- 0
- Deplacement:
- 0
- Rækkevidde:
- 0
- Længde promenade dæk:
- 0
- Bredde promenade dæk:
- 0
- Højde promenade dæk:
- 0
- Skrog seperation:
- 0
- Dimensionstal:
- 0
- Testdybde:
- Note Dimensioner:
Skrog
- Værft:
- Fosen Mekaniske Verksteder AS, Rissa, Norge
- Skrog nr.:
- 51
- Værft Skroget:
- Bruce´s Shipyard, Landskrona, Sverige
- Skrog nr. / Skrogværft:
- 21
- Skrog Materiale:
- Stål
- Skrogform:
- Strukturel designtype:
- Enkeltskrog
- Skrog konstruktion:
- Skot:
- Skot olie:
- Gennemgående Dæk:
- 2
- Dæk delvise:
- Dæk Total:
- Skrog beskrivelse:
- Design:
- Outfitter:
- Towing tank:
- Model test:
- Aluminium:
- Manøvreringstest:
- Lugetype:
- Vindues vasker:
- Koøjer:
- Vinduer:
- Bro:
- Vinduer:
- Døre:
- Kahytter:
- Magrodome:
- Luger:
- Luger:
- Rør:
- Maling:
- Kabler:
- Fortøjningsspil:
- Norwinch
- Fast ballast:
- 0
- Isklasse:
- 1B
- Polar code:
- Isbrydende Kapacitet:
- 0
- Bulbstævn:
- Ja
Maskine
- Beskrivelse:
2 stk. Sulzer-Wärtsilä 8ZA40S diesel, 5280 kW
- Effekt :
- 10.560KW
- BHP:
- 14.351BHP
- IHK:
- 0
- rpm:
- 510
- Boring:
- 0
- Slaglængde:
- 0
- Middel effektivt tryk:
- 0
- Stempel hastighed:
- 0
- Hjælpe-maskineri:
3 stk. Mitsubishi S6R2 MPTK diesel hjælpemaskine, 560kW, 1500 rpm
- Batterier:
- Design Max Hastighed:
- 18knob
- Trial Speed:
- 19knob
- Servicefart:
- 18knob
- Note servicefart:
- Økonomifart:
- 0
- Hastighed for sejl:
- 0
- Hastighed på batteri:
- 0
- Fart uddykket:
- 0
- Fart neddykket:
- 0
- Maskine bygge sted:
- Maskine Bygge dato:
- Drivmiddel:
- Olie
- Brændstof-kvalitet:
- HFO
- Brændstof-forbrug:
- 40tons i døgnet
- Havneforbrug:
- 0
- Brændstof optimering:
- Brændstof-forbrug Note:
- Propeller:
- 2
- Propeller Type:
- Ulstein Liaaen propel med justerbare skrueblade
- Propel Diameter:
- 0
- Propel RPM:
- 141
- Propelaksel længde:
- 0
- Aksel diameter:
- Padlehjul:
- Padlehjul effekt:
- 0
- Padlehjul diameter:
- Sidehjul:
- Bovpropeller:
- 2
- Bovpropel Producent:
- Brunvoll
- Bovproller Effekt:
- 736KW pr. stk.
- Bovproller Effekt:
- 0
- Bovpropel Effekt:
- 0
- Bovpropel diameter:
- 0
- Hækpropeller:
- Hækpropel Producent:
- Hækpropeller effekt:
- 0
- Hækpropeller effekt:
- 0
- Hækpropel Effekt:
- 0
- Hækpropel diameter:
- 0
- Ror:
- Becker Flapror
- Stabilisator:
- Ride control:
- Trim Control:
- Generatorer:
- Strøm-spænding:
- 0
- Belysnings-spænding:
- 0
- Frekvens:
- 0
- Nødgenerator:
- Aksel-generatorer:
- Kedler:
- Kedler Type:
- Starter type:
- Udstødnings-gaskedel:
- Gear reduktion:
- Ulstein
- Akselsystem:
- Fremdriftkontrol:
- Integreret fremdrift:
- Styremaskine:
- Trykluft receivers:
- Anti vibration:
- Vibrations beregning:
- Automatisering af maskinrum:
- Motorovervågning:
- Heeling-system:
- Stabilitetsberegning:
- Dæks maskineri:
- Landstrøm:
- Scrubber:
- Elinstalationer:
- Separatorer:
- Westfalia
- Kompressorer:
- Renseanlæg:
- Forbrændingsanlæg:
- Bovspryd:
- Master:
- Mastehøjde:
- 0
- Sejl:
- Sejl Areal:
- 0
- Max. Sejl Areal:
- 0
- Rotorsejl:
- Note: Rotorsejl:
- Tovværk:
- Tovender:
- Noter maskinen:
Management
- Ejer IMO:
- 1898166
- Rederi:
- Rederi IMO:
- 1898166
- ISM Manager:
- ISM IMO:
- 1898166
- Klassifikations-selskab:
- Lloyd's Register (IACS)
- Klassen leveret:
- 22. juli 2015
- Klassen suspenderet:
- Skibsregister-nummer:
- DNV GL id:
- Lloys's:
- LRV8191
- BV Reg:
- RI:
- ABS:
- CRS:
- RS:
- CHINA CLASSIFICATION SOCIETY:
- Nippon Kaiji Kyokai (IACS):
- Korean ship register:
- Polish Register of Shipping (IACS):
- Biro Klasifikasi Indonesia:
- Dromon Bureau of Shipping:
- TL Register number:
- Note: classification:
- DNV +1A1 General Cargo Carrier Ro/Ro, Car Ferry A, EO, Ice 1B, SC, BIS,T MON
- P&I Forsikrings selskab:
- The West of England Shipowners
- Station:
- Mægler:
- Rute:
- Sejltid:
Navigationsudstyr
- Autonomt:
- Magnetisk Kompas:
- Magnetisk Kompas:
- Gyro Kompas:
- Gyro Kompas:
- Radar:
- Radar 9GHz:
- 2nd Radar 9GHz:
- Radar 2nd Radar 3GHz:
- Radare:
- ARPA:
- ATA:
- AIS:
- Ja
- AIS:
- VDR:
- Speed Log:
- Speed Log:
- Speed Log Over the Ground:
- Ekkolod:
- Ekkolod:
- Rate-of-Turn Indicator:
- Heading Control System:
- GPS Modtager:
- Track Control System:
- ECDIS:
- Long Range Identification and Tracking:
- Sound Reception System:
- VHF:
- Ja
- VHF:
- VHF/DSC:
- Security Alert System:
- BNWAS:
- GMDSS:
- Radio Område:
- INMARSAT:
- STGTEL:
- DSL:
- Søkortplotter:
- Autopilot:
- Sideskanner:
- MF/DSC:
- Integreret automatik:
- Navigation system:
- Satellit navigation:
- Radio station:
- Kortplotter:
- Voyage Data:
- Kommunikation ombord :
- Telekomunikation:
- Fiberoptisks system:
- Integrated bridge:
- Autopilot:
- Navtex:
- Satelit:
- Computer:
- Telefon:
- Satcom:
- Styrhus udstyr:
- Skibs Management:
- Crew finder:
- Fløjte:
- Søgelys:
- Navigationslys:
- Note: Navigation:
Tonnage
- Bruttotonnage:
- 18.332tons
- Nettotonnage:
- 5.499tons
- Bruttoregister-ton:
- 0
- Nettoregister-ton:
- 0
- Dødvægt:
- 4.758tons
- Dødvægt design:
- 0
- Dødvægt Ro-Pax:
- 0
- Dødvægt Ro-Ro:
- 0
- Displacement:
- 0
- Displacement uddykket:
- 0
- Displacement neddykket:
- 0
- Bruttotonnage Suez:
- 0
- Bruttotonnage Panama:
- 0
- Nettoregisterton Suez:
- 0
- Nettoregisterton Panama:
- 0
- Sikkerheds-tonnage:
- 0
- Note Tonnage:
Kapacitet
- Lastrum:
- Dæksplads:
- 0
- Gods kapacitet:
- Lastrum Note::
- Containere:
- Containere:
- Container 14mt:
- Kølecontainere / Reefer plugs:
- Note containere:
- Udholdenhed:
- Pæletræk:
- 0
- Biler:
- 480
- Lanemeter Biler:
- 0
- Lastbiler:
- Note: Lastbiler:
- Trailere:
- Kassetter:
- Note Trailere:
- Busser:
- Lanemeter:
- 1800meter
- Bane bredde:
- 0
- Camper stik:
- Note: RoRo / Bildæk:
- Jernbanespor:
- Jernbanespor længde:
- 0
- Note: Spor:
- Cykler:
- Lighters:
- Note: Kapacitet:
Person Kapacitet
- Person kapacitet:
- Besætning:
- 39
- Besætning fordeling:
- Passagerer:
- 204PAX
- Passagerer sommer:
- Passagerer vinter:
- Passagerer oceangående:
- Passagerer kystfart:
- Passagerer havnefart:
- Note Passagerer:
- Crew / Pax-forhold:
- Elever:
- Dæk:
- Passagerdæk:
- Fragtdæk:
- Kahytter:
- Dæk med kahytter:
- Køjer:
- 204
- Underkøjer:
- Hængekøjer:
- Sæder:
- Dækspladser:
- Kahytter med balkon:
- Andel af udvendige kahytter:
- Kahytter Typer:
- Kahyts størrelse:
- Kahytter Besætning:
- Køjer besætning:
- Beskrivelse:
- Note Person Kapacitet:
Passager faciliteter
- Passager faciliteter:
- Restauranter:
- Barer:
- Barer:
- Catering område:
- Note Spisesteder:
- Swimmingpool:
- Swimming pool:
- Spabad:
- Jacuzzi:
- Vand-rutchebaner:
- Solarium:
- Butikker:
- Underholdning & højttaleranlæg:
- Audiovisuelt udstyr:
- Passager info system:
- Teater udstyr:
- Underholdningssystem:
- Pool udstyr:
- Tidligere Passager Faciliteter:
- Note forbrug:
Indretning
- Indretnings-arkitekt:
- Interiør:
- Kahyts lås:
- Pengeskabe i kahyt:
- Tæpper:
- Lofter:
- Gulve:
- Møbel & gardin-stof:
- 0
- Stof:
- Læder:
- Møbler:
- Stole:
- Flysæder:
- Dæk:
- Teak dæk:
- Dækbelægning:
- Fliser:
- Marmor:
- Laminat:
- Skiltning:
- Porcelæn:
- Minibar:
- Flysæder:
- Lamper i passager-områder:
- Lys:
- Strømforsyning:
- Telefon system:
- Glas dekorationer:
- Væg dekorationer:
- Væg panel:
- Sammenfoldelige vægge:
- Galleri udstyr:
Tanke
- Lasttankens kapacitet:
- Slop-tank kapacitet:
- Balasttanke:
- 0
- Balasttanke:
- 0
- Brændstof-tanke:
- 0
- Brændstof-tanke:
- 0
- HFO:
- 0
- HFO:
- 0
- LNG:
- 0
- Gasolie:
- 0
- Gasolie:
- 0
- Dieselolie:
- 0
- Dieselolie:
- 0
- Lavsvovl Diesel:
- 0
- Smøreolie:
- 0
- Smøreolie:
- 0
- Hydraulikolie:
- 0
- Frisk Vand:
- 0
- Frisk Vand:
- 0
- Drikkevand:
- 0
- Spildevand:
- 0
- Spildevand:
- 0
- Kloak Grå:
- 0
- Kloak Sort:
- 0
- Urin:
- 0
- Behandlet Vand:
- 0
- Slam:
- 0
- Vaskevand:
- 0
- Teknisk vand:
- 0
- Kedelfødevand:
- 0
- Krængnings-tanke:
- 0
- Krængnings-tanke:
- 0
- Trim tanke:
- 0
- LBC:
- 0
- Ferskvands-produktion:
- Tank Kapacitet:
- Spildevands-behandling:
- Ballast Kontrol System:
- Krængningstanke:
- LNG tanke:
- Frisk Vand Anlæg:
- Alfa Laval
- Brændstof / smøreolie separator:
- Skralde Kapacitet:
- 0
- Note: tanke:
Sikkerhed
- Rednings-udstyr:
- Redningsbåde:
- Redningsbåde type:
- Redningsflåder:
- 0
- Note: Redningsflåde:
- Buoyant apparatus:
- Note Buoyant apparatus:
- Redningsveste:
- 0
- Redningskrandse:
- Design software:
- Mob-boat:
- CO2 anlæg:
- Davits:
- Marine evacuation system:
- MES kapacitet:
- MES System:
- Brand detektor system:
- Alarm & overvågning:
- Brand alarm system:
- Brandslukning:
- Brandslukningsmaskine:
- Ildslukker:
- Branddøre:
- Sprinkler:
- Nødbelysning:
- Vandtætte døre:
- Survey TV:
- Nød belysning:
- GMDSS:
- Sikkerheds glas:
- Marine escape system:
- Evakuerings-system:
- Nødautomatisering:
- Note: sikkerhed:
Udstyr
- Ramper:
- Ramper:
- Adgangsveje:
- Kvaerner
- Linkspan design:
- Køretøjs-elevator:
- Udstyr:
- Elevator:
- Elevatorer:
- Rulletrapper:
- Tender:
- Ankerkæde længde:
- 0
- Ankerkæde diameter:
- 0
- Karakter af ankerkæder:
- Anker total vægt:
- 0
- Ankre:
- Kraner:
- Laste computer:
- TV:
- Air Condition:
- AC-kølere:
- Ventilation:
- Fordampere:
- Pool sliding dome:
- Selvbetjeningstællere:
- Dispenser:
- Hotel & Management System:
- Kabys:
- Pentry:
- Kassesystem:
- Proviant håndtering:
- Drikkevarer dispenser:
- Affald behandling:
- Affaldsskakt:
- Kompostkværne:
- Zodiacs:
- Zodiac beskrivelse:
- Køling:
- Omvendt osmoseanlæg:
- Skinner:
- Aluminiums Paneler:
- Paneler:
- Toiletter:
- Toiletter:
- 0
- Vacum toiletter:
- Badeværelses-enheder:
- Elektriske installationer:
- Elektronik:
- Pooldæk cover:
- Lufttørringsanlæg:
- Vaskeri:
- Bildæk:
- Surringsudstyr:
- Pumper:
- Manifold:
- Septic Plant:
- Behandling af sort vand:
- Tank sounding:
- Wet units:
- Profiler:
- Platformkontrol:
- Helipad:
- Aluminiumslegering:
- Koblinger:
- Ben:
- Ben Længde:
- 0
- Hoved Slæbewire:
- Note Udstyr:
- Tenderbåde:
Historik
- Historiske navne:
Skibsnavn Periode Stena Traveller (11. oktober 1991 - 5. december 1992) TT-Traveller (5. december 1992 - 23. november 1995) Stena Traveller (23. november 1995 - 11. februar 1997) TT-Traveller (11. februar 1997 - 20. januar 2002) Stena Traveller (20. januar 2002 - 10. maj 2004) Lisco Patria (10. maj 2004 - 5. januar 2012) Patria Seaways (5. januar 2012 - )
- Historiske ejere:
Ejer Periode Stena Rederi Ab, Sverige (5. december 1991 - 30. april 2004) Aukse Multipurpose Shipping Ltd. (DFDS A/S), Limassol, Cypern (30. april 2004 - 27. april 2006) DFDS Lisco, Klaipeda, Litauen (27. april 2006 - 14. september 2011) DFDS A/S, Danmark (14. september 2011 - )
- Historiske Rederier:
Rederi Periode Stena Rederi Ab, Sverige (5. december 1991 - 9. februar 1992) Nato (9. februar 1992 - 1. april 1992) Sealink Stena Line Ltd., England (1. april 1992 - november 1992) TT-Line GmbH & Co. KG, Hamburg, Tyskland (30. november 1992 - 9. november 1995) Tor Line AB, Göteborg, Sverige (januar 1997 - februar 1997) TT-Line GmbH & Co. KG, Hamburg, Tyskland (11. februar 1997 - december 2001) Stena Rederi Ab, Sverige (december 2001 - 30. april 2004) Lisco Baltic Service, Klaipeda, Litauen (10. maj 2004 - 27. april 2006) DFDS Lisco, Klaipeda, Litauen (27. april 2006 - 14. september 2011) DFDS A/S, Danmark (14. september 2011 - )
- Historiske ISM:
ISM Periode DFDS Seaways AB-Lithuania (13. maj 2004 - )
- Historiske Ruter:
Rute Periode Southampton - Cherbourg (marts 1992 - september 1992) Hoek van Holland - Harwich (1. april 1992 - maj 1992) Travemünde - Trelleborg (5. december 1992 - 9. november 1992) Holyhead - Dublin (23. november 1995 - 16. september 1996) Immingham - Rotterdam (januar 1997 - februar 1997) Rostock - Trelleborg (11. februar 1997 - januar 2002) Karlskrona - Gdynia (20. januar 2002 - 6. maj 2004) Karlshamn - Klaipeda (17. april 2004 - 4. januar 2006) Karlshamn - Klaipeda - Baltijsk (Kaliningrad) (17. juni 2005 - 4. januar 2006) Kiel - Klaipeda (6. januar 2006 - maj 2007) Karlshamn - Klaipeda (maj 2007 - maj 2011) Swinoujscie - Ystad (25. januar 2009 - 8. februar 2009) Swinoujscie - Ystad (30. januar 2010 - 14. februar 2010) Paldiski - Kapellskär (11. maj 2011 - 6. oktober 2014) Fredericia - København - Klaipeda (4. november 2014 - december 2014) Offshore hotelskib (maj 2015 - 2015) Zeebrugge - Hull (4. januar 2016 - 2016) Karlshamn - Klaipeda (april 2016 - december 2016) Paldiski - Kapellskär (14. januar 2017 - 1. februar 2017) Klaipeda - Karlshamn (2. februar 2017 - 19. februar 2017) Fredericia - Klaipeda (4. marts 2017 - 25. maj 2017) Fredericia - Karlshamn - Klaipeda (25. marts 2017 - januar 2018) Trelleborg - Rostock (afløserfærge) (14. januar 2018 - 5. marts 2018) Trelleborg - Travemünde (afløserfærge) (14. januar 2018 - 5. marts 2018) Klaipeda - Karlshamn (marts 2018 - 7. juli 2020) Paldiski - Hanko (8. juli 2020 - 4. oktober 2020) Paldiski - Kapellskär (8. juli 2020 - 13. september 2021) Fredericia - København - Klaipeda (afløserfærge) (7. januar 2021 - 14. februar 2021) Klaipeda - Karlshamn (14. september 2021 - 18. april 2022) Paldiski - Kapellskär (19. april 2022 - )
- Historiske Flag:
Flagstat Periode Sverige (5. december 1991 - 30. april 2004) Litauen (30. april 2004 - )
- Historiske Hjemsteder:
Hjemsted Periode Göteborg (5. december 1991 - 30. april 2004) Klaipeda (30. april 2004 - )
- Historiske Kaldesignal:
Kaldesignal Periode [SCQV] (5. december 1991 - 30. april 2004) [LYRC] (30. april 2004 - )
- Historiske MMSI:
MMSI nummer Periode 277291000 (30. april 2004 - )
- Historik Pennant::
- Historiske Havnekendings Nr.:
- Historiske Kontrol-numre:
- Historiske P&I forsikrings-selskab:
P&I Periode The West of England Shipowners (1. juli 2021 - )
- Historisk type:
- Historiske klasseselskaber:
Klasseselskab Periode American Bureau of Shipping (IACS) (1. april 2005 - 22. juli 2015) Lloyd's Register (IACS) (22. juli 2015 - )
- Kaptajn:
- Søsterskibe:
Søsterskib IMO Gryf (ex. Kaptan Burhanettin Isim) 8818300 Bo Hai Ming Zhu (ex. Kaptan Abidin Doran) 8818312 Leif Ericson (ex. Stena Challenger) 8917388
- Projekteret:
- Projekteret:
- Bestilt:
- 21. september 1989
- Bestilt:
- Første Stål Skåret:
- Kølstrakt:
- 8. oktober 1990
- Kølstrakt:
- Søsat:
- 25. marts 1991
- Søsat:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Prøvetur:
- Prøvetur slut:
- Bilbrev:
- Færdig:
- Leveret:
- 5. december 1991
- Leveret:
- Navn afsløret :
- Døbt:
- Døbt Sted:
- Gudmor:
- Jomfrurejse:
- Jomfrurejse rute:
- Udgået:
- Solgt til Skrotning:
- Solgt til Skrotning:
- Skrottet :
- Skrottet:
- Forlist:
- Renoveret:
- Hændelser og særlige begivenheder:
Tid / Periode Begivenhed / Hændelse 5. december 1991 - 27. februar 1992 Oplagt i Rissa, Norge. 29. oktober 1995 - november 1995 Værftsophold hos Flender Werft AG i Lübeck.8. januar 2010 Ved ankomst til Karlskrona kolliderede færgen med en bugserbåd, kajen og en havnekran. Kun mindre skader på færgen.25. november 2013 Et litauisk besætningsmedlem blev klemt ihjel af en elevator om bord. Manden var i elevatoren, der havde sat sig fast. Han klatrede op på elevatorens tag og kom i klemme, da elevatoren begyndte at køre.4. maj 2015 I charter til SweOffshore til afløsning for Moby Corse som hotelskib ved vindmøllebyggerier i Nordsøen, da Moby Corse skulle tilbage til Italien.
- Horn:
- Noter:
- Søskende:
Billeder
- Billeder:
Statistik
- Statistik:
- Oprettet:
- 5. februar 2021 16:35
- Sidst opdateret:
- 8. januar 2023 18:23
- Hvor er PATRIA SEAWAYS?:
Skriv et svar