Tryk på ESC for at lukke

Maritime Billeder & Data

CIUDAD DE PALMA – IMO: 9349772

Hoveddata

Billede:
IMO:
9349772
MMSI:
224588000
ENI:
Kaldesignal:
EAMS
Hjemhavn:
Santa Cruz de Tenerife
Pennant:
Typebetegnelse:
P256
Egenskab:
Klasse:
Byggeår:
2007
Byggepris:
Stenfisker-nummer:
Kontrol-nummer:
Skibsregister-nummer:
Havnekending Nr.:
Kendings-bogstaver:
EU-identifikation:
Sejl nr.:
Ophugget:
Forlist:
Udgået:
Levetid:
0
Levetid:
Levetid:
Nyt IMO:
Tidligere IMO:
Note Hoveddata:

Dimensioner

Længde:
0
Længde imellem perpendikulær:
177,4meter
LOA:
186,5meter
Længde incl. klapper:
0
Længde SOLAS:
0
Længde bovspryd:
0
LOA incl. bovspryd:
0
Bredde:
25,6meter
Bredde Ext.:
0
Bredde Ext. (incl. redningsbåd):
0
Bredde over hjulkasserne:
0
Bredde hvert skrog:
0
Højde (Airdraft):
0
Skrog højde:
0
Dybgang:
6,7meter
Dybgang design:
0
Dybgang Ro-Ro:
0
Dybgang Ro-Pax:
0
Dybgang med ride control:
0
Dybgang uden ride control:
0
Dybgang med stabilisator:
0
Dybgang uden stabilisator:
0
Dybgang is klasse:
0
Dybgang for min:
0
Dybgang for max:
0
Dybgang midtskibs min.:
0
Dybgang midtskibs max.:
0
Dybgang agter min:
0
Dybgang agter max:
0
Dybde:
9,15meter
Dybde til hoveddæk:
0
Dybde til øvredæk:
0
Dybde til vejrdæk:
0
Dybde nedre dæk:
0
Dybde shelter dæk:
0
Dybde båddæk:
0
Dybde til togdæk:
0
Dybde til bildæk / RO-RO dæk:
0
Dybde til top dæk:
0
Dybde til passager landgang:
0
Dybde salon dæk:
0
Dybde til promenadedæk:
0
Dybde skot dæk:
0
Dybde fra dæksbjælke til top af køl:
0
Load line længde:
176,65meter
Load line Bredde:
25,57meter
Længde bro til stævn:
0
Længde bro til hæk:
0
Bredde Brovinger:
0
Fribord:
0
Køl til mast:
0
Køl til skorsten:
0
Mastetop over havoverfladen:
0
Højde på skorsten:
0
Broens øjehøjde:
0
Højde til båddæk:
0
Højde til vejrdæk:
0
Højde til hoveddæk:
0
Højde øvredæk:
0
Højde til dæk 3:
0
Stævn udhæng:
0
Agter udhæng:
0
Rise of Floor:
0
Bulb Længde:
0
Kølhøjde:
Frihøjde Vogndæk:
5,112meter
Længde på vogndæk:
0
Længde mellem stopbomme:
0
Længde mellem forreste stoppebom og frispormærke:
0
Længde mellem frispormærke og bagerste stoppebom:
0
Deplacement:
0
Rækkevidde:
0
Længde promenade dæk:
0
Bredde promenade dæk:
0
Højde promenade dæk:
0
Skrog seperation:
0
Dimensionstal:
0
Testdybde:
Note Dimensioner:

Skrog

Værft:
Cantiere Navale "Visentini" di Visentini Francesco & C., Donada, Italien
Skrog nr.:
218
Værft Skroget:
Skrog nr. / Skrogværft:
Skrogform:
Skrog konstruktion:
Skot:
Skot olie:
Gennemgående Dæk:
2
Dæk delvise:
1
Dæk Total:
Skrog beskrivelse:
Design:
Outfitter:
Towing tank:
Model test:
Aluminium:
Manøvreringstest:
Lugetype:
Vindues vasker:
Vinduer:
Koøjer:
Vinduer:
Isolering:
Bro:
Døre:
Pneumatiske døre:
Kahytter:
Magrodome:
Luger:
Luger:
Rør:
Maling:
Kabler:
Fortøjningsspil:
Fast ballast:
0
Isbrydende Kapacitet:
0

Maskine

Beskrivelse:

2 stk. MAN B&W 9L48/60B diesel, 10800 kW

Effekt :
21.600KW
BHP:
0
IHK:
0
rpm:
500
Boring:
0
Slaglængde:
0
Middel effektivt tryk:
0
Stempel hastighed:
0
Hjælpe-maskineri:
Batterier:
Design Max Hastighed:
0
Trial Speed:
0
Servicefart:
24knob
Note servicefart:
Økonomifart:
0
Hastighed for sejl:
0
Hastighed på batteri:
0
Fart uddykket:
0
Fart neddykket:
0
Maskine bygge sted:
Maskine Bygge dato:
Drivmiddel:
Olie
Brændstof-kvalitet:
Brændstof-forbrug:
0
Havneforbrug:
0
Brændstof optimering:
Brændstof-forbrug Note:
Propeller:
2
Propeller Type:
propel med justerbare skrueblade
Propel Diameter:
4,8meter
Propel RPM:
Propelaksel længde:
0
Aksel diameter:
Padlehjul:
Padlehjul effekt:
0
Padlehjul diameter:
Sidehjul:
Bovpropeller:
2
Bovpropel Producent:
Bovproller Effekt:
1300KW pr. stk.
Bovproller Effekt:
0
Bovpropel Effekt:
0
Bovpropel diameter:
0
Hækpropeller:
Hækpropel Producent:
Hækpropeller effekt:
0
Hækpropeller effekt:
0
Hækpropel Effekt:
0
Hækpropel diameter:
0
Ror:
Stabilisator:
2 stk. finne-stabilisator (en i hver side)
Ride control:
Trim Control:
Generatorer:
Strøm-spænding:
0
Belysnings-spænding:
0
Frekvens:
0
Nødgenerator:
Aksel-generatorer:
Kedler:
Kedler Type:
Starter type:
Udstødnings-gaskedel:
Gear reduktion:
Akselsystem:
Fremdriftkontrol:
Integreret fremdrift:
Styremaskine:
Trykluft receivers:
Anti vibration:
Vibrations beregning:
Automatisering af maskinrum:
Motorovervågning:
Heeling-system:
Stabilitetsberegning:
Dæks maskineri:
Landstrøm:
Scrubber:
Elinstalationer:
Separatorer:
Kompressorer:
Renseanlæg:
Forbrændingsanlæg:
Master:
Mastehøjde:
0
Sejl:
Sejl Areal:
0
Max. Sejl Areal:
0
Rotorsejl:
Note: Rotorsejl:
Tovværk:
Tovender:
Noter maskinen:

Management

Ejer:

Trasmed GLE SL (Trasmediterranea), Valencia, Spanien

Ejer IMO:
6226144
Rederi:

Trasmed GLE SL (Trasmediterranea), Valencia, Spanien

Rederi IMO:
6226144
ISM Manager:
ISM IMO:
Klassen leveret:
19. oktober 2007
Klassen suspenderet:
Skibsregister-nummer:
DNV GL id:
Lloys's:
BV Reg:
RI:
82722
ABS:
CRS:
RS:
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY:
Nippon Kaiji Kyokai (IACS):
Korean ship register:
Polish Register of Shipping (IACS):
Biro Klasifikasi Indonesia:
Dromon Bureau of Shipping:
TL Register number:
Note: classification:
US Coast Guard no.:
Station:
Mægler:
Rute:
Sejltid:

Tonnage

Bruttotonnage:
27.105tons
Nettotonnage:
0
Bruttoregister-ton:
0
Nettoregister-ton:
0
Dødvægt:
7.000tons
Dødvægt design:
0
Dødvægt Ro-Pax:
0
Dødvægt Ro-Ro:
0
Displacement:
0
Displacement uddykket:
0
Displacement neddykket:
0
Bruttotonnage Suez:
0
Bruttotonnage Panama:
0
Nettoregisterton Suez:
0
Nettoregisterton Panama:
0
Sikkerheds-tonnage:
0
Note Tonnage:

Kapacitet

Lastrum:
Dæksplads:
0
Gods kapacitet:
Lastrum Note::
Containere:
Containere:
Container 14mt:
Kølecontainere / Reefer plugs:
Note containere:
Udholdenhed:
Pæletræk:
0
Biler:
201
Lanemeter Biler:
0
Lastbiler:
Note: Lastbiler:
Trailere:
190Trailere
Kassetter:
Note Trailere:
Busser:
Lanemeter:
2256meter
Bane bredde:
0
Camper stik:
Note: RoRo / Bildæk:
DækLanemeterBilerFrihøjde
Nedre258 lm.4,335 m.
Bildæk 283 biler1,955 m.
Hoveddæk886 lm.4,887 m.
Dæk 5118 biler
Vejrdæk + fast rampe1112 lm.5,112 m.
Jernbanespor:
Jernbanespor længde:
0
Note: Spor:
Cykler:
Lighters:
Note: Kapacitet:

Person Kapacitet

Person kapacitet:
Besætning:
Besætning fordeling:
Passagerer:
878PAX
Passagerer sommer:
Passagerer vinter:
Passagerer oceangående:
Passagerer kystfart:
Passagerer havnefart:
Pladsforhold:
30,871
PAX / Crew forhold:
0
Note Passagerer:
Elever:
Dæk:
8
Passagerdæk:
Fragtdæk:
Kahytter:
121
Dæk med kahytter:
1
Køjer:
482
Underkøjer:
Hængekøjer:
Flysæder:
36
Dækspladser:
Liggestole:
Kahytter med balkon:
Andel af udvendige kahytter:
Kahytter Typer:
KahytAntal
Kahyt 2+2 køjer120
Handicapkahyt 1+1 køje1
Kahyts størrelse:
Kahytter Besætning:
31
Køjer besætning:
Beskrivelse:
Note Person Kapacitet:

Passager faciliteter

Passager faciliteter:
Restauranter:
Barer:
Barer:
Catering område:
Note Spisesteder:
Swimmingpool:
Swimming pool:
Spabad:
Jacuzzi:
Vand-rutchebaner:
Solarium:
Butikker:
Underholdning & højttaleranlæg:
Audiovisuelt udstyr:
Passager info system:
Teater udstyr:
Underholdningssystem:
Pool udstyr:
Tidligere Passager Faciliteter:
Note forbrug:

Indretning

Indretnings-arkitekt:
Interiør:
Kahyts lås:
Pengeskabe i kahyt:
Tæpper:
Lofter:
Gulve:
Møbel & gardin-stof:
0
Stof:
Læder:
Møbler:
Stole:
Flysæder:
Dæk:
Teak dæk:
Dækbelægning:
Fliser:
Marmor:
Laminat:
Skiltning:
Porcelæn:
Minibar:
Flysæder:
Lamper i passager-områder:
Lys:
Strømforsyning:
Telefon system:
Glas dekorationer:
Væg dekorationer:
Væg panel:
Sammenfoldelige vægge:
Galleri udstyr:

Tanke

Lasttankens kapacitet:
Slop-tank kapacitet:
Balasttanke:
0
Balasttanke:
0
Brændstof-tanke:
0
Brændstof-tanke:
0
Kulbeholdning:
0
HFO:
1.473m3
HFO:
0
LNG:
0
Gasolie:
0
Gasolie:
0
Dieselolie:
335m3
Dieselolie:
0
Lavsvovl Diesel:
0
Smøreolie:
0
Smøreolie:
0
Hydraulikolie:
0
Frisk Vand:
376m3
Frisk Vand:
0
Drikkevand:
0
Spildevand:
5.965m3
Spildevand:
0
Kloak Grå:
0
Kloak Sort:
0
Urin:
0
Behandlet Vand:
0
Slam:
0
Vaskevand:
0
Teknisk vand:
0
Kedelfødevand:
0
Krængnings-tanke:
792m3
Krængnings-tanke:
0
Trim tanke:
0
LBC:
0
Ferskvands-produktion:
Tank Kapacitet:
Spildevands-behandling:
Ballast Kontrol System:
Krængningstanke:
LNG tanke:
Frisk Vand Anlæg:
Brændstof / smøreolie separator:
Skralde Kapacitet:
0
Note: tanke:

Sikkerhed

Rednings-udstyr:
Redningsbåde:
Redningsbåde type:
Redningsflåder:
0
Note: Redningsflåde:
Buoyant apparatus:
Note Buoyant apparatus:
Redningsveste:
0
Redningskrandse:
Redningsbælter:
Design software:
Mob-boat:
CO2 anlæg:
Davits:
Marine evacuation system:
MES kapacitet:
MES System:
Brand detektor system:
Alarm & overvågning:
Brand alarm system:
Brandslukning:
Brandslukningsmaskine:
Ildslukker:
Branddøre:
Sprinkler:
Nødbelysning:
Vandtætte døre:
Survey TV:
Nød belysning:
GMDSS:
Sikkerheds glas:
Marine escape system:
Evakuerings-system:
Nødautomatisering:
Note: sikkerhed:

Udstyr

Ramper:
Ramper:
Adgangsveje:
Linkspan design:
Køretøjs-elevator:
Udstyr:
Elevator:
Elevatorer:
Rulletrapper:
Tender:
Ankerkæde længde:
0
Ankerkæde diameter:
0
Karakter af ankerkæder:
Anker total vægt:
0
Ankre:
Kraner:
Laste computer:
TV:
Air Condition:
AC-kølere:
Ventilation:
Fordampere:
Pool sliding dome:
Selvbetjeningstællere:
Dispenser:
Hotel & Management System:
Kabys:
Pentry:
Kassesystem:
Proviant håndtering:
Drikkevarer dispenser:
Affald behandling:
Affaldsskakt:
Kompostkværne:
Zodiacs:
Zodiac beskrivelse:
Køling:
Omvendt osmoseanlæg:
Skinner:
Aluminiums Paneler:
Paneler:
Toiletter:
Toiletter:
0
Vacum toiletter:
Badeværelses-enheder:
Elektriske installationer:
Elektronik:
Pooldæk cover:
Lufttørringsanlæg:
Vaskeri:
Bildæk:
Surringsudstyr:
Pumper:
Manifold:
Septic Plant:
Behandling af sort vand:
Tank sounding:
Wet units:
Profiler:
Platformkontrol:
Helipad:
Aluminiumslegering:
Koblinger:
Ben:
Ben Længde:
0
Hoved Slæbewire:
Jernbanespor:
Stopbomme:
Note Udstyr:
Tenderbåde:

Historik

Historiske navne:
SkibsnavnPeriode
Borja Dos(19. oktober 2007 - 27. juni 2009)
T Rex Uno(27. juni 2009 - 16. juni 2011)
Dimonios(16. juni 2011 - 5. december 2018)
Ciudad de Palma(5. december 2018 - )
Historiske ejere:
EjerPeriode
Visemar di Navigazione S.r.l., Bari, Italien(19. oktober 2007 - 1. januar 2013)
Compagnia Italiana di Navigazione, Napoli, Italien(1. januar 2013 -  juni 2017)
Compañia Trasmediterránea S.A., Madrid, Spanien(juni 2017 - 24. juli 2020)
Naviera Armas Trasmediterránea, Madrid, Spanien(24. juli 2020 - 16. juli 2021)
Trasmed GLE SL (Trasmediterranea), Valencia, Spanien(16. juli 2021 - )
Historiske Rederier:
RederiPeriode
Visemar di Navigazione S.r.l., Bari, Italien(19. oktober 2007 - december 2012)
Compagnia Italiana di Navigazione, Napoli, Italien(december 2012 - juni 2017)
Compañia Trasmediterránea S.A., Madrid, Spanien(juni 2017 - 16. juli 2021)
Trasmed GLE SL (Trasmediterranea), Valencia, Spanien(16. juli 2021 - )
Historiske ISM:
ISMPeriode
Ukendt(23. november 2007 - 4. juli 2008)
Visemar di Navigazione S.r.l., Bari, Italien(4. juli 2008 - 25. februar 2013)
Ukendt(25. februar 2013 - 7. juni 2013)
Compagnia Italiana di Navigazione, Napoli, Italien(7. juni 2013 - 14. juni 2017)
Compañia Trasmediterránea S.A., Madrid, Spanien(14. juni 2017 - 19. juli 2021)
Trasmed GLE SL (Trasmediterranea), Valencia, Spanien(19. juli 2021 - 29. november 2021)
Ukendt
(29. november 2021 - )
Historiske Ruter:
RutePeriode
Valencia - Palma De Mallorca(28. oktober 2007 - 2009)
Genova - Termini Imerese(april 2009 - 2010)
Palma de Mallorca - Ibiza - Valencia(juni 2011 - juni 2011)
Genova - Porto Torres(22. juni 2011 - 16. september 2012)
Livorno - Cagliari(december 2012 - 201?)
Barcelona - Palma de Mallorca(2021 - )
Historiske Flag:
FlagstatPeriode
Italien
(19. oktober 2007 - 12. juni 2017)
Cypern
(12. juni 2017 - 23. september 2021)
Spanien
(23. september 2021 - )
Historiske Hjemsteder:
HjemstedPeriode
Bari(19. oktober 2007 - 12. juni 2017)
Limassol(12. juni 2017 - 23. september 2021)
Santa Cruz de Tenerife(23. september 2021 - )
Historiske Kaldesignal:
KaldesignalPeriode
ICFP(19. oktober 2007 - 12. juni 2017)
5BTW4(12. juni 2017 - 23. september 2021)
EAMS(23. september 2021 - )
Historiske MMSI:
MMSI nummerPeriode
247222200(15. maj 2009 - 12. juni 2017)
209042000(12. juni 2017 - 23. september 2021)
224588000(23. september 2021 - )
Historik Pennant::
Historiske Havnekendings Nr.:
Historiske Kontrol-numre:
Historiske P&I forsikrings-selskab:
Historisk type:
Historiske klasseselskaber:
Kaptajn:
Søsterskibe:
SøsterskibIMO
Eurostar Valencia9264312
Watling Street9417919
Golfo Aranci9287584
Golfo Degli Angeli9304631
Lagan Viking9329849
Mersey Viking9329851
Cartour Beta9332559
Cartour Gamma9349758
Borja9349760
Eurostar Salerno9261554
Norman Voyager9420423
Scottish Viking9435454
Akeman Street9435466
Visemar One9498743
Cartour Delta9539042
Cartour Epsilon9539054
Hypatia de Alejandria9498755
Marie Curie9498767
Projekteret:
Projekteret:
Bestilt:
8. marts 2006
Bestilt:
Første Stål Skåret:
Kølstrakt:
30. december 2004
Kølstrakt:
Søsat:
28. juni 2007
Søsat:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Prøvetur:
Prøvetur slut:
Bilbrev:
Færdig:
Leveret:
19. oktober 2007
Leveret:
Døbt:
Døbt Sted:
Gudmor:
Jomfrurejse:
Jomfrurejse rute:
Udgået:
Solgt til Skrotning:
Solgt til Skrotning:
Skrottet :
Skrottet:
Forlist:
Renoveret:
Hændelser og særlige begivenheder:
Horn:
Noter:

Billeder

Billeder:

Statistik

Statistik:
Oprettet:
5. februar 2024 20:14
Sidst opdateret:
11. februar 2024 17:39
Hvor er CIUDAD DE PALMA?:

Nicolaj Jepsen

Indehaver af siden.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Du kan ikke kopiere indhold fra denne side.
Har du brug for billeder, kan du kontakte mig via Kontakt formularen, som findes øverst til højre.